پیشنهاد دو تیم صنعتی به دروازه‌بان پرسپولیس/ تصمیم مهم حامد لک برای فصل آینده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو باشگاه صنعتی حاضر شده‌اند دو برابر مبلغ پرسپولیس به این دروازه‌بان پول بدهند اما حامد لک خودش دوست دارد در پرسپولیس بماند و با علیرضا بیرانوند رقابت کند.

خبردار شدیم حامد لک به تازگی به پیشنهاد سنگین دو تیم صنعتی برای فصل آینده پاسخ منفی داد. این در حالی است که این دو باشگاه صنعتی حاضر شده‌اند دو برابر مبلغ پرسپولیس به این دروازه‌بان پول بدهند اما حامد لک خودش دوست دارد در پرسپولیس بماند و با علیرضا بیرانوند رقابت کند.

اوایل اسفند ماه سال گذشته حامد لک دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در باشگاه حضور یافت و پس از مذاکراه و گفتگو با رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

شاید جالب‌تر باشد بدانید؛ حامد لک تابستان سال ۱۳۹۹ با رقمی معادل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به پرسپولیس پیوست. شاید دلیل رقم پایین درخواستی این دروازه‌بان پوشیدن پیراهن تیم محبوب و ربودن گوی سبقت از سایر رقیبان بود که برای جانشینی علیرضا بیرانوند با این باشگاه مذاکره کرده بودند. رقم قرارداد حامد لک برای فصل تازه به اتمام رسیده نیز ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بوده است.

قرارداد لک برای فصل آینده حدود ۵ میلیارد تومان است که دو تیم صنعتی دو برابر این رقم را به او پیشنهاد داده اند اما جواب شماره ۸۱ پرسپولیس «نه» بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    بیخود کردن! ما حامد لکو بهشون نمیدیم، حامد لک قربانی عوامل ماورای طبیعی شد وگرنه کدوم دروازه بانیه که دقیقه دو بازی گل بخوره دروازه بانی در این سطح توپو بگیره بعد خیلی مسخره از تو دستش دربره! این خوبان عالم پدر خیلا رو درآوردن و عواملش راست راست واسه خودشون میگردن، پیشنهاد میکنم همه ی تیمها کارشناس مذهبی یا طب اسلامی داشته باشن ... حداقل افتضاحی که توی این ایگ رخ داد تکرار نمبشه!
  • کامران IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    کاشکی زودتر بره
  • خرسندی اهواز IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    با عرض سلام و ادب به نظر من حامد یکی از بهترینهاست ولی متاسفانه حاشیه ها او را از حرفه ای بودن دور کرد، خواهشا یک روانشناس طراز اول در تیم باشد که همچین موقع بداد بچه ها برسد خود ما وقتی میخواهیم کاری با دقت انجام بدیم استرس بیشتر میشود مسئله مهم اینه که حامد نشون داده سر تیم مورد علاقه اش خیلی غیرت داره ونشون داده حتی توی این اوضاع اقتصادی به فکر پول نیست پس با آرامش اونو باید حفظش کنیم زنده باد پرسپولیس کبیر حامد جان با غیرت دوستت داریم ان شاءالله در کنار بیرانوند عزیز باز هم بدرخشی وثابت کنی که یکی از بهترینهایی پسر.
    • اشکان BE ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      بله متاسفانه حامد لک اگر حاشیه نداشت دروازه‌بان خیلی خوبی این که بعد از باخت زبونت رو نشون هوادار بدی بسیار کار زننده ای
  • عشقپولیس IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    چه تیم بد بختی
  • ایران بزرگ IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
    عامل قهرمان شدن استقلال ذقیقا حامد لک بوده ذقیقااااا و بدبخت اون تیمای صنعتی که میخوان ایشون رو بذارن توی درزاشون!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی