نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرمربی پرسپولیس در خرید بازیکنان خارجی موفق نبود/ گل‌محمدی شجاعت استفاده از بازیکنان آکادمی را نداشت!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت پرسپولیس با ابراز نگرانی از آینده این تیم گفت: پرسپولیس شاکله خود را از دست داده است و جای بازیکنان ملی‌پوش را نفرات سطح پایینی پُر کرده که باعث نزول تیم شدند.

ادموند بزیک درخصوص اتفاقات اخیر در بازی پرسپولیس و تراکتور، همچنین شرایط سرخ ها در این فصل، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*به نظرم اقدامات طرفداران تراکتور برای این باشگاه مثل قتل غیر عمد بود. ابتدا تحت تاثیر جو ورزشگاه، سنگ‌پراکنی کردند و حالا به دنبال بهانه‌ای هستند که این مسئله را به گردن فرد دیگری مثل عالیشاه بیاندازند. انتظار بعضی رفتارها از عالیشاه هم نمی‌رفت اما نمی‌توان گفت که این‌ها برنامه‌ای برای کسب ۳ امتیاز از بازی با تراکتور بوده است. البته مقصر اصلی سازمان لیگ است که هر شب یک تصمیم می‌گیرد و اصلا معلوم نیست چرا به یکباره جمعیت تماشاچیان بالا رفت.

*قانونا داوران نمی‌توانند بیش از ۳۰ دقیقه بازی را معلق نگه دارند و تصمیم به تعلیق باید در نیمه‌ اول گرفته می‌شد زیرا این وضعیت در شان فوتبال ما نبود که اینقدر هم به درازا بکشد. همانطور که باشگاه‌هایمان حرفه‌ای نیستند، تماشاگران و هواداران حرفه‌ای نیز نداریم؛ به قول مرحوم ناصرخان حجازی: «فقط شماره‌های پشت لباس‌هایمان لاتین شده است». برای حل این مشکل مثل AFC در برخورد با نارنجک اندازی‌ها جریمه سنگینی برای باشگاه‌ها تعیین شود تا دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

سرمربی پرسپولیس در خرید بازیکنان خارجی موفق نبود/ گل محمدی شجاعت استفاده از بازیکنان آکادمی را نداشت!

*پرسپولیس شاکله خود را از دست داده است و جای بازیکنان ملی‌پوش را نفرات سطح پایینی پُر کرده که باعث نزول تیم شدند. در واقع شخصی که مربی این تیم شود، تنها نباید به مربیگری فکر کند بلکه باید با خیلی مسائل دیگر مثل حواشی و کمبودهای مالی، برخورد منطقی داشته باشد که یحیی در این زمینه‌ها موفق نبود.

*درست است که توقع‌ها از تیم بالاست اما یحیی در جذب بازیکنان خارجی موفق نبود. اگر گل‌محمدی به بهانه کمبود تجربه شجاعت استفاده از بازیکنان امید آکادمی پرسپولیس را نداشت، قطعا نتیجه خیلی بهتری می‌گرفت. حتی اگر نتیجه خوبی حاصل نمی‌شد فوتبالیست‌های با آینده‌ای ساخته و از آکادمی به لیگ برتر آمده بودند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فربد US ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    ادموند بزیک عزیز، مثل همیشه منطقی. امیدوارم دوباره در پرسپولیس ببینیمت، اینبار در نقش مربی، به همراه مهدوی‌کیا ی عزیز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی