باشگاه استقلال به تکذیبیه خانواده پورحیدری واکنش نشان داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال رسماً از فرزند زنده یاد منصور پورحیدری برای حضور در مراسم اهدای جام دعوت به عمل آورد.

پیرو انتشار مصاحبه علی پورحیدری، فرزند زنده یاد منصور پورحیدری در خبرورزشی، مسئولان باشگاه استقلال در تماس با خانواده پورحیدری از فرزند آن مرحوم دعوت به عمل آوردند تا در مراسم اهدای جام شرکت کند.

روز گذشته و در فضای مجازی اعلام شد باشگاه استقلال از خانواده پورحیدری برای حضور در استادیوم آزادی جهت تماشای بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و همچنین حضور در مراسم اهدای جام به بازیکنان و کادر فنی استقلال شرکت کند، اما علی پورحیدری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرورزشی، صراحتاً این موضوع را تکذیب و اعلام کرد که هیچ پیام و تماسی از طریق باشگاه استقلال با وی و یا مادرش (فریده شجاعی) انجام نشده است.

اما ظاهراً پس از انتشار مصاحبه فوق و حدود ساعت ۱۵ امروز مسئولان امور فرهنگی باشگاه استقلال در تماس با علی پورحیدری از وی دعوت به عمل آوردند تا با حضور در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی همراه با دیگر پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی به استادیوم آزادی اعزام شده و دیدار دو تیم استقلال و مراسم اهدای جام را از نزدیک نظاره گر باشد.

پیش از این قرار بود کاروان پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی حول و حوش ساعت ۱۷ امروز از محل کمپ زنده‌یاد حجازی به سمت ورزشگاه آزادی و محل برگزاری بازی استقلال اعزام شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی