نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
پایان انتظار هواداران آبی؛ معرفی سرمربی استقلال در ۲۴ ساعت آینده/ توافق با یک گزینه نهایی شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال می‌رود که استقلال تا روز چهارشنبه نام سرمربی جدید خود را به‌صورت رسمی اعلام کند.

انتخاب جانشین فرهاد مجیدی به مراحل پایانی خود رسیده و مدیران باشگاه در حال انجام گام‌های آخر برای اعلام نام سرمربی جدید خود هستند. مذاکرات فشرده‌ای که طی روزهای گذشته با گزینه‌های مختلف صورت گرفت، فاصله چندانی تا رسیدن به نتیجه نهایی ندارد.

مدیران باشگاه استقلال طی روزهای اخیر تلاش کرده‌اند تا به هر صورتی که شده، روند اصلی مذاکرات خود را مخفی نگه دارند و در این مدت به شکل عجیبی بیش از ۱۰ سرمربی مختلف ایرانی و خارجی به نیمکت آبی‌های پایتخت لینک شده بودند که مدیران باشگاه هرگز آنها را تأیید یا تکذیب نکردند.

با این حال، از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مذاکرات با الکس نوری سرمربی ایرانی – آلمانی مثبت پیش رفته و آبی‌ها در حال سپری کردن گام های نهایی برای رسیدن به توافق و سپردن نیمکت تیمشان به این مربی جوان هستند.

با این حال، مصطفی آجورلو و معاونان او در این مدت مذاکره با دیگر اولویت‌های خود را به‌صورت همزمان پیش برده‌اند تا اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای در روند مذاکرات با نوری رخ داد، دیگر گزینه‌ها را نیز در مشت خود داشته باشند.

به هر شکل، انتظار می‌رود که سرمربی جدید استقلال تا روز چهارشنبه به‌صورت رسمی رونمایی شود تا به پروسه طولانی و خسته کننده لینک شدن گزینه‌های متعدد به نیمکت آبی‌ها پایان داده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • لنگی نباشیم IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    امسال صد درصد قهرمانی تکرار میشه اقای مجدی استقلال نزدیک به 36 کاپ قهرمانی در سطح اول ایران و اسیا گرفته مگه همیشه تو بودی هیچ کس از هودار استقلال خود تیم بزرگ استقلل نیست قهرمانی با رکورد جدید 70 امتیاز ابیته 4444
    • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      ازمجیدی بزرگترنام استقلال کبیره وانشاالله حالاحالاهاقهرمانیم
    • مستر پین - عنایتی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      اخیرا که الکس نوری توی یونان با کاوالا در لیگ دو مربیگری کرده و گویا با این تیم به لیگ سه سقوط کرده یقینابا توجه به سن و سال جوانی که برای مربیگری داره اگر مربی تاپی بود در همان آلمان بیکار نمی ماند سالهاست که دلالان ایشون نامش رو برای برخی تیمها میاوردن بخصوص سایت ورزش سه امیدوارم که اوضاع استقلال رو جوری خراب نکنن که نوری و سردار آجرلولو با هم استقلال رو ترک کنن
    • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      تراکتور تیم ۱۳ جدول میره یه سرمربی کارنامه دار بنام قربان بردیف رو جذب میکنه اونوقت سردار ما میخواد آلکس نوری رو با کارنامه مخدوش جذب کنه !!!!
  • استقلال مظلوم IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    مهدی پاشازاده روبذارید کنار الکس نوری
  • کامی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    عمرأ اگه جواب بده تو استقلال این اگه خوب بود تو آلمان بهش کار میدادن،امیر قلعه نوعی صد برابر بیشتر حالیشه از مربیگری
  • ارتش سرخ اسیا IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    خلایق را هر چه لایق.تیمای عربی هم قبولش ندارن اخه با کدوم روزمه
    • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      خلایق هرچه لایق مافرهادوالکس نوری لنگ گل ممدوافشین سوتی خخخخخ عشق است تاج میریم برای ستاره سوم به کوری چشم بابامسعودوننه آذر 💙💙💙💙💫💫💫🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪🇪
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    اینکار آجورلو برای انتخاب سرمربی منو یا این ضرب المثل میندازه: < آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم> وقتی آقای پین ایتالیایی رو دم دستت داری که هم سواد ودانش بالای مربیگردی داره و هم یه سال با تیم بوده و کل تیم و بازیکناش رو مث کف دستش میشناسه و قهرمانش کرده چرا الکی خودتو خسته میکنی و بابتشم کلی هم هزینه رو دست باشگاه میزاری !!!؟؟؟ بابا این الکس نوری یا هر خارجیه دیگه بیاد مث یه هندونه دربسته اس تا بیاد تیمو بشناسه و تاکتیکشو پیاده کنه حداقل یه فصل طول میکشه
  • عقیل IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    مجیدی همیشه در د سر ساز بود برای استقلال خیانت کرد
    • فرهاد بیا بیا ..... IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      بعععله مجیدی همیشه به لنگیا خیانت کرده و میکنه راستی شما چطور؟!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی