شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶
۱ |
۵
سورپرایز دو استقلالی در سواحل دریای خزر!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمانی تیم ملوان در دسته اول فوتبال کشورمان این احتمال را افزایش داده که دو بازیکن تازه سرباز شده ملوانی فصل بعد را با هم این تیم در لیگ برتر ادامه بدهند.

در ماه‌های پایانی سال ۱۴۰۰ و با اصرار حوزه نظام وظیفه و تلاش بی سرانجام مدیران باشگاه استقلال سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از استقلال جدا و به تیم ملوان بندر انزلی پیوستند. تیمی که در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ آزادگان موفق به کسب عنوان قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ برتر فوتبال ایران شد.

در همین مدت صحبت‌های زیادی در ارتباط با کفالت خانوادگی محمدحسین مرادمند و مرخصی تحصیلی سیاوش یزدانی مطرح شده بود تا این دو بازیکن بتوانند با شرایطی ویژه فصل بیست و دوم لیگ برتر را همراه با استقلال در لیگ برتر استارت بزنند اما شنیده‌ها از نزدیکان به باشگاه ملوان و دو بازیکن سابق استقلال حاکی از آن است که با توجه به لیگ برتری شدن تیم ملوان این احتمال زیاد است که سربازهای استقلال فصل جدید را هم در سواحل دریای خزر سپری کنند.

شایان ذکر است؛ منابع نزدیک به باشگاه استقلال هم عنوان کرده‌اند که شاید این دو بازیکن به استقلال برگردند و همه استقلالی‌ها را سورپرایز کنند. باید منتظر ماند و دید تصمیم دو بازیکن استقلالی در این خصوص چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
    من که بی صبرانه منتظر دیدن سیاه وحش هستم : )

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی