واکنش بازیکن پرسپولیس به اعتراضات شدید/ به هواداران قول می‌دهم بیشتر گلزنی کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرزود تمیروف قول داد برای پرسپولیس در بازی‌های پیش رو دوباره گلزنی کند.

شیرزود تمیروف مهاجم ازبک پرسپولیس در نیم فصل به این تیم آمد. شروع این بازیکن در همان اولین دیدارش برای پرسپولیس آنقدر خوب بود که همه را به داشتن یک مهاجم ششدانگ امیدوار کرد. با این حال هرچه گذشت، این بازیکن در امر گلزنی ناموفق بود. هرچند تمیروف نتوانست تا قبل از بازی مقابل ذوب آهن گلی بزند، ولی آنقدر دونده و پرتلاش بازی می‌کرد که خیلی زود تبدیل به انتخاب اول یحیی گل محمدی در خط حمله پرسپولیس شد.

بالاخره بعد از چند بازی ناکامی در گلزنی، تمیروف در اصفهان و بازی این هفته مقابل ذوب آهن موفق شد، اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر برساند. گلی که باعث شد پرسپولیس در این دیدار از شکست فرار کند و به حداقل امتیاز ممکن برسد.

با این حال خیلی از پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس از عملکرد این بازیکن به شدت انتقاد می‌کنند. تمیروف با اینکه خیلی فارسی بلد نیست، از طریق دوستانش و البته پیام‌هایی که در فضای مجازی دریافت می‌کند، متوجه این موضوع شده است. تمیروف در گفت و گوی خود با خبرورزشی در واکنش به این انتقادات گفت: هواداران پرسپولیس و همه بازیکنان قدیمی‌این تیم برای من محترم هستند.

کم و بیش بعضی از این انتقادات را متوجه می‌شوم و می‌دانم در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس انتظارات از بازیکنان بسیار بالاست. من در نیم فصل به تیم اضافه شدم و طبیعتا به چند هفته نیاز داشتم تا با فضای تیم و سایر بازیکنان خودم را وفق بدهم. در هر بازی که به میدان رفتم، تمام تلاشم را کردم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. دوست دارم گل‌های بیشتری برای پرسپولیس بزنم و حتما این کار را در بازی‌های آینده انجام می‌دهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی