۶
نه! مدافع پرسپولیسی با مجیدی کار نمی‌کند/ ادعای جنجالی فرهاد فراموش نمی‌شود!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدافع ملی پوش ایرانی تصمیم گرفته است فصل آینده را نیز در لیگ ستارگان قطر و تیم الاهلی این کشور توپ بزند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان بعد از جدایی از پرسپولیس راهی الاهلی قطر شد و فصل قبل با پیراهن این تیم به میدان رفت. طبق اعلام سایت اماراتی مدافع ایرانی الاهلی پیشنهاد لیگ این کشور را رد کرد.

این خبر را سایت «اخبارالان» نوشت و مدعی شد مدافع ملی پوش ایرانی و عضو الاهلی قطر در رادار یکی از تیم های لیگ برتری امارات قرار گرفته است. یکی از کاربران مجازی اماراتی و حامی شباب الاهلی با انتشار این خبر نوشت: «محمد حسین کنعانی‌زادگان به همراه مهدی قایدی با فرهاد مجیدی همراه می‌شوند.»

این درحالی است که دراگان اسکوچیچ به محمد حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده پیشنهاد کرده است هر دو در یک تیم توپ بزنند. ظاهرا باشگاه الاهلی قطر نیز با شجاع خلیل زاده به توافق رسیده است تا با زوج او و محمد حسین کنعانی‌زادگان نظر سرمربی تیم ملی ایران را ناخواسته برآورده کند. کنعانی‌زادگان هم دوست ندارد حرف سرمربی تیم ملی را درسال منتهی به جام جهانی وتو کند. از لحاظ مالی هم تیم اماراتی نمی‌تواند بیشتر از قطری‌ها به مدافع ملی پوش ایرانی پول بدهد مضاف براینکه امسال جام جهانی ۲۰۲۲ برگزار می‌شود. رقابت‌هایی که میزبان آن قطر است و بازی در استادیوم‌های این کشور حاشیه خلیج فارس امتیازی مثبت برای هر بازیکنی محسوب می‌شود.

از طرف دیگر ادعای کاربر اماراتی حداقل در خصوص محمد حسین کنعانی‌زادگان صدق نمی‌کند. زمانی که کنعانی‌زادگان مشکل حاشیه ای پیدا کرده و اسکوچیچ از او دفاع کرد، فرهاد مجیدی در مصاحبه ای گفت: «بازیکنان می‌خواهند به جام جهانی بروند و بازی کنند، تیم استقلال بدون باخت صدرنشین لیگ است این چه حرکتی بود که روی بازیکنان من کردید؟ او بسیار مربی خوبی است اما برای باشگاه نه تیم ملی. این کار یک مربی حرفه‌ای نیست. شما بهترین دفاع‌های لیگ را دعوت کرده‌اید بعد یک دفاع چپ جای آنها گذاشته‌اید که بازی کند! این هم از وضعیت امروز یزدانی نه تمرکز کامل داشت و عصبی بود آقای اسکوچیچ . او را مثل دسته گل تحویلت دادم این بهترین دفاع لیگ است یک انگشتش به تمام دفاع‌هایت می‌ارزد. چه کردید با بازیکنان من که اصلا عصبی شده ؟ شما کل لیگ را بگردید مثل مرادمند و دانشگر پیدا نمی‌کنید. خودتان خوب می‌دانید همه ایران فهمیدند که مشکل ایران چیست چگونه شما نفهمیدید؟!»

کنعانی‌زادگان هم با انتشار عکس قهرمانی‌اش با پرسپولیس جواب سرمربی استقلال را داد و رابطه‌اش با فرهاد مجیدی کاملا شکرآب است.

شنیدیم کنعانی‌زادگان نیز با شنیدن این شایعه به دوستان نزدیکش در پرسپولیس گفته است که با فرهاد مجیدی کار نمی‌کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سروش IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    گفتم لابد اون تیمه الاتحاد کلبا هستش خخخخخخخخخخخخخخ
  • ش الف.شیراز IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    چرت چرا می گید؟ چون لیگ امارات خواستنش و نرفته، معنی ش اینه که با مجیدی کار نمی کنه؟
  • علی IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    اتوبوس ردیف باشه پول هم ندن میره
  • Iman IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    چقدر زیبا مینویسید بعضی از چیزها را، آیا میشود اسکوچیچ گفته باشد آغاسی برو فولاد تا دعوتت کنم تیم ملی، یا بار دیگر بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر، یا حردانی را که گفته بود بری استقلال خط میخوری،، پس واقعیت داره که یه عده در تیم ملی برا تیم محبوبشون بازیکن پیدا میکنن، ،، در ضمن شما دلال ها هم روتون سیاه میشه جام جهانی و مثل مهدوی کیا،، البته تقصیر هم ندارید فرهاد بدجوری ریده به هم کنگانی و هم اسکو
  • فاطمه IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    چقددد خوب که همچین دلقکی با تیم مجیدی کار نمیکنه
  • احمد IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    کل تیم اس باید به کنعانی تعظیم کن فزناز که هیچ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی