نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟
واکنش عضو هیئت‌مدیره استقلال به شایعه ممنوع‌الکار بودن مجیدی؛ نگران نباشید!/ تصمیم‌گیری با آجورلو است!
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که هواداران نگران انتخاب سرمربی تیمشان نباشند چرا که آجورلو بهترین گزینه را معرفی می کند.

حواشی پیرامون انتخاب سرمربی استقلال به اوج خود رسیده است. طی دو هفته اخیر، نام بیش از ۱۲ سرمربی پیرامون نیمکت آبی ها به گوش رسید که اتفاق بسیار عجیب و باورنکردنی برای قهرمان لیگ برتر به شمار می رود. البته ظاهرا قرار است ظرف امروز و فردا نام سرمربی جدید این تیم معرفی شود.

حجت کریمی عضو هیئت مدیره آبی ها درخصوص نگرانی هواداران استقلال پس از جدایی فرهاد مجیدی اظهار داشت: هواداران عزیز نگران نباشند. نگرانی آنها همیشه به حق است و این از روی علاقه قلبی آنها به این باشگاه و تاریخش است که نمی‌توانند صبوری زیادی داشته باشند. قطعا نگرانی آنها برای ما اهمیت بالایی دارد و ما باید قدر این سرمایه‌های بزرگ‌مان را بدانیم.

او ادامه داد: همیشه گفتم که هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و نباید با احساسات آنها بازی شود به همین خاطر از آنها خواهش دارم که به حواشی و شایعاتی که هر لحظه در حال انتشار است بی توجه باشند.

سرمربی استقلال چه زمانی معرفی می‌شود، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در این خصوص گفت: حقیقتا تصمیم گیری در این مورد با آقای آجورلو است و هر اتفاقی که نهایی شود ایشان اعلام خواهند کرد. مطمئن هستیم و هواداران هم مطمئن باشند که ایشان بهترین گزینه ممکن را انتخاب خواهند کرد.

واکنش استقلال به شایعه ممنوع‌الکار بودن مجیدی؛ نگران نباشید!/ تصمیم گیری با آجورلو است!

او در پاسخ به این سوال که آیا در جریان مذاکرات با رضا عنایتی بوده یا خیر، گفت: به هیچ عنوان. آقای آجورلو تمامی مقدمات برای انتخاب گزینه‌ها و گفتگو و در نهایت انتخاب سرمربی را در دست دارند.

کریمی همچنین درمورد شایعاتی مبنی بر ممنوع الکار بودن فرهاد مجیدی برای ادامه همکاری با استقلال گفت: این چیزی به غیر از یک شایعه بی اساس نبود و باشگاه همواره سعی داشت که ایشان به همکاری ادامه بدهند و این جدایی تنها به خواست ایشان بود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنین درمورد نقل و انتقالات تیم هم گفت: به امید خدا مدیریت باشگاه به درستی این شرایط را فراهم خواهد کرد که بهترین گزینه‌ها به تیم اضافه شوند و این اقدام هم از طریق آقای آجورلو در جریان است. جای نگرانی وجود ندارد و حتی برای تمدید قراردادها هم برنامه دقیقی وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    چرا از ارتباط گیری با فرقه غیر مجاز با کمیته داوران اردوی دوبی و هزار کثافتکاری دیگه صحبت نمی شه چون طرف بازیکن تیم حکومتیه همه مثل پیام صادقی نیستند چرا قایدی با اینهمه خلاف پرونده اش پاک کردند ؟؟؟؟؟؟/
    • عادل IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
      ناشناس محترم چرا اهانت وتهمت می زنی آیا امثال تو جرات دارند در محاکم قضایی حرفی بزنند یعنی تو معصوم هستی به قول یکی از بزرگان دین که فرمود هرگز دلی را نشکن شاید خدادر آن دل جای داشته باشد آقا یا خانم که خود راناشناس معرفی کردی آیا تو از عالم غیب باخبری که اینچنین تهمت می زنی یا اینکه تو هیچ گونه گناهی نکردی چرا خبر ورزشی همچین کامنتهای اتهامی را انتشار می دهد واقعا جای تاسف دارد که هر اهانتی را در کامنت آورده اگرآقای قایدی از طریق پلیس فتا پیگری نماید آنوقت چه جوابی داری بدهی ناشناس اینجا جای عقده خالی کردن نیست
  • ضد استقلالی_تاج منحل شده IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    هنوز کم کم متوجه خواهیم ‌شد؛ ک باباحمید و شرکاء چطوری جام پاک🤣🤣🤣🤣🤣🤢 رو به پاکترین🤣🤣 🤣🤣🤣🤣🤢تیم تاریخ فوتبال ایران در پاک ترین 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤢 سال تاریخ فوتبالی ایران اهداء کردند.... #باباحمــــــــــید #پنالتی_های_معیشتی #گل_گهرگیت_امتیازات_اسنپی #ادریس_اینا_جادو_جمبل #کرونای_دروغی #تضعیف_پرسپولیس #نابودی گلگهر #باباحمید و شرکاء... #ده نفره کردن پرسپولیس در دربی! #دوازده نفره گل زدن!!! #هیچ قانونی در ورزش ایران نمیتونه جلو تخلفات استقلال رو بگیره_قانون در خدمت تیم محبوب جمارانی ها #سلام فرمانده😄تون رو بخونید.هخخخ
  • امیر FR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳
    با این تکذیب به نوعی شایعه ممنوع الکاری فرهاد مجیدی رو تایید کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما کدام‌یک در ۳ هفته باقی‌مانده امتیاز از دست می‌دهد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی