نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
۶ |
۳
تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز فقط یک راه برای همه آنهایی که از این وضعیت ابراز نارضایتی می کند وجود دارد؛ اینکه به مدیریت فدراسیون فوتبال و برنامه ریزی دراگان اسکوچیچ اعتماد کنند و محصول تفکرات آنها را در جام جهانی ۲۰۲۲ ببینند!

آرتین زهرابی؛ با وجود انتقادات کارشناسان از شرایط آب و هوایی کشور قطر در این فصل و اینکه خود قطری‌ها، این روزها در اسپانیا اردو زده‌اند، مسائل مربوط به تیم ملی ایران که همچنان در دوحه حضور دارد نقد می‌شود.

کارشناسان اما موارد دیگری را هم مطرح می‌کنند؛ از جمله بی شباهت و بی ربط بودن کامل الجزایر (حریف تدارکاتی ایران) به تیم‌های همگروه ما در جام جهانی ۲۰۲۲! تازه، این در حالی است که دیدار با کنگو که ظاهرا دیگر حریف تدارکاتی تیم ملی ما بود لغو شده است؛ در غیر این صورت این وجه تشابه با حریفان تیم ملی در جام جهانی، از این هم مفتضحانه‌تر می‌شد!

هر چه هست اینکه تیم ملی ایران، مانند همه تیم‌هایی که برای جام جهانی قطر آماده می‌شوند، فرصت چندانی ندارد و همین اردوی دوحه در این بازار کساد، غنیمت است. در واقع تیم ملی به یک سرنوشت نامعلوم سپرده شده و در شرایط فعلی، هیچ کاری برایش نمی‌توان انجام داد.

خدایا! تیم ملی ایران را به تو سپردیم...

به نظر می‌رسد فقط یک راه برای همه آنهایی که از این وضعیت ابراز نارضایتی می‌کند وجود دارد؛ اینکه به مدیریت فدراسیون فوتبال و برنامه ریزی دراگان اسکوچیچ اعتماد کنند و محصول تفکرات آنها را در جام جهانی ۲۰۲۲ ببینند.

امیدواریم همان طور که قایق چوبی تیم امید ایران به یک دریای طوفانی سپرده شد و حاصلش نتایج اعجاب آور مقابل تیم‌هایی مانند ترکمنستان و حذف ناباورانه در مرحله گروهی قهرمانی آسیا بود، برای تیم ملی کشورمان مقابل تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز، چنین اتفاقات تلخی رخ ندهد و شاهد بازی‌ها و نتایج آبرومندانه در جام جهانی قطر باشیم...

متاسفانه، جز اینکه به همین ترتیب به خودمان آرامش بدهیم، هیچ راه دیگری نداریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    به امان خدا خخخخ
  • حمید IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    کل مملکت و مردم را به خدا بسپاریم !
  • ! IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    بنام خدا و گل اسکوچیج نفت رودیدین همونو تو جام جهانی ببینید
  • حمیرا FR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    اعتماد به فدراسیون؟! باید یقه شونو گرفت آقای زهرابی. اونایی که میخواستن برتر از کی روشو بیارن ولاف گواردیولا و مورینیو رو میزدن باید این روزا بیان وسط که چه غلطی دارن میکنن. اینا اسکوچیچ رو آوردن که مث کی روش قر نزنه چرا با تیمای بزرگ مستبقه نمیزارین. با دست خالی که نمیشه معجزه کرد. اونهمه زحمت کی روش شد ۴ امتیاز. حالا که هیچ زحمتی نمیکشن معلومه برداشنی هم نمیکنن.
  • amirali IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    وقتی آدمهای کوچکی مانند ماجدی،اصولی،کامرانی فر و...عنان فدراسیون رادردست دارند،توقع داریدشرایط ازاین بهترباشد؟خداپدرقطر رابیامرزد آنهم بدلیل روابط خوب سیاسی باکشورمان که همین اردوی نصف ونیمه را درکشورش برایمان برگزارمی کند.
  • سیروس US ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    تو صف انتظار برای سپردن به الطاف خدا، تیم ملی ته صفه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی