تیم ملی فوتبال ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران فردا شب پس از مدت‌ها در نخستین دیدار تدارکاتی برای آماده سازی در جام جهانی به مصاف الجزایر می رود اما همین مسابقه هم به محل بحث و ابهام تبدیل شده است!

اردوی تیم ملی ایران همچنان در کشور قطر ادامه دارد؛ اردویی که با نگاه دقیق کارشناسان فوتبال با نقدهای زیادی مواجه شده و هر بار یکی از مسولان فدراسیون فوتبال را وادار به واکنش می کند.

این اردوی دیرهنگام با توجه به کشور انتخاب شده که در اواخر بهار، گرم ترین فصل خود را طی می کند از یک سو محل انتقاد است و از سوی دیگر، این ملی پوشان هستند که حتی در مصاحبه با خبرنگاران رسمی که در فدراسیون کار می کنند، نمی توانند بی تفاوت باشند و سکوت کنند؛ درست مثل علیرضا جهانبخش مهاجم شاخص فوتبال ایران که بی تعارف درباره وضعیت تیم ملی، انتقادهایش را مطرح کرد. مسئله‌ای که با وجود دردهای پنهان و معانی بی شمار آن، ظاهرا از سوی فدراسیون جدی گرفته نشد!

تیم ملی ایران فردا شب پس از مدت‌ها در نخستین دیدار تدارکاتی برای آماده سازی در جام جهانی به مصاف الجزایر می رود اما همین مسابقه هم به محل بحث و ابهام تبدیل شده است!

حریف ۳۰۰ هزار دلاری ایران بدون بازیکنان اصلی می آید؟/ ماجراهای عجیب و غریب اردوی تیم ملی در قطر!

در این باره گفته می شود علاوه بر پرداخت هزینه ای هنگفت (معادل ۳۰۰ هزار دلار) به الجزایری‌ها، به احتمال فراوان، تیم اصلی این کشور نیز به دوحه سفر نخواهد کرد. در واقع این تیم که از نظر فنی، هیچ شباهتی به حریفان ایران در جام جهانی ندارد و از نظر شبیه سازی نیز در نقطه صفر قرار می گیرد، همه بازیکنان اصلی اش را هم به دوحه نمی آورد.

دیروز نکته ای ظریف در اردوی تیم ملی وجود داشت که توجه کارشناسان را به خود جلب می کرد؛ اینکه درست در روزی که ژاپن و کره جنوبی در بازی‌ های دستگرمی و برنامه ریزی شده به مصاف غنا و پاراگوئه رفتند، این بازیکنان تیم ملی ایران بودند که در گرمای طاقت فرسای قطر، با آدمک‌ها تمرین کردند تا زمین و زمان متوجه شوند چقدر برای آماده سازی این تیم برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ مشکل داریم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    واقعا باید ۳۰۰هزار دلار پول بدیم مگه در رنکینگ فیفا الجزایر بالاتر از ایرانه؟
    • حامی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      دوست عزیز وقتی از نظر سیاسی با همه دنیا مشکل داریم قاعدتا هیچ کشوری باهامون بازی نمیکنه مسئله بعد اینکه اروپائیا و تا حدودی آمریکاییا تو قاره خودشون درگیر بازی هستن و نوبت به ما نمیرسه و مهمترین مسئله هم اینکه وقتی فدراسیون ما صاحب نداره و رئیس فعلیشم داره با پستش و میزش خوش میگذرونه چه انتظاری دارید
  • خ IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    شک کنید خود فدراسیون در قرارداد نوشته که تیم دومتان را بیاورید که ما نبازیم
  • علیرضا IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    اینا که از ما بدترن به روز هواپیماشون میخاد سقوط کنه یه روز بازیکنشون فوت میکنه یه روز سرمربی شون میگه ما بازی نمی‌کنیم یه روز میگن ما با تیم جوان میایم نه با اصلی خخخح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی