نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر نمی رسد که حکایت تیم ملی به سادگی همین تحلیل اسکوچیچ باشد؛ چرا که ملی پوشان ایران نه فقط در گفت و گو با نماینده صداوسیما که در بحث خصوصی با وزیر ورزش و جوانان، به صراحت از این وضعیت ناگوار، لب به انتقاد گشودند

آرتین زهرابی؛ دراگان اسکوچیچ یک روز پس از شکست تیم ملی در دیدار دوستانه مقابل الجزایر در حالی وارد تهران شد که در همان فرودگاه، خبرنگاران منتقد انتظار او را می‌کشیدند.

گفت‌وگوی اسکوچیچ با خبرنگاران به زبان انگلیسی انجام شد و او این بار از شرایط آب و ئهوای دوحه و زمین تمرین نامناسب همین اردوی بی حاصل دو هفته اتی که چیزی جز ضرر برای تیم ملی نداشت انتقاد کرد! انتقادی دیرهنگام و نافرجام؛ آن هم در شرایطی که تیم ملی «تایم طلایی» آمادگی برای حضور در جام جهانی را از دست داد.

با این همه اسکوچیچ نگاهی خوشبینانه به ماجرا داشت و به خبرنگاران گفت: "به نظر من اتفاق خاصی رخ نداده. زمان زیادی هم برای آماده سازی در آینده داریم که از آن استفاده خواهیم کرد."

به نظر نمی رسد که حکایت تیم ملی به سادگی همین تحلیل اسکوچیچ باشد؛ چرا که ملی پوشان ایران نه فقط در گفت و گو با نماینده صداوسیما که در بحث خصوصی با وزیر ورزش و جوانان، به صراحت از این وضعیت ناگوار، لب به انتقاد گشودند و بی تعارف هر آنچه دلشان می خواست به حمید سجادی گفتند.

حاصل سکوت سنگین و مصیبت بار اسکوچیچ چه بود؟/ بازیکنان تیم ملی زیر میز این بازی خطرناک زدند

حالا دیگر وزیر ورزش هم می داند اوضاع همان طور که بعضی ها می پنداشتند، گل و بلبل نیست و ما حتی در زمینه مسائل درون تیمی هم مشکلات زیادی داریم. اگر بازیکنان تیم ملی از این شرایط انتقاد نمی کردند و همه چیز را نمی گفتند، بعید بود دراگان همین حرف های به ظاهر انتقادی را خطاب به خبرنگاران بر زبان بیاورد.

تاکتیک او مدارا، سکوت سنگین و طولانی و کنار آمدن با همین وضعیت برای وقت تلف کردن و رسیدن به موعد برگزاری جام جهانی بود. او عصاب به دست حرکت کرد و شرایط آماده سازی تاسف بار تیم ملی را با سکوتش پذیرفت؛ بازیکنان تیم ملی اما زیر میز این بازی خطرناک زدند و به مردم، رسانه ها و مسولان هشدارهای لازم را دادند...

تیمی که اسکوچیچ مقابل الجزایر به میدان فرستاد، فاقد کوچک ترین برنامه و کار تاکتیکی بود. در واقع تیم ملی چیزی برای ارائه نداشت و اسکوچیچ مجبور بود پس از بازیکنان تیم ملی (که حامی بزرگ خود را روی نیمکت در سکوت و آرامش می دیدند و به ناچار از اردوی دوحه انتقاد کردند) چند کلام از این اوضاع نابسمان سخن بگوید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان حیدری IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    هرکسی ک حتی از فوتبال سر رشته ای هم نداشته باشه متوجه میشه ک اسکوچیچ در حد و اندازه تیم ملی نیس متاسفم واسه اون دسته از وطن فروشایی ک بخاطر جیبشون ازش حمایت میکنن‌ 👎
  • محمدطاها IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    این روزها از سنگ ناله خیزد اما از دراگان هیچ صدایی در نمی آید! سرمربی تیم ملی نقش دیوار را بازی میکند..اسکوچیچ برای اینکه نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی رو از دست ندهد هیچ اعتراضی به فدراسیون نمیکند اگر به جای او کسی مثل کی‌روش سرمربی بود در این فیفا دی حداقل سه یا چهار بازی برای تیم ملی برنامه ریزی میکرد اجازه نمی داد تیم تو هوای شرجی و گرم قطر اردو‌ بر پا کند اجازه نمی‌داد برای یه بازی تدارکاتی چهل و هشت ساعت رفت و برگشت تیم‌ را روی هوا نگه دارند و‌ قبل از‌ آن هم مربیان و بازیکنان را برای ویزا به ترکیه راهی کنند.. وقتی لقمه بزرگتر از دهان برداری و در حد تیم ملی نباشی از ترس برکناری و از دست دادن شغلت سکوت میکنی و از ترس باخت سنگین بازی با ارو‌گوئه رو حذف میکنی و به جاش با تیم دوم الجزایر بازی میکنی و باز هم میبازی که این خیلی بد است..
  • سهراب IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    کار بزرگ مرد بزرگ میخواد. اسکوچیچ جوری صحبت میکنه که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده.کار اسکوچیچ مثل شاگردی میمونه که چند ماه دیگه کنکور داره اما از عهده امتحان قوه ای برنمیاد و میگه حتما کنکور قبول میشم! از همون اول هم مقامات یه مربی حرف گوش کن میخواستن، کی بهتر از اسکوچیچ.
  • کیوان IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    اسکوچیچ دلال فقط میخاد تا جام جهانی دوام بیاره همین و بس و هیچ هم براش مهم نیست ایران تو جام جهانی چه بلایی سرش بیاد ولی کور خونده اسکو یا از الان اخراجی یا بعد جام جهانی اخراجی
    • حامد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
      بعد از جام‌جهانی که اخراج بشه فایده ای نداره از الان باید یه فکری کرد باید قبول کرد تنها کسی که فعلا میتونه به تیم ملی کمک کنه کی روش هستش حداقل اون یه شناخت خوبی به بازیکن های ایران داره و بازیکن ها هم هنوز دوسش دارن حداقل با کی روش دیگه ابرمون نمیره و زنگ تفریح نمیشیم
  • ع م IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    از نظر من در زمان باقی مانده هم با توجه به درایتی که از اسکوچیچ سراغ داریم شرایط رو به وخامت میره نه بهبود. همین الان حریفان ما در جام جهانی همگی در آمادگی بالای 90 درصدی به سر میبرن و در بازی های تدارکاتی به اندازه کافی برای رقبا شاخ و شونه کشیدن.
  • محمد IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
    به پیر به پیغمبر اسکوچیچ به درد تیم ملی نمیخوره .اکثر کارشناسان نخبه فوتبالی دارند فریاد میزنند .خود بازیکنان تیم ملی هم همینطور .
  • ج IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    دفاع اسکوچیچ از خودش این که تیم اول از اسیا رفتیم جام جهانی در حالیکه کسی که فوتبال بازی کرده وکار کارشناسی میکنه میفهمه عیار تیم ایران دوبازی با کره بود که ایران هیچی نداشت نه تاکتیک مشخص نه قدرت یک بهم ریختگی کامل الان دیر نشده مربی ایرانی بیارند خیلی بهتر از اسکوچیچ است. . چون هم بازیکنان رامیشناسه از نظر پست هم غیرت وشور به بازیکنان میده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی