حسین فرزامی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: رفتاری که فرهاد مجیدی با تیم استقلال کرد باید برای مدیران آینده این باشگاه درس عبرت شود تا دیگر سراغ این قبیل افراد نروند.

حسین فرزامی، بازیکن و مدیر اسبق باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره تصمیم اخیر فرهاد مجیدی برای مربیگری در لیگ امارات و جدایی از استقلال اظهاراتی را مطرح کرد:

جدایی فرهاد مجیدی از استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این آقا اخلاقش همین است! چندین بار دیگر هم وسط کار تیم را رها کرده و رفته. این آدم‌ها از بودن کنار استقلال بیشتر از هرچیز دنبال اعتبار و سهم خودشان هستند تا قهرمانی و موفقیت. باید روی اسم این قبیل افراد خط قرمز کشید و هرگز دنبال شان نرفت. نمی‌توان روی حرف کسی که با یک پیشنهاد اینطرف و آنطرف می‌شود و با یک حرف قهر می‌کند حساب کرد.

اما برخی بر این اعتقادند که مجیدی به لحاظ حرفه ای تصمیم غلطی نگرفته است؟

ما این را قبول نداریم. وقتی بحث ۳۰ میلیون هوادار مطرح می‌شود مجیدی یا هر کسی بزرگتر از مجیدی باید چشمش را روی یک سری مسائل ببندد. لااقل به اندازه دِینی که باشگاه استقلال به گردن این فرد دارد باید می‌ماند و با این مجموعه کار می‌کرد. البته این را بگویم که قطعا اشخاص هستند که محتاج بودن زیر سایه نام باشگاه استقلال هستند نه اینکه استقلال محتاج به افراد باشد. باشگاه استقلال با چنین اتفاقات کوچکی لطمه نمی‌خورد.

چطور؟

اینجا که باشگاه شعبان جعفری نیست چهار نفر بیایند هر کاری دلشان خواست انجام بدهند و بعد هم بروند. قطعاً بودن و ماندن کنار استقلال لیاقت میخواهد. استقلال برای فصل آینده باید در آسیا تلاش کند، از این رو فرهاد مجیدی به بخت خودش لگد زد که رفت. وگرنه می‌تواند بماند و کارهای بزرگی را با این استقلال خوبی که زیر دستش بود رقم بزند.

پدر مدیری که دوباره مجیدی را برگرداند درمی آورم؛ روی اسم فرهاد خط قرمز بکشید/ نکونام عکس نمی گیرد و از تیم نمی رود/ استقلال هیچ نیازی به فرهاد ندارد

اما فرهاد مجیدی همواره خودش را یک عاشق به تمام معنا و طرفدار دو آتشه استقلال معرفی کرده است؟

رک بگویم؛ این افراد استقلالی باتعصب نیستند. فقط افرادی هستند که چند صباحی از بودن کنار استقلال بزرگ می‌شوند و می‌روند. این باشگاه قدمت دارد. قدمت یعنی سابقه. سابقه یعنی کسانی در این باشگاه ماندگارتر می‌شوند که سالیان بیشتری کنار این نام بزرگ قرار بگیرند. من شخصاً پدر آن مدیری را در می‌آورم که بار دیگر دنبال این آقا برود و او را برگرداند. اصلا استقلال چه نیازی به این مربی دارد!

ظاهراً باشگاه استقلال به دنبال مربیان خارجی است؟

مربی خارجی! (خنده) مربی خارجی به استقلال و پرسپولیس نمی‌آید. شک نکنید وزارت ورزش اجازه نمی‌دهد با دلار ۳۲ هزار تومانی دولت را زیر بدهی ارزی ببرند. این باشگاه متعلق به دولت است. چند صباحی با اسم استراماچونی سر مردم را گرم می‌کنند بعد در نهایت عنایتی یا نکونام تمام می‌آیند. البته جواد مربی خوبی است که از این قبیل اخلاق‌ها هم ندارد.

کدام اخلاق‌ها؟

این که بیاید عکس و فیلمش را بگیرد و بعد مردم را با یک دنیا امید و آرزو بگذارد و دنبال خواسته دلش برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امير IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    احسنت استاد فرزامي عزيز
  • تاجی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    باشه توخوب طوری میگی که انگارخبرنداری تیم ازهم پاشیده استقلال وکی اومدجمع کردوحقوق بازیکنهاروازحیب خودش میدادبدون شک شماازهمونهاهستیدکه میخواهیدفکری برگرده دوباره استقلال
  • تاجی اصیل IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    مدتها داریم میگیم این آقایون امثال مجیدی و برادرش میان استقلال تا از نمد این باشگاه بزرگ برای خودشون کلاهی درست کنن ولی کو گوش شنوا؟ چهار تا بچه که بزحمت پونزده سال دارن بلافاصله میان فضای مجازی و فحاشی. پیشکسوت و کوچیکتر و بزرگتر هم نمی‌شناسن و شاه فرهاد شاه فرهاد درمیارن! شأن تاج این بوده؟! خدا بیامرزد منصورخان با تاج قهرمان آسیا شد قهرمان ایران شد ناصرخان کلی عنوان بدست آورد کی این رفتارهای بچه‌گانه رو داشتن؟! مجیدی به هیچ وجه در امارات موفق نمیشه این خط، اینم نشون،چون اصلا مربی نبوده ونیس فقط این فصل پشتش به یه جاهایی گرم بود و تونست نتیجه بگیره
  • رضا IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    فرهاد کاری کرد به نفع خودش واستقلال امسال اگر فرهاد میمون کمیته داوران نابود میکرد هم استقلال هم فرهادو
  • محسن IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    اتفاقا فرهاد مجیدی با تمام کاستی هایی که یه سر مربی در لیگ بخصوص در دو تیم پایتخت دارند بسیار عالی عمل کرد و خواسته بحق و بجایی واسه جدایی داشت. به عنوان یک استقلالی تصمیم فرهاد مجیدی رو کاملا منطقی و برای پیشرفت و بازگشت به تیم محبوب خودش بجا و به موقع میدونم. محبوبیت خریدنی نیست... همه هواداران استقلال فرهاد مجیدی را در قلب خود جا دادند. و دین خودش رو هم به تیم محبوبش ادا کرده.
  • رضا IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    اگر فرهاد می موند کمیته داوران هم مجیدی هم استقلال رو به خاک سیاه می نشوند
  • کامی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    میگه جواد از این اخلاقا نداره!! اگه نداره باید به فولاد وفا دار بمونه نیاد استقلال فولادم تو اسیا بازی داره، این حرفا چرته پول حرفه اولو میزنه پول مردرو زنده میکنه خخخخ
    • راستگو IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      سلام به نظر بنده نکو نام و رحمتی در قهرمانی استقلال سهیم بودن . بازی جام حذف رو نگاه کنی استقلال در مقابل فولاد حرفی برای گفتن نداشت .
  • گلادیاتور IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    اقای محترم؟فرهاد مجیدی استوک کفشش بیشتر از امثال تو برای ما ارزش دارد.
    • فرهاد همیشه در رو IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      لطفا از خودت مایه بزار دوست عزیز.تعداد دیسلایکاتم بشمار تا بیشتر متوجه بشی.اتفاقا امثال فرامرزی و حجازی و...که واقعا استقلالی هستن ارزش دارن.نه فرهاد که فقط سر و صدا کردن بلده و قهر کردن و ...عین زمان بازیش که صد بار استقلال رها کرد و هر وقت دوست داشت برگشت!ضمنا مصاحبه تاریخی عادل رو فراموش نکن این آقا پرسپولیسی بوده و وقتی نتونست بره اونجا اومد سمت استقلال.این آدم بیشتر از پرسپولیس کینه داره تا اینکه طرفدار استقلال باشه.
  • حمید IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    درود بر آقای فرزامی
  • حمید IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    بسیار عالی فرمودند جناب فرزامی. کاملا بحق هست کلامشون. رفتارهای کودکانه مجیده از کسی پنهون نیست. استراماچونی هم نیومد. جواد نکونام با شخصیت خوب و بالاش میتونه استقلال رو فصل بعد هم موفق بکنه.
  • reza IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    خواهشاً چرت نگو فرهاد فرزنداستقلال هستش وهرموقع بخواهد برگرده قدمش روچشم الان هم خاطرجمع باش که به اختیار خودش نرفته
  • حقگو IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    به نظر من شاه فرهاد کار درستی کرد. چون خودمونیم و... دروغ چرا؟ خیلی بعیده سال بعد، برای تیم تا این اندازه که صغیر و کبیر صداشون در اومد، کارهایی که همه می دونیم انجام بدن. بهر حال قرار بود امسال هر طوری شده استقلال قهرمان بشه. اصلا یادتونه که وزیر اول فصل، از خودش بیخود شده بود و صریحا چنین درخواست وبلکه دستوری داشت. بعد هم، از وزیر گذشته، تمام ارکان فوتبال، برا این قهرمانی بسیج شده بودند. پس دیگه چنین حجمی از حمایت بعیده. و اگه می موند، وجهه خودش رو از دست می داد. البته شاه فرهاد منتظر می مونه تا دوباره در یه فرصت دیگه ای، تمامی این ارکان، از وزیر تا آبدارچی، بخواهند صراحتاً و علناً و دستوراً ، تیم رو قهرمان کنند. اونوقت برمی گرده. خودشم که گفته برا قهرمانی آسیا بر می گردم. که البته متوجه نیست که در آسیا 50درصد این کمک ها کم میشه. و فقط باید روی بازیکنای رنگارنگ و گران بین المللی که براش می خرند، حساب کنه.
    • حق بین IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      توحقگو نیستی سخنگو لنگپولیس هستی عزیزم
    • امیرتاجی IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      داداش تومطمنئی تاجی هستی!؟؟؟؟؟خب مردباش رک و راست بگولنگی هستی،واین همه رکوردی که استقلال زدرونمیخاین ببینین،جالبه لنگی هاهم مبهوت ابهت شاه فرهادشدن،وبه زبون میارن که شاه فرهادفقط شاهه،نه یایادلال.ا گرشمالنگی هاتوی نیم فصل تونستین بدون باخت قهرمان نیم فصل بشین ازشماقبوله میگیم بدون بابا قهرمان شدین..وگرنه بروکناربزاربادبیاد.
  • Mahdi IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    مجیدی تا ابد در دل ما هواداران جای دارد. آقای فرزامی لطفا در حد خودتان صحبت کنید. وقتی 5 سال وزیر به 30 میلیون هوادار استقلال دهن کجی میکرد جرات حرف زدن نداشتید
  • کیسه کشان حقیر ایران IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    قهرناز رفت
  • رضا IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    انشالله جواد نکونام بیاد . مربی خوبیه . فقط چرا پیروزی چی ها اینقدر خوشحالن؟ مگه سلطانی فر برگشته ؟
    • علی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      کیسه تکرار کن پرسپولیس کبیر تا عادت کنی 😂
  • 4444 IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    اللهم الان خبرورزشی اللهم العن فرقه لنگی اللهم العن دشمن آبی
  • حسین IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    هواداران استقلال کاملآ آگاهند ومیدانند درآن سال که شاه فرهاد ازاستقلال رفت مشکل خانوادگی داشت ضمنا ۴تا دربی را پشت سرهم برده بود ۴گل هم در دربی زده بود لقب سوبله چوبله را به پرویز خان داده بود وتیم هم صدرجدول بود و۶تا۷بازی از لیگ بیشتر باقی نمانده بود واینجا هنرمربی بایست خودش رانشان میداد وتیم راقهرمان می‌کرد مشابه همین پارسال ارتش سایبری سرخ با کمپین همه جانبه بهترین دفاع های تیم را به خدمت اعزام کردند وتیم را شاه فرهاد جمع کرد و۳هفته مانده به پایان لیگ تیم را قهرمان کرد در واقع ایشان دین خود را ادا نمود والان تیم روی ریل است وهرشخص لایقی مثل رضاعنایتی می‌تواند ادامه‌ دهنده راه فرهاد باشد ماهواداران شاه فرهاد را مثل مرحوم حجازی ومرحوم پورحیدری دوست داریم
  • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    دنیا وحسین خان فرزامی مثل کوه پشتت هستیم ولی از هفته دوم قرار لشکر مجازی لنگیا داستان فکری رو تکرار کنن با انتقاد از نحوه بازی استقلال یا حمایت از مجیدی ولی از باشگاه وهوادارای فهیم استقلال میخوایم برعکس خواسته های لشکر مجازی لنگی به ظاهر استقلالی عمل کنن
  • محمد IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    هیچکدام ... فقط بابا حمید
  • علی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    ۳۰ میلیون هوادارو تو خواب دیده این یارو چطوری حساب کرده شده ۳۰ میلیون
  • محند IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    قشنگ حرف زدی مخصوصا اونجاییش گفتی سی میلیون هوادار... استقلال وسی میلیون هوادار زیاد زیاد داشته باشه ده میلیون اونم به زور ... سی میلیون بیشتر شبیه جکه
  • Sasha IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    آقای فرزامی بهتر است حرمت شکنی نکنید و دشمن شادکن نباشید..اگر همین امروز و فردا سلطان واقعی علی جباری عزیز حرفهای شما در رابطه با آقا فرهاد را تایید کند ما هم دیگه اصلا اسمی از آقا فرهاد نخواهیم آورد ولی اگر تایید نکرد جوابتان چه خواهد بود؟؟؟
  • /// IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    از زحمات جناب مجیدی در قهرمانی خارق العاده استقلال و خلق رکورد های فوق العاده بسیار ممنونم اما به نظرم تصمیم بسیار اشتباهی گرفت و خودش بیشتر از همه ضرر خواهد کرد و امیدوارم دیگر به استقلال بازنگردد چون دفعه اول نیست که استقلال را رها میکند،این بار دیگر قرارداد هم داشت و موفقیت به دست آورده بود و مدیریت هم حامی بود هیچ دلیلی برای رفتن وجود نداشت،به نظرم باشگاه به دنبال گزینه خارجی مناسب باشد و هر چه سریعتر تکلیف نیمکت استقلال مشخص است،از بین گزینه های داخلی به غیر از جناب قلعه نوعی هیچ کدام مناسب نیست،نکونام شاید در جام حذفی قهرمان شود اما سبک بازی تیم های او به درد قهرپانی لیگ نمیخورد و نصف نتایجش مساوی است،در صورتی که بازیکنان فولاد دست کمی از بازیکنان استقلال ندارند،به هر حال امیدوارم گابریل پین و بدنه اصلی تیم حفظ شود و هر چه سریعتر تکلیف سرمربی روشن شود،بی ثباتی به تیم ضربه میزند.
  • محمد آقا IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    اولا استقلال بیش از پنجاه میلیون هوادار دارد دوما مجیدی یک سال آمد تمام رکوردها را زد و رفت تو چکار برا استقلال کردی مهری که مجیدی در دل هواداران دارد امثال تو نمتونند آن را کم کنند
    • واحدیان IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      اگر استقلال ۶۰ میلیون هوادار داره دوست عزیز، پرسپولیس چند میلیون هوادار داره خواهشا کمی با فکر اظهار فیض کنید
    • نیما IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      خدا وکیلی چی زدی ۵۰ میلیون از کجات در اوردی ۹۰ میلیون ایرانی که ۸۰ درصدش به خاطره مشکلات اقتصادی فوتبال دیگه تماشا نمیکنن.جوون هر کسی دوست دارین اول فکر کنین بعد حرف بزنین. با یه قهرمانی مجیدی بزرگ نمیشه من به عنوان پرسپولیسی فقط اقای مرحوم حجازی رو بزرگ میدانم بس البته شما سنت جواب نمیده
    • تاجی اصیل IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      محمد آقا در مورد پیشکسوتان وقتی سنتون نمی‌رسه از بزرگترها بپرسین. تاج با نام افرادی مثل فرزامی تیم شد وگرنه که نه تاجی بود و نه مجیدی که باهاش قهرمان بشه و مهرش به دل شما بیفته!!
    • سیاوش IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      چه ارزشی داره یکسال قهرمان شی ولی سال بعد نتونی نتیجه بگیری مجیدی مگر قرارداد سه ساله نداشت چرا رفت چرا نذاشت یه روز خوشحالی طول بکشه
    • ناشناس IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      فکرکنم 90میلیون هوادار داره خخخخخخ
    • آنتی کیسه IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      ششتقلال بیش از 50 میلیون هوادار؟؟؟!!! حالت خوبه بابا؟ توی توهم سیر میکنی.طرفداران پرسپولیس از استقلال خیلی بیشترن. چطور توی جمعیت 80 میلیونی میگی 50 میلیون طرفدار ششتقلال. در ضمن شما سطحی نگر هستی.و حقیقت رو نمیبینی.فرناز مجیدی فقط دنبال پوله.بیشتر کارها رو اون مربی ایتالیائی انجام میداد.پس شما کیسه ها توی عالم هپروت سیر نکنید.. با وجود ناداوریها هیچوقت نمیگیم قهرمانیتون با کمک فلان وزیر و وکیل بوده.اما تیم کیسه و شله زرد و تاراختور، از روی سوزش 5 قهرمانی پشت سر هم پرسپولیس همیشه اراجیف میبافند. پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس دائما بسته میشه.اونوقت ما تیم حکومتی هستیم؟! التماس دوری از وقاحت.
    • امیر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      مجیدی هیچ مهری در دل استقلالیهای متعصب ندارد. کسی که برای پنجمین بار پشت استقلال را خالی کرده، فقط به فکر منافع خودش هست. اینقدر این مرتیکه را بزرگ نکنید. اون لیاقت استقلال رو نداشت. دلتون رو به رکورد خوش نکنید. رکورد توی لیگ ایران پشمه. استقلال و پرسپولیس بایستی توی آسیا خودشون رو نشون بدن نه توی ایران.
    • حسین IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      جناب آقای فرزامی تو که پدر در می آوری چرا زمان سلطانی فر که اين همه ظلم کرد نرفتی پدر در آوری توکه۹۰سال سن داری چند سال استقلال را قهرمان کردی چندبار در دربی گل زدی چندبار پشت سرهم دربی رابردی شاه فرهاد سال ۷۶ با مرحوم ناصر حجازی قهرمان لیگ ايران شد سال۷۷نایب قهرمان آسیا شد با استقلال باالعین امارات قهرمان آسیا شد وگل قهرمانی را ایشان زد سال۹۱قهرمان حذفی شد چهار بار پشت سرهم در دربی گل زد به پرسپولیس پرویز خان رالقب سوبله چوبله داد با بردهای پی درپی دربی سال۹۲ قهرمان ليگ برترشد با کاپیتانی ایشان امسال هم کاری کرد کارستان رکورد با۳۰بازی بدون باخت بهترین مربی آسیاشد، کمترین گل خورده ۱۰گل خورده بیشترین کلینشیت وگلزده هم ۳۹ گل‌زده بیشترین برد پس هواداران ايشان را خوداستقلال می‌دانند ودوستش دارند وقلب همه ماست شاه شاهان
    • عادل IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      جناب آقای فرزامی سن وسالی ازت گذشته احترام خودت رانگه دار درست نیست از این حرفهای چاله میدانی بزنی یادته بخاطر یک حرفی که سردار دلها زده بود به یک خبرنگار لنگی با وجوداینکه سردار دلها عذرخواهی کرد از آن خبرنگار ودلجویی کرد از ایشان تو چه کلماتی آنزمان نسبت به ایشان به زبان آوردی حالا خودت مرتکب اشتباه بزرگ شدی دیدی آقای فرزامی دنیا کوچکه چگونه فوری خودت مرتکب اشتباه شدی اکنون توباید ازکل هواداران استقلال وجناب مجیدی عذرخواهی کنی چون حق الناس را درمورد ایشان رعایت نکردی
    • قرمزته IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      اگر از استقلالی‌ها حرف حقی شنیده شده همین حرف حسین فرزامی است... هم آمار طرفداران را دقیق داد وهم خصوصیات مجیدی را.... حرف حق ودرست وبی کم وکاست. ضمناً آمار طرفدار بیش‌از 50 میلیونی فقط مربوط به پرسپولیس سرورته والسلام
    • محسن IR ۰۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      100 میلیون نبود ....
    • علی تاجی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      مجیدی دو سال هم با همین بچه بازی ها فینال جام حذفی رو به باد داد. خودت بهتر میدونی یه دونه از بازی های تامسال استقلال به دل هوادار ننشست. شاید برای شما بردن با هر تاکتیک و روشی کافی باشه اما و هوادار از استقلال بازی مقتدر میپسنده. مجیدی خودش رو عقل کل میدونه و دم از مکتب حجازی میزنه. در حالیکه امثال حجازی و پورحیدری با افتخار و بدون چشم داشت برای استقلال بازی و مربیگری کردن. حجازی فقط وقتی از استقلال رفت که هیچ تیمی حق نداشت باهاش قرارداد ببنده.
  • سمیرا IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    قرار نیست چون رکورد زده هر وقت دلش خواست بره هر وقت دلش خواست بیاد استقلال ترمینال نیست
  • ناشناس IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    به نظرمن موفقیت استقلال امسال نه از مجیدی بود از پین بود همون پین بهترین مربی بری استقلاله
  • حسین CA ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    جناب فرزامی! قهرمانی بعد از سالها با شکستن همه رکوردهای ممکن و جام طلایی دستاورد مجیدی بود و یه روز یه ستاره دیکه به پیراهن استقلال اضافه میکنه
  • تاج DE ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    حرف حق میزنه خداییش فرهاد همیشه سربزنگاه استقلال را رها کرده استقلال عشقه
    • کامران IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      ما هوادار هرجوری هست قبولش داریم عشقمون مجیدیه حالا هر اخلاقی که داره،هر جا دوسداره میتونه بره به هر تیمی، تو ایران کدوم مربی وفا داره به تیمش که مجیدی باشه
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    مجیدی بهتر از هر کسی از پشت پرده ی کیسه خبر داره!هیشگی ندونه اون خوب میدونه بابا و برادران قاچاقچی فقط به اندازه ی یکسال میتونستن هر کاری دلشون میخاد بکنند و از فصل جدید دیگه از این پنالتیهای مفت و امتیازهای معشیتی و سنگ اندازیه پشت سرهم برای پرسپولیس و هزار جور کثافتکاریه دیگه خبری نیست!برای همین هم زود زد بچاک چون میدونست امسال دیگه چهارم پنجمی هم به صورت پاک بدست نمیاد چه برسه به قهرمانی. فقط خدا بداد اون مربی بخت برگشته ی خارجی برسه که بخاد بیاد کیسه.چون اون بدون بابا و بدون کثافتکاری باید مقام بیاره و خبر هم نداره که جام قبلی چطوری بدست اومده !فرناز اگه مطمئن بود یک درصد در قهرمانی کیسه سهم داشت امسال هم میموند اما خب دیگه خودش میدونه قهرمانش کردند تا پرسپولیس ۶ابدی رو نزنه!
  • بهروز IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    با سلام و احترام این ادبیاتی که شما باهاش حرف میزنید فکر کنم برا زمان قاجاریه است.
  • M.r IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    شیش ماه دیگه به خاطر نتایج ضعیف از امارات بیرونش میکنن.باز میاد میگه من اومدم به استقلال کمک کنم من خونم آبی هست.اگرم میموند عمرا دوباره میتونست قهرمان بشه.
    • حسین IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      پارسال هم امثال شماها همین ادعا را داشتید که شاه فرهاد نمی تونه ولی ایشون تونست خوب هم تونست استقلال را قهرمان کند با ثبت رکوردهای بزرگ پس از روی کينه وحسادت به شاه فرهاد کامنت نگذارید ایشان استقلالی اصیل است بعد از مرحوم‌ حجازی ومرحوم پورحیدری
    • آقا فرهاد IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      نکه شماها کاری براتون نداره آقا فرهاد همیشه فرزند استقلال بوده و هست اگه میتونی تو بیا مربی تیم شو ببینم نتیجه میگیری آقا فرهاد هم هر جا که هست موفق باشه
    • بهزاد ایمن IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      بعیده که گند بزنه اما اگر هم اینجوری بشه شک نکن نمیاد برا استقلال حاشیه بسازه 😉مجیدی مربی فوقالعاده ای کسی که اینهمه رکورد و با تیمش جابه جا کنه قطعا خواهان زیاد داره براش آرزوی موفقیت دارم درآرزوی بزرگترم قهرمانی بعدی استقلال تو آسیاست که خیلی هم دور از ذهن نیست 😀
  • ابوالفضل IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    همین پیشکسوت هایی مثل شما استقلال رو به چنین روزی آن انداخته بود، چون فرهاد مجیدی کاری از دست امثال شما برنمیومد رو انجام داد بد شده؟؟ و یه جام طلایی که توی جهان نمونه نداره رو برا استقلال و هوادارانش هدیه کرد تمام رکورد های فوتبال ایران رو بنام خودش کرد ،برا این ناراحتید؟؟ عوض تشکر و قدردانی شماست؟ چون مثلا پیشکسوت هستید باید بیاد دست شما رو ببوسه بگه ببخشید من برای شما جام اوردم؟؟ خجالت بکشید ،اگه شماها و امثالهم میتونستید پدر کسی رو در بیارید الان استقلال روزگارش این نبود که بد از نه سال جام بیاره ، همه ش از بی عرضه گی شماست
    • علی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      اگه وجود داشت می موند امسال جام می‌گرفت
  • مصطفی IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    امثال شماها و با افکار غلطی که داربد باعث بخشی از مشکلات باشگاه بزرگ استقلال میشوید اولا اقای فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی ی فصل با قهرمانی و رکورد نباختن و غیره رو با بازیکنانی که اورده بود رقم زد و اینکه اتفاقا کار نادرست و غیر اصولی هم انجام نداده که اینطوری تهدید و هجمه راه انداختی حداقل ی فصل فرهاد مجیدی امد و بعد از سالها تیم رو قهرمان کرد دستش هم درد نکنه هرجا هم که رفته خدا انشاللله موفق ومویدش کنه دمش هم گرم شما کجات سوخته اینطوری اسمون ریسمون میبافی فرهاد مجیدی ی استقلالی دواتیشه ست و در جایی که تونست کمک کرد و تیم رو قهرمان ازین قهزمانی لذت ببر اگر استقلالی هستی
    • حسین IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      فرهاد مجیدی تیمو و قهرمان کرد 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 کجایی گل دست های پشت پرده و بچه های بالا بودن ادمایی از وزیر بالاتر
    • خودم IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      جواب کیا رو میدی، فرهاد کاری کرد که همه حتی حرفش را با غلط املایی و اشتباه لپی میزدن، فرهاد با تعصب با غیرته، سر حرفش هم موند و رکوردی زد که حالا حالاها بدوند نمیرسن بهش، زنده باد فرهاد خان مجیدی، هر جا رفتی انشالله موفق باشی
    • قربان IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      کسی که از استقلال به عنوان سکوی پرتاب خودش استفاده میکنه کار غیراصولی نیس؟ کسی که فقط هر دفه شکست میخوره و برمیگرده کار غیراصولی نیس؟ آدمی که نه یکبار نه دوبار نه سه بار بلکه ده بار تیم و سر بزنگا ول میکنه میره کار درست و غیر اصولی نیس؟ فینال رفتیم قهر کرد دربی بردیم قهر کرد سه تا بازی مونده قهرمانی قهر کرد قهرمان شدیم در رفت آقای محترم شما به چه کاری اصولی و درس میگی! آیا هر دفه گند بزنی به خوشحالی هوادار کار درست و اصولیه؟ تیم استقلال نیاز به یه جام تو ویترین نداره ولی هوادارای استقلال نیاز به خوشحالی بعد قهرمانی دارن. آدمی که اینهمه ادعاش میشه فرزند ناصر خان حجازی واین باشگاه چرا تا توی همین تیم پیشرفت میکنه میزاره میره قهرمان کرد دستش درد نکنه ولی دست از حمایت آدمی ده بار ذوق هوادار رو کور کرده بردارین
    • حسین IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      ۵سال جام‌های ناپاک اسنبی با بامسعود امثال فرزامی حرفی نزدند حالا که یک جوان اصیل آبی با شکستن تمام رکوردها وبالاترین امتیاز در شرایطی که ارتش سری سرخ مدام چوب لای چرخش می گذاشت قهرمانی پاک را تقدیم هواداران کرد برچشمان شور وبد لعنت که نسبت به این جام پاک حسادت می کنند مگر مدافعین تیم را وسط بازی‌ها به خدمت اعزام نکردند مگر داوران به تیم لنگ کمک‌های شایانی نکردند بازی رفت پنالت صدرصد روی ژستد را سوزاندند در بازی با گلگهر با دست گل زدند دربازی با نساجی لنگیها گل آفساید زدند در بازی با ذوب گل تقدیمی دروازبان جوان را هدیه گرفتند اینها همان کارهای بود که از بالا به تیم لنگ کمک می شد
  • مهرداد IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    تو چکاره ای فرهاد یعنی استقلال استقلال یعنی فرهاد
    • راستی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      از اون بزرگترش را اخراج کردن استقلال هم منتی به امثال اون نداره مجیدی مال بده اما نه بیخ ریش استقلال
    • سعید IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      دقیقا درسته یکی اومده تیم رو با عشق درست کرده با شما ناخلف ها مدارا کرده دیگه نمیکشه این حجم بی مدیریتی و این همه حرف مفت نداره عرضه دارید تیم رو جمع کنید پشت سر فرهاد مجیدی حرف نزنید
  • م IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    اینها هنوز متوجه نشدند بابا اون بیچاره فهمید که دیگه از این خبرها نیست قهرمانی قلابی فقط یه بار داده میشه !!!
  • مسی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    دوستان چرا شما هنوز در عصر قدیم جا موندید فوتبال حرفه ای همینه فرهاد پیشنهاد بین المللی داشت رفت این خودش کلی آبرو اعتبار و ارزش برای فوتبال ایران دارد. ی عده فوتبالیستها..و رسانه ها سرخ و مخالفان شاه فرهاد فقط از سر سوزش م دارن شر و ور می‌بافتن بهترین کار را آقا فرهاد انجام داد. انشالا مربی گری آور در سطح اروپا ببینیم
  • رضایی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    اینقدرچرت وپرت پشت سراقافرهادنزنیدبعدچندسال تونست رکوردبزنه واستقلال قهرمان کنه پس بدان توانایی بالایی داره به هرحال هرکسی دوست داره پیشرفت کنه
    • مجید US ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      رفتن به تیم دهم لیگ 14 تیمیه کشور امارات که خداییش پیشرفت نیست. اصلا وجداناً کسی تا حالا اسم تیم اتحاد کلبا رو شنیدا بود؟؟؟؟!! حالا ممکنه یه عده بیان بگن که همین درسته که آقا فرهاد رفتا یه تیم ضعیف و گمنام رو دست گرفته تا بیارتش بالای جدول امارات و خودش رو ثابت کنه ولی هممون میدونیم که این بازیکنای استقلال بودن که براش جون میدادن و از روی غیرت و تعصبم که شده تلا‌ش کردن که قهرمان شن، حالا واقعا توی این تیم اماراتی به نظرتون اون حس هست؟ یه چیز دیگه، یعنی استقلال دفعه اول هستش که داره قهرمان لیگ میشه؟ تمام اون مربیایی که باهاشون قهرمان شدیم باهامون این کار و کردن؟؟؟ اگه کردن هم ما براشون باید دست بزنیم؟؟؟ انقد حقیریم؟
    • علی IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      اگر توامارات تونست نیم فصل اول دوام بیاره ببینم بعدبازم این حرف می‌زنی
  • سعید IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    حرفش حق بود ، مجیدی ثابت کرده همین هست، درسته مربی و بازیکن خوبی بود ولی پول براش از هر چیزی مهم تره ، بیشتر ما انسان ها پول برامون مهم تر از این چیزا هست، ولی کار درستی نیست این همه هوادار رو دوباره دلسرد کنه بخاطر پول هر چند هیچ وقت از پول سیر نمیشه
  • مهدی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    وقتی تواین چند سال این همه بلا سراستقلال آوردند کجا بودی کاسه داغ تر از اش۱۷
  • محمدرضا GB ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    خخخ بابا بخدا امثال تیمو به هاشم بیک زاده هم میدادن قهرمان میشد ،آقا آدم عاقل خودشمیدونه اگه بمونه اون یزرع محبوبیتش از بین میرع امثال باید کیسه قهرمان میشد ودرامد خودشون ازبین میرفت اصلا نداریم تو این چهل سال بگذارند تیم‌های دولت بالای ده سال قهرمان نشوند برید نگاه کنید جدول رو از اول تا بحال چقد هوادار ساده وبدبختی منطقی باش،امسال مجیدی بمونه سوم یا چهارم به بعد میشه،کمکی در کار نیست خودشم اینو خوب میدونه این آقا اگه مربی هستش یه امتیاز یا یه جام برای تیم جدیدش بیاورد،اونموقع همه باور کنن جام بدون کمک وزارتی بودع اما هر کشوری برود خبری از پنالتی وکمک دولت نخواهد بود تفکر ساده این را نشان خواهد داد منتظریم
  • اسدی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اقای فرزامی شما بفرمایید چکاربرای استقلال کردی،فرهاد یه قهرمانی بی سابقه با زدن همه رکورد ها برای مازد خداوند موفقش بدارد
  • منصور سلیمانی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    زیادی 🍉 بغلش ننزارید آدم عالم میدانند که با کمک داوری وکمک فدراسیون امتیاز معیشتی با پنالتی قهرمان کردن.وگرنه از ترس نتیجه سال جدید فرار نمی‌کرد درضمن کیسه یادش باشد که استقلال با سپاهان روی هم 13قهرمانی پرسپولیس به تنهایی 14قهرمانی داشته برین حالشو ببرین
  • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اگر کسی بتونه فرهاد را ب گردونه همه خوشحال میشن تو چه کاره ای تهدید می کتی نظرت رو برا خودت نگه دار یه روزی بدردت نی خوره عزیزیم گلم کوچولو آلو گلابی
  • Fashu Poshteh IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    امارات که اجرلو ندارد تازه رییس دولتش هم اصول گرا نیست که فرنازجون بشود سوگلی فدراسیون ش ، شش ماه که گذشت دست از پا دراز تر با رگ های متورم از خون آبی استقلالی برمیگردد دولت رییسی هم دوباره هر چه دلش بخواد بهش میدهد تا اون ده پانزده هوادار رو راضی نگه دارد ، اما خوشم اومد دست فرناز واسه همه رو شد چون اگر سه سال میموند کلی بهانه داشت واسه عملکردش ، حالا که رفته ببینید چه گلی بسر تیمش میزند
  • م IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    کاسه داغ تر از اش نشو فرهاد عشق است
  • اهواز IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    تو که ادعا میشه چه گلی سر استقلال زدی بیشترین ضربه ی که استقلال میخوره امثال شما هستن درود به شاه فزهاد که تیمی درست کرد که بیشترشون جوان بودند و قهرمان شد هر جا که باشه خدا پشت و پناهش باشه به امید سربلندی استقلال و خداوند به امثال شما هم شفا بده که دخالت نکنید تو کارهای که خوب بوده
  • بهزاد IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    ضمن تبریک به عزیزان استقلال من پرسپولیسی هستم واقعا از خوندن مطالب پیشکسوت شما نزدیک بود دو تا شاخ در بیارم ایشون هنوز اعتقاد دارن دو تا باشگاه قرمز و ابی تو صندوق عقب خودرو ایشون باشن ؟؟؟؟قدیمی ها این حرف منو یادشون میاد واقعا حسادت با ادمها چیکار ها که نمیکنه
  • فقط خدا نه بنده خدا TR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    ببین کیا اومدن مصاحبه مبکنن اونایی که حتی یه تبریک نگفتن ولی فرهاد با همه سختبها اومد و بعد چندین سال تیمو قهرمان کرد همین که وسط فصل مثل بعضیا قهر نکرد یا تیمو ول نکرد و تا آخر ایستاد و یه قهرمانی پاک به دست اورد خودش جوابی بود برای اونایی که به ظاهر استقلالی هستن ما مثل بعضی تیمها نیستیم که بازیکن یا سرمربی رو به زور نگه داریم همه میان که پیشرفت کنن انشالله فرهاد هر کجا هست موفق باشه هر وقت هم اومد خونه خودشه
  • استقلال قهرمان IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    متأسفانه نظر پیشکسوتان در خصوص موضوع رفتن فرهاد مجیدی اصلا حرفه ای نیست، اتفاقا بیشتر هواداران با اینکه دوست داشتند ایشان بماند اما از رفتنشان ناراحت نیستند چرا که به قول خود آقایان پیشکسوت دقیقاً از استقلال بالاتر نداریم، فرهاد مجیدی تمام تلاش خود را کرد و به قول خودش عمل کرد، استقلال در وضعیت خوب روحی و مدیریتی هست، هواداران منطقی هم از سرمربی بعدی اصلأ انتظار شکستن رکورد مجیدی را ندارند این یعنی آرامشی که استقلال برای فصل بعد نیاز دارد.
  • احمد IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اگر میتونستی همچین رکوردی بزنی خودت میومدی پای کار استقلال رو کمک کرد به لطف خدا کشید بالا از این همه ناامیدی و افسردگی
  • محمدرضا IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اونایی که میگن کار مجیدی از نظر حرفه ایی درست بوده، چرا نمیگن وقتی قرارداد سه ساله داری باید از نظر حرفه ایی بهش پایبند باشی؟
  • محمد حبیبی IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    دمت گرم اقا فرزامی هیچکس بزرگتر از نام استقلال نیست حتی قلعه نویی با سه قهرمانی همه که پورحیدری نمیشن که تمام زندگیش رو گذاشت برا استقلال اقا فرهاد هنوز خیلی جا داره تا بتونه پا جای پای پورحیدری بگذاره
  • شکوریان IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اولا بنده این کار فرهاد را قبول ندارم شاید هم این کار ایشون حرفه ای باشه ما کدام کارمون حرفه ای است اگر هم حرفه ای باشه فرهاد قرارداد داشت بعدش فرهاد با رفتنش باعث میشه دوباره بازی کن ها یکی یکی هوس رفتن به تیمهای دیگه داشته باشند البته در این مورد باشگاه با آوردن بازیکنهای جدید باز مثل سالهای پیش ضرر میکنه مورد یعدی زمان بازیکنیش هم همین بلد را سر تیم می آورد بنده بعنوان هوادار فقط به خاطر چند مورد از دستش دلخور نیستم یکی پارسال که تیم هیچی نداشت از هزینه شخصی برای اداره تیم و حفظ بازیکنان دیگری نظم و انظباط را به تیم باز گرداند و مطلب بعدی به کمک دستیارانش تیم خوب ویک دستی روانه میدان میکرد و تیم متکی به شخص نبود ساختار دفاعی تیم را درست کرده بود وبه کمک همدیگر و هم دلی بازیکنان و کادر فنی با شایستگی تمام تیم را قهرمان کرد آن موقع که تیم از هم می پاچید این آقا کجا تشریف داشتن آیا حاضر بکد یک ریال از جیبش خرخ کند ودر آخر اقا فرهاد با این کار از محبوبیت خود بین هوادران کاستی توی استقاال هم می توانستی شایستگی هات را بیشتر اثبات کنی
  • رضا جودکی IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    این بازیکنان هرکدام درحد تیم ملی بودند دست هر مربی هم بودند شک نکن قهرمان می‌شدند درضمن کار اصلی رو پین ومصطفوی کردند این آقا اگر راست می‌گفت میموند تا ستاره سوم ولی ترسید ورفت این بار دومشه استقلال ول میکنه یه بار تولیگ در کورس قهرمانی رفت وخارج وقهرمانی ازدست رفت
  • محمد IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اتفاقا کارخوبی کردکه رفت چون قهرمانی استقلال یک عزم ملی بودوفرهادهیچ نقشی نداشت اگه می ماندسال آینده استقلال افتضاح میشد وگند مجیدی درمیومد
  • نسرین IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    با اینکه پرسپولیسی ده آتیشه هستم ولی خوب مردم رو سرگرم کردید .ملت توی نان شبشون موندن بعد خبر ورزشی و امثال این نشستن که مجیدی رفت مجیدی اومد .گل محمدی کدام بازیکن رو گرفت .کدام رو نگرفت .ول کنید بسه دیگه خسته شدیم از این زندگی و گرونی و دربه دری و بدبختی .
  • رجب IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    این آقای مدیر دقیقا از پشت پرده گرفتن جام برا تاجیها،،خبر داره،،سریع در اولین جلسه گل گهر رو قربونی کردند،،و سهمیه معیشتی رو دادن،،خیلی سریع،،،جل الخالق،هر بازی یه سهمیه پنالتی هم داورها گرفتند براش،،اقای گلشون از دوازده تا گل نه و ده تاش از رو پنالتی بوده،تمام سرمربی های استقلالی لیگ جلوی استقلال وا دادند و همه امتیازات رو دادند،،حتی فولاد ،،عجیب نیست،هر دو بازیشو باخته،،تبریک به آقای ماجدی و کومیته عنظباطی وداوران که یه جام به غارنشینان دادید،،
  • علیرضا استقلالی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    باید پول قرارداد دوساله رو پرداخت کنه حیف از باشگاه استقلال. که برخی پول پرست ها دور و برش هستند
  • محی بازنشسته GB ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اتفاقا خوب شدرفت اومیدانست درفصل بعد‌این جوری تیم بروفق مرادش پیش نخواهدرفت گفته بگذاراین رکوردهاسالیان درازپابرجابماند وپزش رابدهم.موفق باشد.....اماواقعا تیم یک مربی خوب وباوقاروبه روزخارجی لازم دارد.من تاجیم اماتاج روشن،دانایی فردوحجازی وکارو حق وردیان چیزدیگری بود.
  • ج IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    رفتن به تیم ۱۱ ام امارات شد پیشرفت؟؟؟ یا این که مردم رو هالو فرض کرده؟؟؟
  • کلمران زارعی IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    جناب فرزامی عزیز :بزرگتر ما مسئله رفتن فرهاد نیست ،یک سری مسائل هست که شاه فرهاد و علی دایی جایی در این فوتبال ندارند فرهاد نرفت:فراریش دادند درود بر شاه فرهاد عزیزام لنگی ها هم صاحب یک جام شدن:جامشون هم رفتن شاه فرهاد بود
  • حسین 021 IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    آقای فرزامی بجای هیزم در آتش دشمن ریختن حمایت کنید ما باید نقل و انتقالات رد انجام بدیم، فرهاد اینبار رفیق نیمه راه نبود تمام و کمال موند و شعاربزرگ من به اینها نمیبازم و به کرسی نشوند، فرهاد قهرمانی آورد که عمرا کسی بتونه تو 50 سال آینده بیاره، رفت؟ خوب کرد که رفت، میموند تا یکسال دیگه با افکار پوسیده امثال شما و تقوی ها و سی روس‌ها می‌جنگید؟؟؟ اول فصل همه تون گیر میدادین چرا بازیکن خوب جذب نشده؟؟ چرا بازیکن بزرگ نمیگیره؟ بعد گفتین چرا زیبا بازی نمیکنه؟ بعد گفتین باید جام بیاره اونم تو سال اول... بعد دیدین نه فرهاد. حتی جواب هم نمیده و چن صباحی همه به به و چه چه الان دوباره شروع شد؟ جام نیاورد؟ تیم و قهرمان نکرد؟ کدوم آسیا؟ تیم که سال بعد آسیا نمیره...
  • علی IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    هرچند که نامی بزرگتر از استقلال نیست ولی شاه فرهاد امسال کاری کرد کارستون... معلومه که خیلی‌ از رقبا و مثلا خودیها باید بسوزن
  • شهریار IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    با سلام، ضمن ابراز ناراحتی از رفتن آقا فرهاد... شما خوبی...، از کجا معلوم مجبور به رفتن نشد؟ فکر کنم اتفاقا بخاطرسازمخالف زدن امثال شما رفت، فهمید چه نقشه ای دارین، میموند امثال شما و بیمعرفت هایی چون کچل کفترباز کاری میکردین که افتخاراتش رو گند بزنین، خوب گفت که من فرزند حجازی هستم، اسم و افتخار که داشت حمایت از بازیکن هاشو داشت به امثال شما شبه استقلالی ها میدون نداد دست به هر کاری زدین،50 میلیون طرفدار درمورد تعصبش به استقلال شک ندارن، تیم رقیب رو ببینین چطور از اعضا و کادرشون حمایت میکننن، باعث تاسفه که شما اینطوری میگین.... حرف درست و منصفانه رو سردار آجرلو در موردش زد که آقا فرهاد برای ساختن استقلال تنها بودی.... این کلام نشون دهنده ی جایگاه امثال شما و صد البته آقای مجیدی در استقلاله،..
  • محمد IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اینقدر این قهرمانی بعد ده سال رو گردن مجیدی و دیگران بندازید!! تا سال بعدی اقای حمید سجادی حمایتمون نکنه بودن این مربی یا اون مربی مهم نیست مهم جنا سجادی است تا زمانی که اون باشه خیالی نیست همه چیز رو برامون اوکی میکنه حتی بعد از ده سال قهرمان نشدن. قهرمانی با میانگین زیریک گل در هربازی رو برامون درمیاره... #سجادی نجات دهنده استقلال و شرکاء
  • سهراب IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    عجب....یه بزرگی میگفت نگه داشتن جایگاه قهرمانی سخت تر از خود قهرمانیه،،، کسانیکه اتفاقی به جایگاهی دست پیدا میکنند معمولا برای حفظ خاطره ها فرار میکنند.....
  • این IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    این از بزرگتون چند دفعه پشت استقلال روخالی کرد رفت اون ازدوران بازیگریش اینم ازالانش بعد بنازید بهش وقتی گنده نداشته باشید بایدمثل اینو گنده کنید اابته به جزناصرخان ومنصورخان نظریه پرسپولیسی بامنطق
  • علی IR ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    خخخخخ شاهههه فرهاد خودشم میدونست قهرمانی حقش نبود و با سفارش وزیر قهرمان شدن و اگرم تونست یکمی شانسی خوب کارکنه بخاطر اون دستیار ایتالیایی بوده
  • محمد US ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    خخخخخ پیشرفت استقلالیارو خودتونم‌میدونید تیم‌چی بود اسمش اماراتیه ؟ از استقلال بهتره که برا پیشرفت از تیم در پیت رفت تیم اروپاییه اماراتی جمع کنید آقا نموند که همه چی و بنام خودش بزنه و بره و خودش ماندگار بمونه استقلالم بازیچه ی قدرت نمایی و وسیله ش بود تفکر آقایان آبی دیگه ام میدونست هیچی نمیشه رفت پیشرفت الچیچیه امارات
  • ناشناس IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اینکه فرهاد برای تجربه رفته شک نکنید همین تجربه برای بازی در آسیا بدرد میخورد این انتقال هم به نفع اوست و هم باشگاه در این اینده ان شاالله خواهیم دید این همه حرص و جوش نخورید شما چه می دانید پشت پرده چه چیزی بوده مطمئنا این توافق بین باشگاه بوده و او و خیلی مردانگی کردند پشت پرده باز گو نکردند واین افشا همان چیزی است که به نفع باشگاه نیست چند صباحی سکوت کنیم تا مدیر عامل کارش بطوره احسنت انجام دهد
  • محمدرضا IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اول اینکه رفتن یا ماندن مجیدی به مدیریت تیم مربوط میشه نه تو دوم اینکه مدیریت استقلال باید نسبت به چنین حرف‌های چال میدانی برخی از به ظاهر پیشکسوت‌‌ها واکنش نشان بدهد سوم اینکه فرهاد سرمایه باشگاه استقلال هست و چه بهتر راه صدساله را پنج ساله طی کند!!! استقلال برای سال بعد هم در مسابقات آسیایی غایب خواهد بود و مجیدی برای کسب تجربیات بیشتر و افزودن دانش مربیگری به کشور امارات رفت تا برای مسابقات جام‌جهانی و لیگ آسیااشراف کامل داشته باشد. خبرورزشی در سرخ بودن شما نه تنها بنده، بلکه همه هواداران فهیم استقلال هیچ گونه شکی نداریم،طبق معمول بازتاب دوباره از حرف‌های زشت و زننده یک فرد چال میدانی نسبت به باشگاه استقلال از سوی شما چیز تازه‌ای نیست و باز هم ادامه خواهد داشت.
  • tina IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    آقا فرهاد اومد بعد چندسال آرزوی ما هوادار‌و برآورده کرد با ی قهرمانی تاریخی و بدون باخت خودشو برای همیشه ب ما ثابت کرد.شک نکنین رفتن آقا فرهاد سیاسیه.وگرنه وریا تو جشن قهرمانی نمی‌گفت اولویت اول و آخر ما استقلال مگر اینکه اجازه ندهند.با دفعه های قبلیش کاری ندارم،ولی رفتن ایندفعه آقا فرهاد دست خودش نبود
  • کلمران زارعی IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    دقیقا چند روز بعد از مسجل شدن قهرمانی استقلال شاه فرهاد:کاوه رضایی،عزت الهی.محمد نادری .سعید صادقی و یک فوروارد برزیلی رو به سردار آجرلو گفتن و گفتن دیگه نیازی به هیچ کس ندارم و استقلال رو قهرمان آسیا میکنم:لذا به یکدفعه همه چیز برگشت و نامه ای محرمانه بدست سردار رسید ،که باعث اختلاف و حتی جرو بحث شدید با آقای سجادی وزیر ورزش شد سردار گفت پول داریم و هرچی شاه فرهاد بگه براش فراهم میکنم:هواداران بدونید نذاشتن شاه فرهاد بمونه ،چرا نذاشتن علی دایی مربی تیم ملی بشه:لذا بدانید مسائل سیاسی دخیل در ،رفتن شاه فرهاد هست بیایید قدردان شاه فرهاد باشیم:و با احترام خدمت هواداران استقلال میگم:بعضی از این پست ها که مثلا خودشون رو استقلالی معرفی میکنن،لنگی خالص هستن و هدفشون تفرقه بین هواداران هست لذا،درود میفرستیم به شرف شاه فرهاد وکادرفنی اش.مدیریت خاص سردار و مهمتر از همه هواداران اصیل استقلال(عاشقانه دوستتون دارم
  • مجید IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اون کاری که باید بود انجام میداد انجام داد و الکی هم جو درست نکنید هرکس دیگه که بود این کار رو انجام میداد یه کمی حرفه ای فکر کنید و قولتون میدم فرهاد تو این تیم بدترین نتیجه رو میگیره بیرونش میکنن تیم تاج هم باید یه مربی کار بلد رو بیاره تاج تیم بزرگیه
  • رضا IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    با سلام و احترام..اولا تیم استقلال نه باشگاه استقلال...دوما این آقای مجیدی و امثال ایشان بودن که به تیم استقلال هویت دادن سوما ایشان در بسیاری از موارد از جیبش خرج تیم کرده و حتی یکبار حرفی نزده شما چیکار کردین؟
  • هومن US ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    شما که نمی دونید چرا حرف می زنید ؟ به فرهاد پیغام داده بودند فصل بعد نباش ، از دوهفته قبل هم با مربی جدید تمام کرده بودند . باقیش هم سیاه بازی است
  • حسین ترابی نژاد IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    بابا چراطرف حرف حساب میزنه به بعضیها برمیخوره این اقا نباید اینکارومیکردکاربسیاربدی کرد دلم نمیخواد دیگه به استقلال برگرده البته بازیهای لیگ عوض بشه ازاونجا انداختنش بیرون
  • مهرداد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    مجبورش کردند برود چون میدانستند سال دیگر هم استقلال راقهرمان میکند
  • الیاس IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    تاحالا فرزامی مربی لیگ ۳ نبوده
  • سیاوش IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    باسلام ، اتفاقا حرفهای خوبی زد بنده هم بانظرشون موافقم ایشون چندین بار از حرکت‌ها کردن فرهاد سوسول فکر میکنه که استقلال یه پلی هستش براش که هر موقع براش سود داشته باشه خیلی راحت از روش ردشه امیدوارم که دیگر از این اتفاقات نیفته واین شخص رو برای همیشه کنار بگذارند . به امید پیروزی استقلال در آسیا ومطمئن فرهاد سوسول نتیجه ای نخواهد گرفت وسرافکنده به ایران باز خواهد گشت
  • کلمران زارعی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    آقای فرزامی بزرگ استقلال با احترام به شما استقلال خانه شاه فرهاد هست هر موقع اراده کنه :قدمش رو چشم شاه فرهاد امیدوارم در تیم جدیدت موفق باشی بدون هواداران استقلال قدردان رنجهایی که در این مدت کشیدی هستند شاه فرهاد عاشقانه دوستت داریم و امیدوارم سلامت باشی و چشم حسودان و دشمنانت کور نشه ولی کم سو بشه شاه فرهاد لنگی سوز
  • تاج کبیر IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    دم فرهاد گرم همه دیدند که چطور جنگید اول فصل کل عناصر حجومی تیم رفت نیم فصل دوم هم که همه عناصر دفاعی تیم رفت مافیای داوری ورسانه ای لنگ حتی تو تیم ملی بیشترین فشار رو آورد که ثابت کنه پنج قهرمانی سالم بوده اما هر بار تیم رو خوب و درست ترمیم کرد گفت نمیبازم ونباخت رکورد شکنی با تیمی که همه عوضشدند و اکثرا جوون هستند تو این لیگ با حضور سپاهان و گل‌گهر گرون قیمت و پیروزی با کلی ملی پوش شاهکار بود .چیزی که من دیدم اکثر هوادارای استقلال مجیدی رو دوست دارند اما فوتبال حرفه ای همینه شایدهم تصمیم درستی گرفت کار تو لیگ ایران با تفکر حجازی سخته و پس از یکسال قهرمانی بهتر هست مربی بیاد که بتونه حاشیه های جدید رو مدیریت کنه چون اگه مجیدی میموند کافی بود دو هفته نتیجه نگیره اونوقت فشارها رو تیم و فرهاد زیاد میشد
  • احمد حرفه دوست IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    تعجب می کنم از مردم ایران و همچین طرفداران! والله من تراکتوری هستم و عشق و هواداریمونم واسه قهرمانی نیست و ذره ای هم استقلال و پیروزی مهم نیست واسم ولی متعجبم از کامنتها این نوع طرفدارها که فکر می کنین روشن فکر و اندیشمندین ، احتمالا همتون هم مثل فرهاد هستین و کار ناپسندشو قبول دارین ! مگه همه چی پوله مگه همه چی معروف شدنه! بعد از حکومت ایراد هم می گیرین وقتی خودتون اینجوری فکر می کنین چه انتظاری از حکومت دارین ، ادمی مثل فرهاد و شما باید بدونین یه تیم ۱۰ سال هزینه کرده از بیت المال کلی پول خرج کردن تا این تیم بتونه یه قهرمانی بیاره تا شما می بخشید نادانها خوشحال بشین حالا که تیم خودشو پیدا کرده قهرمان شده این اقا راحت ول کنه با یه پیشنهاد مالی خوب ول کنه بره بعد هم اسمشو بزارین اصول حرفه ای ، پس تعصب چی شد ، غیرت چی شد ! اون اصول حرفه ای اروپاس که با اسپانسر و جیب شخصی تیم داری می کنن نه اینجا که با پول بیت المال یه تیمو با هزارتا بدبختی بیاری بالا و حالا که جایگاشو پیدا کرده یارو بزاره بره اونم مربی که خودشو عاشق استقلال می دونه ، همتون مثل فرهاد هستین و لایق همین وضعیت هستین
  • حسن IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    دست درد نکه آقای فرامرزی واقعیت گفتید امسال فرهاد مجیدی خیلی زیادند مجتبی جباری وووو یکی هنوز بازیکن دست حسابی نشده میاد استقلال فورا میره کشورهای عربی مثل قاعدی فقط بخاطر پول افرادی مثل زرینچه وحجازی در استقلال متاسفانه کم داریم
  • پیمان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    انقد فرهاد فرهاد نکنین پین همه کاره استقلال بود
  • فرزاد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    دوچرخه‌های رکاب شکسته درگیر شده‌اند....
  • Mojtaba IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    خدا پدر مادرتو بیامرزه تنها کسی که حرف حق زد همین آقا بود شیر مادر حلالت مردم هم دوست دارن دروغ بشنون با استراماچونی و فلان در ضمن آجرلو به گفته خودش رفته امارات با استراماچونی حرف بزنه از اون طرف هم جواد نکونام رفته امارات 😂😂😂
  • طرفدار واقعی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    بنظر من انتظار هوادار اینه که فرهاد میموند و این رو تو آسیا به قهرمانی می رساند نه اینکه یه شبه بره و تیم رو ازهم بپاشه
  • Ppppppp IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    چرا بدتون از حرف حق میاد حرفش واقعا درست بخدا درست فرهاد تیممون قهرمان کرد بامون عالیه ولی ب این فکر کنین ک مربی برا التبار خودشم بود باید قهرمان بشه یعنی ب نظرتون فرهاد بره تیمه دیگه دوس نداره قهرمان بشه فقط برا استقلال دوس داره قهرمان بشه پس حرف حق بزنید این که قهرمان شد اول چرا سه سال قرارداد بسته ها پس عاشق استقلال باش باید قراردادش تموم میشد میموند از خداش باش بگه سه سال قرارداد دارم میمونم فرهاد سه باره میزاره میره اول اولویتش بقران خودش مربی با تعصب یعنی جواد نکونام ک فولاد ک تیمش نیست ب خاطر قراردادش ولش نکرد اینطور مربیا باتعصبن ن هرکی قهرمان بشه بگید باتعصب.اگه کاره دیگه ای دیدید از فرهاد تاحالا پس شما راست میگید
  • هموطن IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    خیلی نمک نشناسین، لیاقت مجیدی رو شما و امثال شما نداره ،اون باید جایی باشه که ارزشش رو بدونن ،از کجا نه معلوم که خود شما باعث رفتنش نشدین ،یادمون نمیره چقدر دلخونش کردین پس لطفا حرف مفت نزنین
  • حسین IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    واقعا حرف حقه مجیدی فقط دنبال شهرته کفش پای حجازیها نمیشه
  • محمد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    آقای فرزامی! ...اما انگار خودت احساس «شعبون جعفری» بودن داری هااااا... مرد ناحسابی مگه ارث پدر طلب کاری، بدجور داری میسوزی انگار !! طشت آب سرد بدم خدمتتون !؟ عه... حرفه ای گری یعنی همین ، امثال مجیدی حق به گردن باشگاه استقلال دارن، با کمترین امکانات و انواع مشکلات وایسادن جون کندن. با حس قلدری حرف نزن بهت نمیاد... امثال تو گند زدن به این مملکت. بعد ۹ سال تیم رو به اوج افتخار رسوند و رفت ! چته,؟؟؟ دمش هم گرم. دوره ارباب رعیتی گذشته اس ببم جان....
  • علی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    سلام روز بخیر دوستان فاز این بنده خدا چیه آخه این قدر تندرو چشم بسته عزیزم مجیدی لیاقت شو رو ثابت کرده البته یک شانس خوب مجیدی رفتن مدیران پر حاشیه بود و آمدن سردار عزیز وگرنه اینجور میرهای تند رو یا کند رو بدرد استقلال نمیخورند مجیدی باید بره که آب دیده بشه و برگرده به استقلال مجیدی هر وقت که استقلال بهش نیاز داشت برگشت و خوب عمل کرد الانم فقط میخواد به اوج برسه تا آرزوی دیگه هواداران رو جامع عمل بپوشونه همین مجیدی بود که در شرایطی به استقلال آمد که همه می‌ترسیدن این هوچی بازی ها هم انتقام لنگی های عزیز از مجیدیه و بس گوش به این حرف ها ندید سردار اجرلو عزیز هست و میدونه تیم رو برای سال بعد چطوری ببنده چند سالی به فرهاد باید میدون داد تا تجربه کسب کنه و آب دیده بشه حالا هر کس میخواد هر حرف رو بزنه بزن مهم اینه که دیگران ميدونند فرهاد چکار کرده دوستان کمی تفکر لطفا
  • tiger IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اقای فرزامی خواهشا امسال از اسطوره مربیگری قلعه نویی بهره بگیرید
  • مهدی بیابی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    واقعا این انسان فقط دنبال منافع خودش هست تا تیم و به دروغ تعصب خودش رو به رخ هوادار می کشونه اولا این مربی نیست که نیست امسال هم اگه تیم قهرمان شد با درایت مدیریت بود بیشتر وبعدش هم از ضعف تیمهایی مثل پرسپولیس و سپاهان وگرنه تیمی که به مسجد سلیمان بی انگیزه و آلومینیوم نمیتونه تو آزادی حتی یه گل بزنه مربیش به لا جرز دیوار میخوره همچنین ایشون نتونست یک جام راحت حذفی رو به دست بیاره با وجودی که تیمهای مدعی حذف شده بودن آقای فرناز استقلال کبیر است و اونی که صغیر است و ذلیل توی پول پرستی
  • بازنشسته IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    این آقا جوادی که میگی از این اخلاقها ندارد . برای آمدن به استقلال . با آن همه حمایت و امکانات فولاد به این تیم پشت کرد. و با پر رویی . وقتی به هدفش نرسید . دوباره رفت فولاد. شما اسم این کار را چه میگذارید. جوابتان همان نظریست که شما در مورد مجیدی در استقلال گفتید میذارم
  • ر IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    مجیدی برو دیگه پشت سرت هم نگاه نکن ما یه نفس راحت بکشیم از دستت
  • فرهاد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    مجیدی دوست داره همیشه تو اوج بره یار روزهای سخت نیست
  • حیدر IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اینها فقط بلدن حرف بزنن و یکطرفه قضاوت کنن درمورد چیزی که ازش اطلاعی نداری حرف نزن آقای پیشکسوت🤨
  • احمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    من فکر میکنم تا مدتها لشگر مجازی وطرفداران مجیدی (با هماهنگی یا بدون هماهنگی بامجیدی) نگذارند استقلال موفق بشه تا بگن فقط مجیدی تونست وفقط اون باید بیاد تااستقلال قهرمان بشه
  • مسعود معززی IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    این عزیزانی که میگن استقلال هیچ نیازی به فرهاد نداره، تو این ۹ سال کجا بودن؟؟اون زمانی که همه پشت استقلال رو خالی کرده بودن و فرهاد خونه و ماشین میفروخت که به بازیکن هاش پاداش بده که استقلال بدون بازیکن نمونه. این مدیران عزیز کجا بودن که حالا اومدن شاخ شدن؟؟حالا که فرهاد مجیدی تیم رو بدون باخت قهرمان کرده و شخصیت تاج رو بهش برگردونده همه مدعی شدن برامون😏😏😏هه جالبه واقعا
  • یاس IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    مجیدی مساوی بگیری نبود سه هفته رفتم ‌‌‌ورزشگاه دریغ از یه گل،پین چیدمان دفاعی میکرد یه گل مسخره میزدیم،شخص پرست ها هم خواهشا طرفداری رو لز استقلال کنار بزارن و طرفدار اتحادکلباء بشن،مرسی
  • میثم IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    شاید یکی این فوتبال بی کیفیت را از این مملکت جمع میکرد
  • حسین IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    اصلا حسین فرزامی کیه که الان حرف میزنه
  • امیر IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    30 میلیون هودار و از کجا در اوردی؟ تراکتورررررر
  • الیاس منجیل IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    فرهاد ازنام وبازیکنان وطرفداران تیم محبوب استقلال سواستفاده کرد ترسو وبزدل جوادنکونام باتعصب وحرفه ایی رامیخوایم
  • Firoozeh IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    فرهاد از قلب هوادارای واقعی استقلال جدا نشدنیه💙هر وقتم بخواد برگرده هواداری استقلال با جون و دل قبولش میکنن💙اون همیشه فرزند استقلال باقی میمونه ما خوبی ها و رکوردهای استقلال رو چه در دوره بازیگریش و چه مربیگریش فراموش نخواهیم کرد💙هفت مقدس در استقلال تا ابد ماندگاره.تمام
  • امید IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    اقا یک کلام مجیدی خیلی ذوق زده شد از رکوردایی که امسال بجا گذاشت وترسید که بمونه و دیگه نتونه موفقیتش رو تکرار کنه برا همین تصمیم گرفت بره و از خودش یه بت بجا بزاره همین. من خودم استقلالی هستم و هیچوقت با مربیگری فوتبالیستای بی اخلاق موافق نبودم، اینجور ادما بالاخره یجا ضربشونو به تیم و طرفدار میزنن من 100% با حرفای اقای فرامرزی موافقم گُل گفتن ایشون
  • رشیدتاج IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    جناب فرزامی گازورمه⭐⭐⭐⭐مجیدی عشقه💙💙💙💙
  • ایرانی FI ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    خدایش این آقا راست میگوید و حرف حق زد تیم استقلال که کودکیتان یا دبستان نیست هر چند وقت یک بار قهر کنی.زیر سایه تیم بزرگی و خوبی بزرگ میشوند اعتبار پیدا میکنند و یکدفعه لگد به بخت خود میزنند.بحث تعصب ملی است وقتی پای سی میلیون هوادار مطرح است باید مربی خود را با تیم سازگار کند نه تیم……
  • سیاوش IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    آخیش بلاخره یکی پیدا شد حرف دل منو چند میلیون تاجی رو زد.مجیدی حق نداره حتی اخبار استقلال رو دنبال کنه چه برسه اضهارنظرکنه
  • مسعود IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    اتفاقا شما چون رفتار شناسی بلد نیستید این ایرادهای بی اساس را می گیرید تیم از هم پاشیده را سامان دادن هنر است کمی پیش بینی پذیری هم خوب هست
    • علی IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      اگر توامارات تونست نیم فصل اول دوام بیاره ببینم بعدبازم این حرف می‌زنی
  • کارشناس IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    دقیقا همون کسانی که فرهاد رو بزرگ کردن حالا دارن کوچیکش میکنن. ولش کنید بیچاره رو... فرهاد کجای دلستانه که اینقدر وقت واسش میزارید. شب و روزتون شده فرهاد فرهاد فرهاد.... فرهاد یه مهره بود که جای سرمربی رو پر کنه مگر نه تمامی افراد عاقل میدونستن که فرهاد چیزی واسه گفتن نداره و قهرمانی استقلال هم 20 درصد مدیون پینه و 80 درصد مدیون لابی های مدیریت فرهاد اگه مربی بود که فصول قبل کاری میکرد. فرهاد فقط از اسم استقلال بعنوان به نرده بان برای آینده خودش استفاده کرد.همین...
  • هوادار اس اس IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    اجازه بدید الکی شلوغش نکنید.منم استقلالی ام و از شما خیلی سه آتیشه تر.اولا خودمون رو گول نزنیم و قبول کنیم قهرمانی این فصل استقلال هیچ دخلی به مجیدی نداشت اینو بچه 4 ساله هم میدونه. حالا بهتون ثابت میکنم.فرهاد فصول قبل هم اومد تو استقلال و هر وقت اوضاع رو خراب دید فرار... آخرشم بهونش این بود که من تیم رو نبسته بودم.بله اگه قرار باشه یه سوله دلار بزارن جلو دستت و بهترین ها رو خرید کنی و هیچ مشکل هم تباشه و آخرش یه قهرمانی لیگ برتر و نه حتی همزمان جام حذفی رو بگیری هنر نیست اینو هر کسی میتونه. پس هنر سرمربی کجاست. از مربی خارجی کنار دستش بود تا بهترین خریدهایک لیگ. پرسپولیس بد اورد مگر نه این فصل هم که اینهمه خرج کرده بودیم بازم اوین قهرمان میشد.. با اینهمه بریز و بپاش 6 امتیاز از پرسپولیس بالاتر بودیم که 2 امتیازش اهدایی بود و فقط 4 امتیاز که اونم بودار... فرهاد از اول برنامه شما این بود این شرایط ایده آل بهترین استفاده رو ببره که برد و بدون کوچکترین تعصبی به تیم اونو رها کرد و رفت دنبال کار خودش.الکی آدمها رو بزرگ نکنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی