جانشین احتمالی محمدعلی‌پور در هیئت مدیره پرسپولیس/ بازگشت بازیکن و مدیر سابق به جمع سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اخبار واصله حکایت از آن دارد که قرار است به زودی ابراهیم شکوری به عنوان جانشین غلام محمدعلی‌پور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شود.

غلام محمدعلی‌پور عضو قدیمی هیئت مدیره پرسپولیس بالاخره پس از حدود ۲ سال حضور در این باشگاه از سمت خود استعفا داد.

او در تازه ترین مصاحبه خود گفت: «به دلیل اینکه قانون اجازه نمی‌دهد همزمان رئیس فدراسیون و عضو هیات مدیره شرکت‌های دولتی باشم و همچنین تعارض منافع استعفا دادم. اصلا هیچ وقت مشکلی بین اعضای هیئت مدیره وجود نداشت. نزیک ۲ سال در پرسپولیس بودم همیشه با هم فکری و مشورت کارها را انجام می‌دادیم. در مورد خرید بازیکنان خارجی که دچار مشکل شدند، باید از کادرفنی بپرسید. هرچیزی که کادرفنی درخواست می‌کرد و مدیرعامل به جلسه می‌آورد، بحث می‌کردیم و به توافق می‌رسیدیم.»

خروجی عملکرد غلام محمدعلی‌پور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کاملا مشخص است و حالا باید دید ابراهیم شکوری که یک عضو ورزشی است درآینده چه کمکی می‌تواند به این باشگاه داشته باشد؟

درهمین ارتباط شنیدیم یکی از افرادی که موافق حضور ابراهیم شکوری به باشگاه پرسپولیس بوده و به قول معروف به او کمک کرده، رضا درویش مدیرعامل این باشگاه بوده است.

ابراهیم شکوری در دوران مدیریت جعفر سمیعی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس به عنوان معاون ورزشی وارد باشگاه پرسپولیس شد اما در زمان صدری از این تیم کنار گذاشته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی