استقلال باید برای سالگرد امثال حجازی، پورحیدری و احدی برنامه‌ریزی کند/ شرمنده خانواده حجازی شدم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا اکبرپور بازیکن محبوب زنده یاد ناصر حجازی بود و حجازی خیلی فوتبال این بازیکن تبریزی را قبول داشت. جالب این که اکبرپور می‌گوید اصلا از برگزاری مراسم سالگرد حجازی خبر نداشته است.

ستاره سابق استقلال و بازیکن محبوب ناصر حجازی صادقانه می‌گوید اصلا از مراسم سالگرد او خبر نداشته وگرنه حتما به بهشت زهرا و قطعه نام آوران می‌رفت.

علیرضا اکبرپور می‌گوید: من خیلی در فضای مجازی فعال نیستم و اصلا نمی‌دانستم که خانواده محترم ناصر حجازی جمعه برای او مراسم گرفته اند وگرنه به هر شکل ممکن خودم را می‌رساندم. مراسم واقعی سالگرد ناصرخان امروز است اما من بابت غیبتم شرمنده شدم و از همسر محترم ایشان عذرخواهی کردم.

اکبرپور افزود: باشگاه استقلال باید برای مراسم امثال پورحیدری، حجازی و احدی اطلاع رسانی کند و اصلا مراسم آبرومندی را برگزار کند چرا که این چهره‌ها به گردن استقلال خیلی حق دارند و مردم هم هنوز خاطراتشان را فراموش نکرده اند. مگر می‌شود تاریخ استقلال را ورق زد و از کنار این نامها بی تفاوت گذشت؟ ای کاش در مورد ناصرخان هم باشگاه اطلاع رسانی می‌کرد تا عده بیشتری به بهشت زهرا می‌رفتند.

اکبرپور در پایان گفت: قهرمانی استقلال را به همه هواداران عزیز تبریک می‌گویم. عقیده دارم استقلال کاملا مستحق قهرمانی بود و هیچ تیمی به اندازه ما شایستگی فتح جام را نداشت. من امیدوارم استقلال در آسیا هم موفق شود و این قهرمانی را بارها و بارها تکرار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی