نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
استقلال بیشتر از هر تیمی از حاشیه‌ها ضرر کرد/ افسوس می‌خورم برای تیم فرهاد و شگفتی بزرگی که از دست رفت!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت آنهایی که معتقدند استقلال با کمک این و آن قهرمان شده اتفاقاً باید بدانند استقلال بیشترین ضرر و زیان را بابت حاشیه‌های داوری و مسائل دیگر تحمل کرد و باید بیشتر از همه گله‌مند باشد.

هادی شکوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌گو با خبر ورزشی، درباره قهرمانی استقلال در دیدار مقابل فولاد و حواشی دیگر ظرف این مدت اظهاراتی را بیان کرد.

فکر می‌کردید استقلال به این زودی قهرمانی‌اش را تثبیت کند؟

قبل از هر چیز جا دارد این قهرمانی را به کادر فنی و مدیریتی باشگاه استقلال، همچنین به بروبچه‌های تیم که واقعاً زحمت کشیدند تبریک بگویم. این قهرمانی بعد از سال‌ها آن هم با این شرایط و اختلاف ۹ امتیازی با تیم دوم در حالی که هنوز سه هفته از مسابقات باقی مانده بهترین نتیجه ای بود که می‌شد گرفت. فرهاد مجیدی و آقای آجرلو به همه ثابت کردند که با حرف زدن چیزی درست نمی‌شود بلکه باید عمل کرد.

به نظر شما استقلال شایسته این قهرمانی بود؟

از هر نظر که فکرش را بکنید شایسته بود. اصلاً باید گفت فوتبال ایران باید به استقلال ببالد. این تیم هم در بحث دفاعی هم در خط هافبک و هم در جلو شاخصه‌های لازم برای کسب قهرمانی را داشت و به این مهم دست پیدا کرد.

بازی با فولاد چطور بود؟

در رابطه با بازی فولاد اصلاً نباید به شرایط این تیم در این دیدار توجه کرد. فولاد یک حریف قابل احترام و تیم نکونام یکی از معدود تیمهایی است که در لیگ امسال فوتبال تاکتیکی و درست را اجرا می‌کند اما قدرت استقلال به اندازه‌ای بود که جای هیچ حرف و حدیثی حتی برای فولاد باقی نگذاشت. برای همین، این چیزی از شایستگی‌های تیم جواد نکونام کم نمی‌کند.

بازی پنجشنبه مقابل آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنید؟

به نظرم تیم آلومینیوم که خودش توانسته بود به همه ثابت کند یک تیم با شخصیت است با حضور مهدی رحمتی دیگر این شخصیت برایش جا افتاد و به همه فهماند، تیمی‌که به فینال جام حذفی می‌رسد دیگر حریف دست و پا بسته ای نیست. قطعاً بازی پنجشنبه هم برای استقلال آسان نخواهد بود. ولی مطمئنم فرهاد مجیدی و کادر فنی‌اش برای شکست دادن آلومینیوم اراک برنامه ریزی کرده اند.

استقلال بیشتر از هر تیمی از حاشیه ها ضرر کرد/ افسوس میخورم برای تیم فرهاد و شگفتی بزرگی که از دست رفت!

تصاویر شادی استقلالی‌ها بعد از پیروزی مقابل فولاد را دیدید؟

من در فصل سوم و پنجم لیگ برتر این افتخار را داشتم که همراه با باشگاه پاس تهران و استقلال دو بار قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنم. بنابراین می‌دانم تیمی که به این عنوان می‌رسد چه سختی‌هایی را در طول مسیر پشت سر می‌گذارد. شادی فرهاد مجیدی و بازیکنانش به همین خاطر بود. قطعاً بعد از این همه سختی کشیدن قهرمانی دلچسب تر و شیرین‌تر می‌شود.

در این فاصله برخی از هواداران تیم رقیب استقلال قهرمانی این تیم را به کمک‌های صورت گرفته به این تیم از سوی وزارت ورزش و مسائلی از این دست مربوط می‌دانند. به نظر شما آیا استقلال از این بابت کمک خاصی شامل حالش شد؟

اصلاً نباید به این حاشیه‌ها توجه کرد. اتفاقا می‌خواهم بگویم استقلال بیشتر از هر تیمی‌بابت اتفاقات حاشیه ای ضرر کرد. هم به لحاظ داوری‌ها، هم زمانی که نظام وظیفه دو بازیکن اصلی خط دفاعی‌اش را سرباز اعلام کرد و خیلی از مسائل دیگر که استقلال در آنها متضرر شد. بنابراین اگر گله ای هم باشد این استقلال است که باید از خیلی مسایل گله مند باشد. اما قطار تیم فرهاد مجیدی بی توجه به این مسائل نه تنها متوقف نشد بلکه طوری قهرمان شد که جای هیچ حرف و حدیثی باقی نگذاشت.

چه نکته ای به نظرتان می‌تواند به استقلال کمک کند تا این روند را ادامه دهد؟

امیدوارم شاکله اصلی این تیم برای فصل بعد حفظ شود تا باهمین اقتدار به لیگ برتر بعد برود. افسوس که استقلال در لیگ قهرمانان امسال حضور نداشت وگرنه می‌توانست یک شگفتی بزرگ برای فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در آن بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    بایداینروقبول کنیم که پیروزی هم دوتاازبهترین گل زنانش روازدست دادونباید بی انصافی کرد پیروزی مسعودالسلطانی وآذرال جهرمی دوتاازمهاجمان گل زن خودشرو نداشت😂🤣😂🤣💫💫

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی