نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چرا بارسلونا و اتلتیکو دوست دارند رئال قهرمان شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمانی رئال در لیگ قهرمانان اروپا می تواند به نفع دیگر تیمهای اسپانیایی حاضر در رقابتهای فصل بعد باشد

رئال مادرید و لیورپول امشب جدال حساس فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد و در ورزشگاه استادوفرانس شهر پاریس به مصاف هم می‌روند.

اما جدا از همه جذابیتهایی که این مسابقه دارد شاید جالب باشد بدانید که قهرمانی رئال یا لیورپول تاثیر مستقیم در حضور بارسلونا در سید بندی فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

روزنامه اسپانیایی «آ اس» در گزارشی نوشته درست است که تیم‌های بارسا و اتلتیکو بعنوان رقبای رئال در اسپانیا به هیچ وجه دوست ندارند کهکشانی‌ها برای بار چهاردهم قهرمان اروپا شوند، اما اگر این تیم قهرمانی را به دست بیاورد، از یک لحاظ به سود بارسلونا تمام خواهد شد.

بارسا با توجه به اینکه نایب قهرمان لالیگا شده است، فصل بعد در سید دوم لیگ قهرمانان خواهد بود و باید منتظر قرعه‌های سختی در سید یک باشد و با تیمهایی مثل پورتو، پی‌اس‌جی، بایرن مونیخ، منچسترسیتی، فرانکفورت، میلان، لیورپول یا آژاکس همگروه شود. اگر امشب لیورپول به قهرمانی برسد، مستقیما به سید یک قرعه‌کشی لیگ قهرمانان فصل بعد می‌رود و به این ترتیب شانس برخورد با بارسا و اتلتیکو و سویا را در دور گروهی خواهد داشت.

اما اگر مادرید برنده شود، لیورپول به همراه سه باشگاه اسپانیایی به سید ۲ سقوط خواهد کرد. تیم‌های هم‌سید نمی‌توانند در مرحله گروهی با یکدیگر بازی کنند، اما در این صورت احتمال همگروه شدن لیورپول و رئال‌مادرید در دور گروهی سال بعد وجود دارد. اگر لیورپول در فینال امشب شکست بخورد، جایگاه آنها در گلدان یک به قهرمان لیگ هلند، آژاکس خواهد رسید. غول‌های هلندی تیمی‌سرسخت هستند اما مسلما به سختی تیم یورگن کلوپ نیستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی