نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
یحیی بالاخره قید هافبک تیمش را زد/ جدایی در پایان فصل از جمع سرخ ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبکی که تابستان سال گذشته سرلیست یحیی گل محمدی برای خرید بود حالا جایی در برنامه های فصل آینده سرمربی پرسپولیس ندارد.

خبرورزشی- رضا اسدی هافبک قد بلندی که سال گذشته با هیاهوی بسیار و به خاطر اصرار یحیی گل محمدی با رقمی سنگین پرسپولیسی شد و پیراهن شماره ۸ این تیم را پوشید اصلا و ابدا نتوانست در حد انتظارات ظاهر شود.

هواداران پرسپولیس هم که با شماره ۸ و بازیکنانی مثل ناصرمحمدخانی، مرتضی کرمانی مقدم، مجتبی محرمی، علی کریمی، مرحوم علی انصاریان ... و این اواخر احمد نوراللهی خاطرات خوبی داشتند به هیچ عنوان از رضا اسدی راضی نبوده و نیستند.

از طرفی رقم قرارداد رضا اسدی بسیار سنگین بوده و او را تبدیل به گران ترین بازیکن پرسپولیس می کند.

طبیعی است این هافبک دفاعی فصل آینده رقمی کمتر از سال گذشته نگیرد و همه این مسائل دست به دست هم داده است که یحیی گل محمدی روی او برای فصل آینده حسابی باز نکند.

گفته می شود یک تیم صنعتی خواستار عقد قرارداد با اسدی شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    یک قهرمانی هم در پیست دوچرخه سواری داشتید اونم حساب کنید
  • ح ب IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    سلام اسری بازیکن خوبیه یحیی نتونست ازش بازی بگیرد مخصوصآ زمانی که تیم تحت فشارهای با پاس های بلند پشت دفاع واز طرفی قدرت سرزنی که دارد می‌تواند تبدیل به یک هافبک پرقدرت شود فقط از لحاظ قدرت بدنی باید روی او کار شود چون زود به نفس نفس میفتد بهرحال می تواند تو هر تیمی بازیکن بدرد بخوری باشه
  • هادی فرهودی IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    به این میگن دلالی بازیکن با قرارداد بالا میارن سه تا بازی میکنه بعد ناراضی میشن باشگاه هم قرارداد و فسخ میکنه و مجبور میشه مبلغ و تا ریال آخر پرداخت کنه آخرش چی میشه مایه دلالی میره تو جیب آقای سرمربی به همین سادگی میشه تیلیاردر شد
  • رسول IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    بعضی از بازیکن ها هستند که ممکنه توی تیمی موفق باشند، اما اینگونه نیست که حتما توی تیم بزرگ پرسپولیس بتونن کارایی داشته باشند. آقای اسدی هم از نوعی بازیکن هایی بود که از اول در حد پرسپولیس نبود و نتونست موفق هم باشه.اصلا پست این بازیکن که هافبک دفاعی هست با عملکرد این بازیکن جور نیست. این آقا بسیار کند، شکننده، پاس های اشتباه، عدم جنگندگی، عدم خلاقیت بازی میکنه. اصلا در حد پرسپولیس نیست. بهتره که بره تیمی دیگه.
  • مهدی عباسی NL ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
    یکی از دلایلی که پرسپولیس قهرمان نشد حضور اسدی بود توی این تیم
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    سلام، آقای گل‌محمدی نمی‌خواداستعفاءبده‌؟هیئت مدیره محترم‌بازی‌قبلی‌راندیداگرچنددقیقه‌‌بیشتر بازی‌ادامه‌داشت‌مطمئن تیم‌مساوی‌میکردیاحتی‌می‌باخت‌روی‌آقای درویش‌حساب‌نکنیدآدم‌ضعیف وبی‌اطلاع‌ازمسائل‌فنی‌،اگر می‌ماند‌جذب‌بازیکن راازش‌بگیرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی