جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۸
۱ |
۵
آخرین وضعیت یزدانی و مرامند برای حضور در استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی و قراردادهای استقلال درخصوص وضعیت دو مدافع استقلالی که در ملوان حضور دارند توضیح داد.

فرشید سمیعی، معاون حقوقی و قراردادهای استقلال درباره وضعیت مرادمند و یزدانی اظهار کرد: آقای مرادمند ممکن است با توجه امتیازات پدرش در جبهه از کسورات برای مدت خدمتش استفاده کند و درحالیکه شش ماه از قراردادش باقی مانده به باشگاه استقلال برای تمدید قراردادش مراجعه کنند، البته منوط به آنست که از خدمت نظام وظیفه ترخیص شود.

درخصوص آقای سیاوش یزدانی این بازیکن در کنکور دکتری شرکت کرده و در مرحله اول قبول شده تعیین رشته هم انجام دادند قبولی ایشان که قطعی شد آنگاه باید دید که آیا شرایط استفاده از سیستم تحصیلی دارد یا ندارد که بتواندبه عنوان دانشجو به فوتبال خود ادامه دهد درغیر اینصورت باید خدمتش را در نظام وظیفه به پایان برساند. البته ملاک سازمان نظام وظیفه است که اعلام کند این بازیکن می تواند از این موقعیت استفاده بکند.

سمیعی ادامه داد: در هرصورت این دو بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد دارند. اما در حال حاضر یزدانی و مردامند بازیکن ملوان بندر انزلی هستند و به شرط ترخیص هر دو بازیکن، باشگاه استقلال در خدمت آنها خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهزاد ایمن IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    خوب پس عملا به هیچ کدوم اجازه نخوا۶ند داد برگردن استقلال تیم حکومتی قطعا جلوی برگشت اونها را خواهد گرفت سیلوا هم که رفت پس چندتا اجر بخریم لااقل دیوار بکشیمجلو دروازه 😁😁😁😁سالی که نکوست از بهارش پیداست 😑😑😑😑😑

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی