در جریان عزل عزیزی خادم نبودیم؛ چرا با ما مشورت نکردند؟/ ابهامات زیاد است؛ منتظر روز برگزاری مجمع هستیم
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با بیان این که ابهامات زیادی در مورد اتفاقات چند ماه اخیر این فدراسیون وجود دارد گفت: در مجمع روز ۱۰ خرداد ابهامات موجود باید شفاف‌سازی شود.

جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی و عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره حاشیه‌های به وجود آمده پس از عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما در مجمع به آقایان رأی دادیم. هیأت رئیسه هم رأی مجمع را دارد و هیچ‌گونه قانونی مبنی بر اینکه آنها برای امورات خود باید با مجمع هماهنگ کنند وجود نداشت اما تجربه ام در مدیریت ورزشی می‌گوید ای کاش آنها قبل از عزل عزیزی‌خادم با مجمع مشورت می‌کردند. من و بسیاری از اعضا در جریان عزل نبودیم و پس از اینکه این اتفاق افتاد آقایان دلایل خود را مطرح کردند.

ششگلانی در خصوص احتمال بازگشت عزیزی خادم به مسند ریاست فدراسیون فوتبال با توجه به حکم محرومیت دو ساله او از سوی کمیته اخلاق گفت: باید قانون بررسی شود. همه باید از آن تمکین کنند. اگر او مجوز حضور در مجمع را ندارد باید اعلام شود. به هر حال ابهامات زیادی وجود دارد که در مجمع شفاف سازی خواهد شد.

در جریان عزل عزیزی خادم نبودیم؛ چرا با ما مشورت نکردند؟/ ابهامات زیاد است؛ منتظر روز برگزاری مجمع هستیم

رئیس هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی درباره احتمال برکناری تنی چند از اعضای هیأت رئیسه تصریح کرد: وقتی در این باره از من نظرخواهی شد اعلام کردم از خیلی مسائل بی اطلاعم و باید بدانم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد تا آن را انجام دهم. هیچ چیز فعلاً برای شخص من قطعی نیست. همه چیز مبهم است و باید آگاهی کامل پیدا کنم.

او با انتقاد از برنامه‌ریزی برای تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: متأسفانه شرایط خوبی را برای آماده سازی تیم ملی شاهد نیستیم. باید فکری اساسی برای اردوهای تیم ملی شود. حاشیه‌های فدراسیون نباید تأثیری در اردوهای تیم ملی ایران داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی