شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
۲ |
۴
تمجید پرسپولیسی‌ها از سرمربی تراکتور!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارطغرل ساغلام رفتار پسندیده‌ای در دیدار تیمش مقابل تراکتور نشان داد.

با وجود گذشت چند روز از دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور و اتفاقات زشت این بازی، صحبت‌ها در خصوص این دیدار همچنان ادامه دارد و خیلی‌ها در این خصوص اظهار نظر کردند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که خودش سابقه هدایت تراکتور را در کارنامه دارد، یکی از کسانی بود که به شدت مورد حمله هواداران این تیم قرار گرفت. قبل از شروع بازی شعارهایی علیه یحیی سر داده شد و وقتی هم که گل محمدی قصد داشت به جایگاه ویژه برود، با سنگ از او پذیرایی کردند.

بعد از سوت داور و نیمه تمام ماندن بازی اوضاع بدتر هم شد و هواداران تراکتور با وجود محافظت یگان ویژه از سرمربی پرسپولیس بارها به او سنگ پرتاب کردند و حتی یکی دو سنگ هم به شکم و پهلوی گل محمدی برخورد کرد ولی خوشبختانه آسیب جدی به او وارد نشد. حتی یکی از هواداران تراکتور در اقدامی بسیار زشت به سمت سرمربی پرسپولیس آب دهان پرتاب کرد.

در میان همه این رفتارهای غیرعادی و بسیار ناپسند برخی هواداران تراکتور، ارطغرول ساغلام سرمربی ترک تبار این تیم رفتار بسیار خوبی از خودش نشان داد که جای تقدیر دارد.

ساغلام حتی در زمانیکه بازی متوقف شد، با استفاده از بلندگو از هواداران تیمش درخواست کرد دست از پرتاب سنگ بردارند ولی خب این اتفاق رخ نداد و بازی نیمه تمام ماند. ساغلام حتی بعد از این اتفاقات و وقتی گل محمدی قصد پایین آمدن از جایگاه را داشت، به سمت او رفت و ضمن عذرخواهی از سرمربی پرسپولیس در کنارش حرکت کرد تا هواداران تراکتور حداقل به خاطر حضور او اتفاق بدتری را رقم نزنند.

همین موضوع باعث شد تا پرسپولیسی ها از این رفتار پسندیده ساغلام تشکر کنند و به نوعی حساب او را از هواداران و مسئولین تراکتور که بعد از بازی حرف های عجیب و غریبی را زدند، جدا کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    کاش مسئولین عقده ای تراکتور از سرمربی خودشون مرام و معرفت و جوانمردی رو یاد می گرفتن!
  • علی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    دمش گرم خیلی مرد بود کلاس ومعرفتش رو ثابت کرد انشاالله سال آینده توبازی تهران از خجالتش دربیاییم ولی اعضای تیم تراکتورسازی خیلی نامردبودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی