نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
هدیه ارلینگ هالند به بازیکنان دورتموند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره نروژی ساعتهای گرانقیمتی را برای هم‌تیمی‌هایش در تیم دورتموند در نظر گرفته است.

ارلینگ هالند مهاجم جوان و سرشناس فوتبال جهان برای خداحافظی با هم‌تیمی‌هایش در تیم بورسیا دورتموند هدیه گران‌قیمتی را برای آنها در نظر گرفته است.

روزنامه آلمانی «بیلد» در خبری نوشته هالند برای خداحافظی از بازیکنانی که در طول مدت حضورش در دورتموند در کنار آنها بازی کرده ۳۳ ساعت رولکس به آن‌ها هدیه کرده که قیمت آنها بین ۱۳ تا ۱۵ هزار یورو تخمین زده می‌شود.

این ساعت‌ها از هلند به آلمان و با ماشین لیموزین منتقل شده است. هر یک از هم‌تیمی‌های ستاره نروژی این فرصت را داشته که به صورت شخصی هر ساعت را امتحان کرده و ساعت محبوبش را انتخاب کند.

ساعت‌ها طوری طراحی شده که هر یک در جعبه خاصی قرار دارد و سه تصویر در کنار آن قرار گرفته است که به این گونه است: اولی با شماره پیراهن هلند، دومی با یکی از عکس‌های خوشحالی این بازیکن ۲۱ ساله و سومی با جام قهرمانی جام حذفی آلمان در دستان این ستاره.

حروف اول نام او شامل «ای‌بی‌اچ» که مخفف ارلینگ براوت هالند است نیز روی جعبه هر یک از این ساعت‌ها حک شده است.

هالند برای دیگر کارکنان باشگاه دورتموند نیز ساعت‌هایی از برند اومگا در نظر گرفته که قیمت آنها بین ۵ تا ۷ هزار یورو است

ستاره گلزن نروژی در حالی از دورتموند به منچسترسیتی رفته که تیم انگلیسی برای خرید او فقط ۶۰ میلیون یورو به دورتموند پرداخته است. مبلغ ۳۰ میلیون یورو نیز به وکلا و پدر این بازیکن به عنوان کمیسیون پرداخته شده است. برخی منابع گزارش داده‌اند که بندازادسازی ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیونی در قرارداد هالند در سال ۲۰۲۴ وجود دارد و بازیکن نروژی در آن زمان می‌تواند سیتی را ترک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی