نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
۰ |
۵
ضربه بزرگ به بایرلورکوزن به نفع ستاره ایرانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بایرلورکوزن از دوری بلندمدت ستاره خط حمله تیمش خبر داد.

تیم فوتبال بایرلورکوزن بامداد امروز(دوشنبه) وارد مکزیک شد تا به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این باشگاه یک بازی دوستانه با تیم تولوکا این کشور انجام دهد.

سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن هم به همراه کاروان تیم آلمانی به مکزیک سفر کرد. سیوان سرمربی بایرلورکوزن در هنگام ورود به مکزیک درباره غایبان تیمش برای این بازی صحبت کرد.

سیوان در مصاحبه خود گفت: ما با ۲۵ بازیکن به مکزیک سفر کردیم و تنها غایب و مصدوم ما فلوریان ویرتس است که ما را همراهی نکرد.

سرمربی لورکوزن درباره زمان بازگشت ستاره آلمانی به ترکیب تیم، گفت: ویرتس به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. پزشکان اعلام کردند که او به نیم فصل دوم برای بازی ها می رسد. اما به نظرم مدت دوری اش طولانی تر خواهد شد.

ویرتس یکی از ستاره خط حمله لورکوزن به شمار می آید. این بازیکن بهترین گلساز فصل گذشته بوندس لیگا شد و نقش کلیدی در کسب سهمیه تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

غیبت طولانی مدت ویرتس ضربه بزرگی به لورکوزن در فصل جدید بوندس لیگا می زند ولی کاملا به نفع سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان است چون می تواند در ترکیب اصلی تیم آلمانی جای بگیرد و رقابت آسان تری برای حضور در ۱۱ بازیکن تیم داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی