نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
پرسپولیسی‌ها بگویند استقلال قهرمان نمی‌شد چه تیمی لیاقتش را داشت؟/ حق ندارید شادی استقلال را از بین ببرید/ رفاقت عامل اصلی موفقیت فرهاد بود
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پرویز برومند پیشکسوت استقلال گفت: اگر اجازه ندهید هواداران استقلال پنجشنبه به استادیوم بیایند بزرگترین ظلم را در حق مردم روا داشته اید.

پرویز برومند بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، با ستایش تیم سابقش و تبریک عنوان قهرمانی به هواداران، درباره احتمال برگزاری بدون تماشاگر بازی‌های استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی استقلال و فولاد را چطور ارزیابی کردید؟

این بازی از حساسیت و جذابیت زیادی برخوردار بود. در نیمه اول دو تیم یکدیگر را سنجیدند اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم استقلال کاملاً با شناخت از نقاط ضعف حریف به این تیم حمله کرد و با دو گل فوق العاده زیبا توانست به آنچه می‌خواهد دست پیدا کند. در ادامه هم بعد از پایان بازی، با برد سپاهان قهرمانی استقلال مسجل شد. ولی من هنوز معتقدم اتفاق اصلی رخ نداده.

اتفاق اصلی چیست؟

من پیش بینی کرده بودم که انشالله استقلال با اختلاف ۱۰ امتیاز و بدون باخت قهرمان می‌شود و مطمئنم این پیش بینی من درست از آب در خواهد آمد.

درباره قهرمانی استقلال چه صحبتی دارید؟

باید به فرهاد مجیدی و بچه‌های تیم تبریک بگویم. همچنین کادر مدیریتی. امیدوارم استقلال با همین روند بدون باخت و با یک رکورد بی‌نظیر قهرمان شود.

پرسپولیسی ها بگویند استقلال قهرمان نمی شد چه تیمی لیاقتش را داشت؟/ حق ندارید شادی استقلال را از بین ببرید/ رفاقت عامل اصلی موفقیت فرهاد بود

مهمترین شاخصه استقلال در فصل جاری چه بود؟

قبل از هر چیز اخلاق فرهاد مجیدی فوق العاده حرفه ای بود و طرح دوستی و رفاقت را در تیمش پیاده کرد که آن را به وضوح می‌دیدیم. در وهله دوم استقلال روی تاکتیک دفاعی خیلی خوب کار کرد که از عوامل موفقیت هر تیمی در هر تورنمنتی است. استقلالی‌ها بعد از ۷ یا ۸ بازی اول، به بلوغ تاکتیکی در کار دفاعی رسیدند و توانستند تا اینجا کمترین گل خورده را ثبت کنند .

درباره شرایط باشگاه و اینکه تغییرات ابتدایی فصل در کادر مدیریتی در این زمینه اثری داشته یا نه چه صحبتی دارید؟

ما در سالهای گذشته می‌دیدیم که به طور عجیبی هر مدیری که هیچ شناختی از فوتبال نداشت را در استقلال مدیرعامل می‌کردند و تعدادی دیگر را همراه او به اتاق هیئت مدیره می‌فرستادند. هر کسی بدون رزومه به استقلال آمد و از اینجا سکوی پرتابی برای خودش ساخت تا حالا در جاهای بهتر باشد. وقتی مدیر بدون فیلتر می‌آید همین می‌شود. برای نمونه در فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق رئیس فدراسیون را دو سال محروم میکند اگر این را جایی بگوییم به ما میخندند. به طور کلی در انتخاب مدیر مشکل داریم. اما انتخاب آقای آجرلو باعث شد تا بالاخره یک مدیر لایق که قبلا این کار را کرده به استقلال بیاید و حالا هم یک ثبات نسبی در تیم می‌بینیم. امیدوارم این وضعیت ادامه داشته باشد تا استقلال که تاج سر فوتبال ایران است همیشه در همین شرایط مدیریت شود.

پرسپولیسی ها بگویند استقلال قهرمان نمی شد چه تیمی لیاقتش را داشت؟/ حق ندارید شادی استقلال را از بین ببرید/ رفاقت عامل اصلی موفقیت فرهاد بود

چندی پیش گفته بودید «پرسپولیسی‌ها بدانند که قهرمانی کثیف ارزشی ندارد». در این مدت طرفداران پرسپولیس معتقد بودند وزارت ورزش به استقلال کمک می‌کند یا هوای این تیم را دارد و آنها قهرمانی استقلال را تمیز نمی‌دانند. نطرتان چیست؟

اشکالی ندارد، یکی از حمایت‌های وزارت ورزش را بگویند. پرسپولیسی‌ها بگویند کجا وزارت ورزش از ما حمایت کرد؟ بیاییم درباره استقلال امسال واقع گرا باشیم. این همه مشکلات داوری، این همه مسائل عجیب و غریب مثل جدا کردن دو مدافع اصلی تیم به دلیل سربازی وسط فصل و موارد زیاد دیگری اتفاق افتاد که هر یک از آنها به تنهایی می‌توانست مانع از موفقیت یک تیم شود اما استقلال ایستاد و جنگید. اصلا پرسپولیسی‌ها بگویند اگر استقلال امسال قهرمان نمیشد کدام تیم قهرمان شد؟ اصلا تیمی در قواره‌های قهرمانی داشتیم! کادر مدیریتی خوب، کادر فنی خوب، بازیکنانی که خودشان را به تیم ملی تحمیل کردند، همه و همه باعث شد تا شکر خدا با این قهرمانی دل هواداران استقلال شاد شود. با این حرف‌ها چیزی از ارزش‌های قهرمانی استقلال کم نمی‌شود.

بازی با آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنید؟

در چند بازی اخیر مقابل فولاد و سپاهان دیدیم که استقلال چطور با کیفیت و قدرت بازی کرد. به طور کلی هر تیم قدرتمندی مقابل استقلال قرار بگیرد استقلال مقابل آنها بهتر بازی می‌کند، اما تیم‌هایی که چرک فوتبال بازی می‌کنند کار استقلال را سخت می‌کنند. بنابراین این بازی را هم با برد تمام می‌کنیم.

خبر دارید که گفته شده شاید بازی‌های استقلال بدون تماشاگر برگزار شود؟

این ظلم خیلی بزرگی در حق هواداران است. ما در فوتبال اروپا شاهد بودیم که تعدادی از تیم‌ها قبل از پایان فصل قهرمانی شان مسجل شد و در اولین بازی خانگی شان برایشان جشن گرفتند. نمی‌دانم چه کسی این تصمیم را گرفته! شورای تامین، فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و یا وزارت بهداشت فرقی نمی‌کند. شما حق ندارید این شادی را از مردم بگیرید. طرفدار استقلال دوست دارد به استادیوم بیاید و بعد از سالها برای تیمش جشن بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وزرات ورزش کیسه و فدراسیون آبی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    لیگ قهرمان آسیا عیار قهرمانی پاک کیسه مشخص می کنه اگه کیسه لیگ قهرمان آسیا مثل پرسپولیس رنگ‌ فینال دید قهرمانی کیسه پاک خواهد بود تو لیگ آسیا خبری از تبانی ها و کمک امتیاز معیشتی ها و سهمیه پنالتی ها و مصونیت ها و فدراسیون آبی نیست عدالت اجرا میشه
    • شمسعلی IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
      در آسیای « واقعی» ، کیسه مثل همیشه بیشتر از مرحله حذفی نمیتونه فراتر بره و حتی رنگ نیمه نهایی «واقعی» رو هم نمی‌بینه! اونجا از افرادی مثل نکونام که قبل بازی ، کیسه رو قهرمان بدونن خبری نیس! اونجا نمیشه با مافیاگری همه مربیان تیمهای آسیایی رو از کیسه گذاشت تا به فینال رسید! در آسیای « واقعی» از کمک امتیاز معیشتی و دو تا دو تا پنالتی در هر بازی خبری نیس! در رقابتی به نسبت سالم تر از لیگ فعلی ایران که دخالت سجادی نامهایی درش نیس، فقط پرسپولیس کبیر می‌تونه به «فینال واقعیش» برسه و شایستگی پنج بار قهرمانی پیاپی در لیگ رو نشون بده
    • هادی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
      دمت گرم حرف دلمو زدی از وقتی از اسیا حذفمون کردن همینو همه جا گفتم که بخاطر کمک وزیر و داور و رییس فدراسون و کمیته انظباطی و ... کیسه رو نمیخواستن بره اسیا و بخاطر انداختن صدای هوادارااش پرسپولیس رو هم حذف کردن نمونه اخریش که حرفم رو ثابت میکنه چون تو خوزستان مردم مشکل دارن بازی کیسه رو بدون تماشاگر کردن و بخاطر صدای هوا داراشون بازی پرسپولیس با سپاهان رو بدون تما شاگر کردن والله که اگه کیسه میرفت اسیا افتضاحشون میافتاد
  • مجهول الهویه IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    مبارکتون باشه .شاد باشید. ولی خداییش یه بازی زیبا و جذاب نداشتید و سر و صدای کارشناسای خودتون هم دراوردید که بازی زیبایی نمیکنید ولی جام میخواهید.پس لطفا از لیاقت صحبت نکنید. قهرمانی دور همی استقلالی ها مبارکتون. همه در یک قایق بودید و درس اتحاد و همدلی به همه دادید، فقط یک قلعه نوعی بود که معلوم نیست چه بلایی سرش اومد که باید تو تاریخ بنویسند.
  • علی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    ای بابا خودت رو جای هوادار استقلال بزاری چکار می‌کنی فقط تنها این اتبات شد قهرمانی 5سال گذشته رو باید به پای بابا مسعود و مامان اذرها نوشت وگرنه این تیم همون تیم دهه 70یا هشتاد هستش به جرات هیچ تیمی تو ایران چه قرمزی چه آبی چه سپاهان نمیتونه 5سال قهرمان بشه مگر با کمکهای خارج از فوتبال جالبتر اینکه امسال هی از بازیکن تا مدیر و مربی میگن نمی‌خوانند ما قهرمان بشیم چون قبول دارند خودشون که نتایج از خارج تأثیر داره در پایان هیچ قهرمانی ارزش زد و بند نداره وگرنه اسنپ کاپ زیاده جان هرکی دوست دارین حداقل با خودتان صادق باشید خدا از سر تقصیرات بابا مسعودها و آقازاده ها نگذره که اینطوری باعث تفرقه میشن بزارین همه چی داخل زمین مشخص بشه نه که ی تیم رو پنج سال قهرمان کنی وگرنه این همون کادر فنی دوسال پیش هستش فقط وزیر ورزش و ارتباطات عوض شدن
  • رضا IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۸
    حامی پرسپولیس از وزارت رفت قهرمان نشدن. استقلال به حقش رسید. برا پرسپولیس هم یه کاپ درست کنن جای وزیر خالی نباشه دوتا ستاره هم رو پیرهنشون چاپ کنن گناه دارن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی