نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
دلخوری اسطوره لیورپول از سیتیزن‌ها/ امنیت؟ به بازیکن تیم من حمله شد!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استیون جرارد سرمربی تیم استون‌ویلا مدعی شد که در بازی پرهیاهوی شاگردانش برابر منچسترسیتی، دروازه‌بان تیم او از سوی هواداران تیم حریف مورد حمله واقع شده است.

بازی تیم‌های منچسترسیتی و استون‌ویلا در ورزشگاه اتحاد یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس بود، نه فقط به خاطر تداعی شدن خاطره قهرمانی دراماتیک من‌سیتی در روز پایانی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ بلکه به خاطر هجوم هواداران به زمین بازی پس از بازگشت تحسین برانگیز میزبان. سیتی که برای قهرمان شدن باید بازی را می‌برد، تا دقیقه ۷۶ با نتیجه ۲-۰ بازی را باخته بود اما این تیم در عرض ۵ دقیقه ۳ گل زد و قهرمان شد. با به صدا درآمدن سوت پایان هواداران سیتی به زمین چمن حمله کردند و به معضلی که چند وقتی‌ است گریبان مسئولان فوتبال انگلیس را گرفته است، دامن زدند.

در این میان گویا برخی از هواداران سیتی به جز ابزار خوشحالی و رفتن به سمت بازیکنان تیم محبوب‌شان، دست به حرکات ناشایستی مانند حمله و اهانت به بازیکنان استون‌ویلا زدند که این موضوع نارضایتی استیون جرارد، سرمربی تیم میهمان را در پی داشت. روبین اولسن دروازه‌بان استون‌ویلا یکی از بازیکنان تیم میهمان بود که طبق ادعای جرارد از سوی هواداران سیتی مورد حمله واقع شد.

جرارد در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش در امنیت کامل به تونل رختکن‌های ورزشگاه اتحاد رفته‌اند، با لحنی قاطع گفت: «جواب‌تان نه است. به دروازه‌بان من حمله کردند. ما خواهیم رفت و بررسی می‌کنیم که آیا این موارد طبیعی است یا نه. کم فکر می‌کنم که این سؤالات چیزهایی هستند که باید از پپ گواردیولا و منچسترسیتی پرسیده شوند.»

هم باشگاه منچسترسیتی هم پپ گواردیولا بابت اتفاقات رخ داده ابراز تأسف و از سنگربان استون‌ویلا عذرخواهی کرده است. با این حال احتمال اینکه به سبب اتفاقات رخ داده برای منچسترسیتی مجازاتی در نظر گرفته شود زیاد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی