نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۱
بازیکن سرخ‌ها در مسیر ستاره درخشان فوتبال ایران/ انتقال چهارمین مهاجم به مقصد محبوب!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درخشش مهدی طارمی در پورتو راه فوتبال پرتغال را برای بازیکنان ایران باز کرده است.

نشریه «آبولا» که در پرتغال رسانه معتبری به شمار می‌آید، خبر داده باشگاه بواویشتا به جذب مهدی عبدی از پرسپولیس علاقه دارد. عبدی ستاره غیرمنتظره دربی رفت لیگ نوزدهم بود. گابریل کالدرون به او اعتماد کرد و این بازیکن هم به سرعت تبدیل به ستاره شد. او با گلش به استقلال به شهرت رسید و در ادامه در مسابقات مهمی مثل نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شد. در ۲ فصل اخیر اما اوضاع برای عبدی خوب پیش نرفته و این بازیکن اغلب نیمکت‌نشین بوده است. او البته با پرسپولیس قرارداد طولانی‌مدت دارد، اما این اواخر مشخص شد مدیران باشگاه بند فسخ ۴۰۰هزار دلاری را برای او درنظر گرفته‌اند؛ بنابراین بواویشتا یا هر باشگاه دیگری با پرداخت این مبلغ به پرسپولیس می‌تواند عبدی را استخدام کند.

حقیقت آن است که در این مدت درخشش خیره‌کننده مهدی طارمی باعث شده باشگاه‌های پرتغالی به جذب مهاجمان ایرانی علاقه‌مند شوند. حضور امثال محمد محبی، علی علیپور و شهریار مغانلو در این کشور قطعا بی‌ارتباط با عملکرد فوق‌العاده طارمی نبوده است؛ هرچند سایر فورواردهایی که به این کشور ترانسفر شدند، حتی به نزدیکی‌های کارنامه مهدی طارمی هم نرسیدند. حالا هم شاید نوبت به عبدی رسیده باشد که بخت خودش را آنجا بیازماید. هرچند پرسپولیس با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه است و جدایی احتمالی عبدی، ممکن است این شرایط را بدتر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنالیزور DE ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    یقینا" مهدی طارمی در بهترین مسیر ممکن، فوتبال خودش قرار داره و ایکاش چند سال قبلتر و با تصمیمات مدیران لنگی عمر فوتبالی خودش رو حروم نمیکرد و بازیچه دست اونها نمیشد! حالا که باعث خوشحالی خودش و فوتبالدوستان ایرانی هستش ؛ بد نیست از مشاور اصلی مهدی تو مسیر موفقیت یادی کنیم ، که خود مهدی هم بارها به این شخص و مشاوره تعیین کننده ش اشاره کرده و ازش ممنون بوده ! آقای کیروش عزیز ممنونیم که حتی در نبودت ، بهترین مشاوره و راه رو به مهدی طارمی نشون دادی .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی