نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
با این فوتبال جلوی آمریکا و ولز هم به مشکل خواهیم خورد/ جلوی انگلیس نجنگیم، سخت جریمه می‌شویم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران معتقد است تیم ملی کشورمان در دیدار برابر الجزایر شاداب نبود و مشکلات زیاد تاکتیکی داشت.

تیم ملی کشورمان در دیدار تدارکاتی برابر الجزایر در قطر، شکست ۲ بر یک را تجربه کرد.

محمود کلهر در خصوص عملکرد تیم ملی ایران گفت: به اعتقاد من تیم ملی ایران در این دیدار مشکلات تاکتیکی زیادی داشت و نه در دفاع و نه حمله موفق ظاهر نشدیم. انتقال توپ از دفاع به حمله و بازگشت از حمله به دفاع خیلی ایراد داشتیم و این جای نقد دارد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی این تیم در سازماندهی دفاعی است. دفاع کردن فقط به مدافعان بر نمی‌گردد اما ناهماهنگی زیادی هم در خط دفاع داشتیم. هافبک و مهاجمان تکنیکی الجزایر هر لحظه اراده کردند توانستند مدافعان ما را جا بگذارند و حتی به نظر رسید داور یک پنالتی ضد درصد هم علیه تیم ما نگرفت.

کلهر همچنین افزود: جدای از این موضوع به نظر می‌رسید تیم ملی شاداب نیست. دلیل آن به تعطیلی لیگ‌ها یا خستگی و فرسودگی بازیکنان در اردوی عجیب قطر برمی‌گشت یا گرمای هوا نمی‌دانم اما این تیم آن شور و حرارت مورد انتظار را نداشت. البته بچه‌های تیم هم مصاحبه‌های انجام داده و گلایه‌هایی داشتند که همه این مسائل هم می‌تواند دخیل باشد.

وی بر لزوم انجام بازی‌های تدارکاتی مناسب تأکید کرد و گفت: همه می‌دانیم در این شرایط تحریم و دخالت سیاست در فوتبال ندارک دیدن بازی دوستانه آسان نیست. فیفادی زیادی هم تا جام جهانی باقی نمانده و اروپایی‌ها درگیر مسابقات مختلف خود هستند اما با همه این شرایط باید ما به فکر تیم ملی خودمان باشیم. در دیدارهای تدارکاتی است که مشکلات عیان می‌شود و باید در دیدار تدارکاتی با الجزایر این نکات را مد نظر داشت.

کلهر ضمن اشاره به سختی گروه ایران یادآور شد: بازی اول ایران با تیم قدرتمند انگلیس است که همه از این دیدار حرف می‌زنند اما به نظر من با این شکل فوتبال جلوی آمریکا و ولز هم به مشکل برخواهیم خورد. جلوی انگلیس هم اگر ندویم و نجنگیم دچار مشکل شده و سخت جریمه می‌شویم. البته هنوز فرصت داریم که تا شروع جام جهانی مشکلات را مرتفع کرده و تیم را به ویژه از لحاظ بدنی و روحی و روانی آماده این رقابت‌های بزرگ کنیم. تیمی‌که می‌خواهد در جام جهانی آبرومندانه بازی کند باید توازن داشته باشد و به یک میزان در امور دفاعی و تهاجمی‌خوب ظاهر شود.

کلهر که خودش زمانی در خط میانی بازی می‌کرد درباره هافبک‌های تیم ملی گفت: ما هافبک‌های خوب و با تجربه‌ای داریم که در اروپا و تیم‌های خوب بازی کرده‌اند. از این بازیکنان شناخته شده انتظار می‌رود تعداد پاس‌های سالم تیم ملی را بالا ببرند و البته این مهم باید بر اساس تاکتیک‌های کادرفنی حاصل شود.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت فعلی این تیم نیز تصریح کرد: خریدهای خوبی انجام شده و انتظار می‌رود پرسپولیس باز هم تقویت شود. پرسپولیس فصل گذشته از ناحیه بازیکن لطمات زیادی خورد و به نظر می‌رسد در فصل جدید دنبال رفع این نقص باشند. به هر حال مدیریت باشگاه باید تلاش کند نفرات مورد نظر یحیی گل محمدی را جذب کند و این وظیفه تعریف شده دوستان است. امیدوارم پرسپولیس در کنار خریدهای خوب در طول فصل هم نظم مالی خوبی داشته باشد و بتواند با قهرمانی در لیگ بیست و دوم لبخند را دوباره بر لبان هواداران پرشمار خودش بنشاند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ۷ DE ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    این تیم شبیه تیم قطبی در جام ملت ها است دقیقا تیم قطبی هم در برابر کره هیچ حرفی برای گفتن نداشت و ۹۰دقیقه در لاک دفاعی بود و در وقت اضافه گل قشنگی خورد.بعد کی روش که امد با تمرینات سخت و فشرده اعتباری به تیم ملی بخشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی