سکوت محض مدیران استقلال/ چرا مدیران باشگاه پاسخگو نیستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از برپایی جشن قهرمانی تیم استقلال اغلب مدیران این مجموعه در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و یا در گفت‌وگو با رسانه‌های مکتوب و اینترنتی همواره بابت شرایط این تیم و قهرمان شدن در لیگ برتر بیست و یکم اظهارنظر می‌کردند اما به یکباره همه ساکت شدند.

۲۴ ساعت پس از قهرمانی تیم استقلال و برگزاری جشن اعطای جام به کاپیتان این تیم، شایعه جدایی فرهاد مجیدی از جمع مربیان استقلال به شکل جدی در رسانه ملی و سپس فضای مجازی مطرح شد.

در این حد فاصل تعدادی از مدیران باشگاه استقلال از جمله محمد مومنی و حجت کریمی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با استناد به قرارداد سه ساله فرهاد مجیدی با باشگاه عنوان کردند که این جدایی غیر ممکن است و فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد دارد.

همچنین پرویز مظلومی با حضور در برنامه سلام صبح بخیر بر این موضوع صحه گذاشت که قطعاً فرهاد مجیدی با استقلال قرارداد دارد و مدیرعامل باشگاه استقلال برای اینکه مجیدی در پایان فصل از استقلال جدا نشود این قرارداد را به مدت سه سال تمدید کرده است.

اما فرهاد مجیدی بی توجه به موضوع قراردادی که با استقلال داشت در صفحه شخصی اش اعلام کرد می‌خواهد کار مربیگری را در کشور امارات ادامه دهد و همین کار را هم کرد.

در این ارتباط باشگاه استقلال پس از فرصت ۲۴ ساعته ای که از مجیدی خواست، در نهایت با خواسته سرمربی فصل گذشته این تیم موافقت کرد تا رضایت نامه وی برای هدایت تیم اماراتی صادر شود. اما در این حد فاصل و پس از انتشار بیانیه رسمی باشگاه استقلال هیچ یک از مدیران این مجموعه در رابطه با چرایی صدور این رضایت نامه و دلیل موافقت با درخواست فرهاد مجیدی صحبتی نکردند. این افراد پاسخگوی تماس‌هایی که ظرف ۲۴ ساعت گذشته با آنها برقرار شده هم نبودند.

سکوت ۴۸ ساعته مدیران باشگاه استقلال در شرایطی که طرفداران این تیم در فضای مجازی به شدت خواستار پاسخگویی در رابطه با چرایی جدایی فرهاد مجیدی هستند باعث شده نگرانی‌ها بابت آینده تیم استقلال بیشتر و بیشتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجنون IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    سلام چرا مدیران استقلال پاسخگو نیستن دلیل دارد شاید من و شما بظاهر ندانیم ولی در عوض میدانیم جریان چیست انزمان که اجرالو گفت قرارداد مجیدی بسال بستیم و دستمزدش بسه برابر معلوم بود اشی پخته بود برای هواداران استقلال اما هیچ ادم ی نمیدانست پشت پرده چیست پشت پرده کاملا معلومه اجرالو به مجیدی گفته امسال با این وضع که بود بمان و تیم صد در صد قهرمان میکنیم و شما بعدش کلان از ایران برو که دیگه حرفی و انتقادی نشنویی چرا چون که دیگه قرار نیست این روال برای همیشه پابرجا باشد اینکار کردن که بعد ده سال استقلال را بزور قهرمان کردن از اونور جلوی قهرمانی پرسپولیس بگیرند تا پرسپولیس به قهرمانی ششم و کلی امتیازات و رکوردها دست نیارد و ماندن مجیدی هم خواسته باشگاه استقلال و هم خواسته جناب وزیر ورزش بوده که بعد مجیدی نمیتونن استقلال با اینروش قهرمان بکنن و عیارشون کاملا مشخص میشد الان دارن فیلم بازی میکنن یا میخوان کمی ابرو داری بکنن تا ابروشون نره و استقلال قهرمان که نمیشه ولی حداقل رتبهای پایین پایین جدول نره که بیشتر ابروشون بره چون میدونن اقا یحیی امسال دستش بیشتر بازه و عین مار زخمی هستش و تمام و کم
  • بابا مسعود کجاست ؟ IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    جای نگرانی نیست با وجود مدیریت سردار آجرلو ازدو ماه پیش قهرمانیمون حتمی شد درحالیکه هنوز وضعیت سه تا از بازیهای لیگ مشخص نیست وانجام نشده !! مطمئنا بزودی سرمربی تیم هم مشخص میشه خواهشا لنگیا و خبرناهاراشون فشار نیارن بذارین یه مربی لنگ سوراخ کن درست و درمون انتخاب کنیم حالا حالاها زیر استقلال خواهید بود نگران چیزی نباشید دنبال جذب بازیکنان پیروزی باشید
  • یحیی اردبیل IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    استقلال امسال بهتری مربی دنیا را هم بیاورد قهرمانی نمیبیند
  • باقر IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
    آجرلو مقصرتمام اتفاقات هست اگرتیم قهرمان شده زحمت کادرفتی وبازیکنان بودوکارتیمی مدیریتی بود هنرنکردی اقای آجرلو اگرهنری داشتی مردامند، یزدانی مشکلاتشون حل وفصل میکردی ودگرحق کشی ها حالاهم مقصرتمام این اتفاقات هستی خودت سمیعی، ودیگردوستانت
  • علی IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    قطعا اینجاست که فرق سعادتمند که تکو تنها درمقابل همه واز جمله هیئت مدیره خائن قرارداشت با مدیریت فعلی مشخص میشه چطور مدیریت و هیئت مدیره از فرهاد رودست خوردن درحالی که دیدن فرهاد برای فصل بعد نه لیست داده نه برنامه ای داشته اما سعادتمند وقتی ذهن مجیدی رو خوند ودید فرهاد هیچ لیستی نداده قبل از پایان لیگ برای اینکه فرصت ازدست نره مذاکره رو بامربی جدید شروع کرد وفرهاد بی تعصب اینو بهانه کرد تا لشکر بچه سال مجازیش ودست نشانده های سلطانی فر یعنی خلیل زاده وهیئت مدیره سعادتمند زحمتکشو اخراج کردن درحالی که سعادتمند به هرطریقی سعی کرد به دور از دشمنای استقلال قرارداد همه بازیکنارو تمدید کنه حیف که هوادارای استقلال همیشه ساده هستن و فریب جوسازیهارو میخورن بخدا سعادتمند بهترین بود این هیئت مدیره فعلی الآن فقط دارن وقتو از دست میدن با اینکه قبل از پایان لیگ باید اوکی یا عدم همکاری رو از مجیدی میگرفتن ومتوجه میشدن مجیدی ثبات نداره ولیستی نداده
  • احسان IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    جهت یادآوری به همه چرندگوها بخصوص خبرورزشی که رسماً تبدیل به روزنامه زرد شده همه افرادی که نگاه منطقی دارن و نه احساسی از همون اول می دونستن که این قرارداد سه ساله بیشتر سمبلیک بود تا واقعی! فقط برای نشان دادن حمایت مدیرعامل جدید از سرمربی! حتی همون زمان هم رسانه ها نوشتن که این قراردادها هیچ ضمانتی نداره و کافیه مجیدی ۴ یا ۶ هفته خراب کنه ، قرارداد روی هواست! در چنین قراردادهایی بندهایی هست مثل درصورت توافق طرفین و بی قید و شرط نیست! جالب اینکه الان دقیقاً همون افرادیکه اون زمان با نیش و کنایه ، تیکه بار مجیدی می کردن ، الان هم بابت رفتن مجیدی انتقاد می کنن! تا هفته بیستم همه از نوع بازی ایراد می گرفتن ، حالا یادشون رفته و همه جوری صحبت می کنن که انگار مقتدرترین تیم در تمام تاریخ جهان بوده! من استقلالی هستم و از رفتن مجیدی ناراحتم ولی گوشه دلم می گفتم کاش یک بازی رو از اول می باختیم و اینقدر بابت رسیدن به این رکورد استرس نمی کشیدیم. این رکوردها بدترین فشار ممکن رو روی تیم سال بعد ایجاد می کنه حداقل مربی جدید می تونه بگه تازه اومدم ولی فشاری که روی مجیدی بود ، واقعاً غیرقابل تحمل بود!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی