شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰
۱ |
۵
بچه غول مهمان خاصِ جشن قهرمانی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عمران زاده که جزوی از کادرفنی ابتدای فصل قبل آبی ها بود، در دیدار با آلومینیوم در جشن کوچک قهرمانی استقلال شرکت کرد.

با وجود پیروزی برابر فولاد، اما قهرمانی استقلال پس از شکست پرسپولیس برابر سپاهان قطعی شد. به همین دلیل شاگردان مجیدی فرصتی برای برپایی جشن قهرمانی درون زمین نداشتند و این کار را در بازی با آلومینیوم انجام دادند تا در حضور هواداران خودی، مراسم کوچکی را برگزار کنند و به پیشواز جشن اصلی در هفته پایانی بروند.

در دیدار برابر آلومینیوم، مهمانان ویژه ای در استادیوم آزادی نظاره گر آن مسابقه بودند که یکی از آنها، حنیف عمران زاده مدافع سابق آبی ها بود که خود در ابتدای فصل گذشته، یکی از اعضای کادرفنی استقلال به سرمربیگری محمود فکری بود.

حنیف که در دوران حضور در استقلال توانست با این تیم آخرین عنوان قهرمانی آبی پوشان را در لیگ برتر کسب کند، حالا و پس از چند سال شاهد قهرمانی دوباره تیم سابقش در این رقابت ها و به مربیگری هم بازی سابقش است.

عمران زاده که به همراه مجیدی در دوران طلایی استقلال در دربی ها و پیروزی های متوالی هم تیمی بود، فصل گذشته به همراه فکری به عنوان یکی از مربیان آبی پوشان کارش را آغاز کرد اما در نهایت به دلیل کسب نتایج ضعیف، از این تیم جدا شدند تا فرهاد سکان هدایت استقلال را در دست بگیرد.

با وجود این مسئله، اما عمران زاده یکی از چهره هایی بود که در بازی با اراکی ها در استادیوم آزادی حاضر و در پایان بازی نیز در کنار سایر بازیکنان وارد چمن ورزشگاه شد و در جشن کوچکی که با تشویق ایسلندی بازیکنان و هواداران همراه بود، قهرمانی استقلال را جشن گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 1 IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    نویسنده خیلی از قهرمانی استقلال ناراحته! بزرگوار اگه بی اطلاعی باید خدمتت عرض کنم که استقلال بعد بازی فولاد با توجه به شکست پرسپولیس قهرمانیش قطعی شد(طبق آیین نامه سازمان لیگ که خود کامرانی فر ابلاغش کرده بود و بعدا یادش رفت)! حالا شما سوزشت گرفته دیگه ... میخواید این جامم مثل کفش طلای دیاباته ندید تا سوزششتون کمتر بشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی