نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
استقلال با رویکرد ستاره سوم؛ یکی مثل کی‌روش را بیاورد/ نکونام هم می‌تواند موفق شود/ یک خواهش دارم؛ لطفاً فرهاد را قضاوت نکنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی فتح‌الله‌زاده بهترین گزینه برای هدایت استقلال را کارلوس کی‌روش می‌داند اما در عین حال تاکید می‌کند که جواد نکونام هم در میان مربیان ایرانی گزینه مناسبی است.

مدیر عامل سابق استقلال می‌گوید کارلوس کی‌روش مربی‌ای است که می تواند استقلال را در آسیا صاحب ستاره سوم کند: «ببینید، استقلال یک مربی بزرگ در حد کی‌روش می خواهد. به نظر من رویکرد دوستانمان در باشگاه برای انتخاب مربی باید کسب ستاره سوم باشد و به همین دلیل باید سراغ یک مربی بزرگ بروند. علاوه بر کی‌روش، استراماچونی و لوچسکیو هم مربیان خوبی هستند اما در میان گزینه‌های داخلی هم مربیان ارزنده ای داریم. مثلا زوج نکونام و گابریله پین هم می توانند موفق شوند و در نهایت امیدوارم بهترین اتفاقات برای استقلال بیفتد و این تیم بار دیگر قهرمان آسیا شود.»

فتح الله زاده در ادامه می‌گوید: «یکبار وقتی مدیر عامل بودم یکی از مدیران ارشد ورزش کشور توصیه کرد که مربی ایرانی بیاورید اما این مساله فقط در حد توصیه بود و اجباری در کار نبود. من هم تصمیمی گرفتم که به نفع استقلال باشد. من فقط یکبار مربی خارجی آوردم و در سایر مقاطع، احتیاجی به این کار نبود. من با بزرگانی چون زنده یاد حجازی، زنده یاد پورحیدی و قلعه‌نویی کار کردم و نیازی به حضور مربی خارجی نبود. الان هم آقای آجورلو مسلما بهترین تصمیم را برای استقلال می گیرد. من فقط خواهش می کنم که فرهاد مجیدی را برای جدایی از استقلال قضاوت نکنید؛ چون ما همه ماجرای جدایی او و دلیل تصمیمش را نمی دانیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فقط مربی خارجی خوب ! IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    جواد نکونام مهمترین کاندید سایت ورزش سه هست اینروزها از هر راهی برای عدم جذب مربی خارجی از طرف مدیران استقلال وارد میشوند جالبتر از همه همین خبر ورزشی است که مهدی رحمتی را بدون رزومه مشخص سرمربیگری آنهم در حد قهرمان ایران در نظر سنجی قرار داده دوستان استقلالی از روباهان (روبهان ) مکار و خبرناهاران سرخ دوری کنید
  • ....... IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    دروغ گویی کم حافظه
  • Ali IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    آقای فتح اله زاده جناب کیروش تیم ملی چند مملکت را دراختیار داشت موفق به قهرمانی درهیچ کجا نشد .آنوقت یکی از تیم های باشگاهی را می تواند قهرمان کند؟؟؟ درمورد دوستاره هم خودت خوب می دانی که اعتباری ندارند چون نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اعتباری ندارندچه اگر اعتبار داشت روزی که استقلال به قول خودتان قهرمان شد ستاره را روی پیراهن حک میکردید وهمچنین درمورد دوم .اما هیچ مدیری سواستفاده وتقلب نکرد تا شما که آمدی ازقانون بی قانونی وکی به کیه استفاده سوء کردی ویکباره و یک دفعه دوتا ستاره روی پیراهن استقلال که نیازی به این کارهای پوپولیست نداشت رویید.چه بزرگ به وجود خود بزرگ است نه به پیرایه وآرایه.
    • لنگی سوز IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      شما چیزی که نمیدونی نظر نده کسی نمیگه لال هستی ستاره که روی پیراهن اس اس هست خیلیها حسرتش رو‌دارند که جعلی یه ستاره زدن که تیمهای ایرانی قبولشون ندارند پس سکوت کن تو کار تیم استقلال نظر نده ممنون
  • استقلال بزرگ IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    کیروش مربی خوبی بود اشتباه قضاوت نکنین..پتانسیل بازیکنهای ایران بهتر از این نیستن
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    حاج فتح الله موهاش و تو آسیاب سفید نکرده دوستان گلم حرف اش رو حسابه و بزرگ استقلال محسوب میشه تهمتهاو چرندیات ایجاد شده توسط تفرقه افکنان رو باور نکنید💙💙💙💙💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی