نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از سرمربی فعلی تیم ملی نباید توقع اعجاز داشته باشیم. او با فدراسیونی قرارداد دارد که هنوز نمی تواند ماجرای کریم باقری را حل و فصل کند.

آرتین زهرابی؛ انتقادهای صورت گرفته از دراگان اسکوچیچ برای اداره تیم ملی، علت مشخصی ندارد؛ این جدال بی دلیل و خسته کننده، مثال تیراندازی با خشاب خالی است.

اسکوچیچ هیچ سهمی در نابسامانی‌های فوتبال ایران ندارد؛ اصلا حضور ناگهانی او در تیم ملی ایران، تبلور و محصول همین نابسامانی‌هاست! از او نمی‌شود ایراد گرفت چرا سرمربی تیم ملی شده؛ این ما هستیم که تُن ماهی خورده ایم اما فاز کوسه برداشته ایم!

از سرمربی فعلی تیم ملی نباید توقع اعجاز داشته باشیم. او با فدراسیونی قرارداد دارد که هنوز نمی‌تواند ماجرای کریم باقری را حل و فصل کند و با دعوت از خداداد عزیزی از این شاخه به آن شاخه می‌پرد؛ واقعا چگونه می‌توان از اسکوچیچ در شرایط فعلی خرده گرفت؟

اگر او حرف نمی‌زند یا از وضعیت تیم ملی انتقاد نمی‌کند، تنها دلیلش این است که شانس فقط یک بار در خانه آدم را می‌زند. اسکوچیچ تا ۱۰۰ سال دیگر هم سرمربی هیچ تیمی در جام جهانی نمی‌شود؛ توقع داریم غر هم بزند و فدراسیون موقت فوتبال را عصبانی کند؟ معلوم است که او نباید سخنی به گزاف بگوید!

روزشمار بازی ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ آغاز شده و به نظر می‌رسد تیم ملی در بهترین شرایط ممکن در دو بازی تدارکاتی به میدان می‌رود؛ یکی کانادا که تازه امیدواریم با وجود دردسرهای زیاد برگزار شود؛ دیگری دیدار با اکوادور که امروز گفته شد احتمال لغو این دیدار وجود دارد! این تمام برنامه ریزی ما برای حضور موفقیت آمیز در جام جهانی است؛ راستی یک مینی کمپ هم در ترکیه خواهیم داشت که قرار است تیم ملی را برای بازی‌های سختش در قطر آماده کند!

با این همه، خوش شانس روزگار «ما» هستیم که اسکوچیچ را در تیم ملی داریم و سراغ یک مربی بزرگ خارجی در این مقطع زمانی نرفتیم. مربی بین المللی با وجاهت جهانی اگر با این دو بازی تدارکاتی به جام جهانی می‌رفت، شهر را به آتش می‌کشید و فدراسیون فوتبال و مدیرانش را به باد انتقاد می‌گرفت. ما با وجود اسکوچیچ است که بی دردسر ادامه می‌دهیم و موفق شدیم تیم ملی را به دست تقدیر و سرنوشت بسپاریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    باید سطح انتظاراتمونو به حداقل برسونیم چون تنها دو بازی تدارکاتی ترتیب داده شده درحالی که بقیه تیم ها خوب تدارک دیده اند پس بیایید همه از جام جهانی لذت ببریم و با بالابردن سطح توقعاتمان به تیم ملی و خودمان استرس بیجا ندهیم . زنده و پاینده باد ایران و ایرانی
  • تیم ملی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    یک کشور جهان سومی هستیم ولی توقع پُست مدرنیسم داریم بدون اینکه مدرنیسم را به طور کامل تجربه کرده باشیم. در فوتبالمان هم همین امر صادق است. به لیگ دو ریالی برتر نگاه کنیم بعد انتظار تیم ملی در کلاس جهانی داشته باشیم.
  • محمدطاها IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    تن ماهی خوردیم اما فاز کوسه برداشتیم😂😂😂عااالی بود این متن،مرررسی آقای زهرابی..قلمت طلاست👏💙🌹اسکوچیچ رو سرمربی تیم ملی کردن که هر چی گفتن بگه چشم‌ و گرنه همه میدونن مرد جام جهانی نیست..آخرشم دو تا بازی تدارکاتی با تیم ملی افغانستان،سوریه برگزار می کنند‌تا تیم ملی محک جدی بخوره برای بازیهای جام جهانی😂😇😉

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی