نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
احتمال انتخاب یک گزینه داخلی برای نیمکت آبی‌ها/ زمان اعلام نام سرمربی استقلال مشخص شد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

معاون حقوقی استقلال اعلام کرد که در این هفته و از میان لیست ۳۰ نفره ای از مربیان خارجی، جانشین مجیدی انتخاب می شود.

فرشید سمیعی معاون حقوقی استقلال در گفت‌وگوی زنده با برنامه شب های فوتبالی درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: از روز اولی که تلاش برای انتخاب سرمربی شروع شد، در هیئت مدیره فقط یک مربی ایرانی و حدود ۳۰ مربی خارجی به عنوان گزینه مطرح شدند. این افراد بر اساس شرایط زندگی، نوع فرهنگ، نوع سیستم هایی که استفاده می کنند و... توسط یک گروه کارشناسی که آقای آجورلو بر آن اشراف داشتند، انتخاب شدند.

وی ادامه داد: نهایتا این تعداد به حدود ۳، ۴ مربی کاهش یافت. طی این مدت و در روزهای متمادی، کار کردیم و جزئیات را بررسی کردیم که آیا (این افراد) می توانند مسیر قهرمانی را ادامه دهند یا خیر. چون ملاک مدیران، ادامه مسیر قهرمانی استقلال است. به این دلیل روی این مسئله تأکید می کنم چون یکی از معیارها و ملاک های ما (برای انتخاب سرمربی)، تکرار قهرمانی است.

معاون حقوقی استقلال ادامه داد: در کل دنیا ۱۵، ۱۶ روز زمان زیادی نیست که شما بخواهید این پروسه را طی کنید. یک سری شایعات و شائبات پیش آمد. علت این است که این سکوت در فصل گذشته به نفع استقلال تمام شد و مثلا ما توانستیم زمانیکه بازیکنی نیاز داشتیم، با استفاده از همین سکوت، آن بازیکن را با نصف قیمت در ترانسفرمارکت به استقلال انتقال دهیم. این در حالی است که در موارد مشابه وقتی اسم لو می رود، متأسفانه برخی از افراد ورود می کنند و قیمت بالاتر می رود.

وی خاطرنشان کرد: نقل و انتقالات پیش می رود. استقلال قهرمان لیگ بوده است. نقاط ضعف تیم در چند پست آنالیز شد و در آن بخش ها اقدام کردیم. خوشبختانه مذاکرات با بازیکنان خوب پیش رفته و افراد باقیمانده که جذب باشگاه خواهند شد، به زودی اعلام می شوند. این نوید را می دهم افرادی که مدنظر باشگاه بوده اند، تا این لحظه مشکلی درخصوص جذب آنها وجود نداشته است.

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: به امید خدا در همین هفته سرمربی قطعی و نهایی باشگاه استقلال اعلام می شود. در فضای مجازی نام افراد مختلفی مطرح شد ولی موضع رسمی باشگاه این است که در همین هفته مربی معرفی خواهد شد.

وی در مورد اینکه سرمربی بعدی استقلال خارجی است یا داخلی، پاسخ داد: گزینه داخلی خودتان در جریان هستید. تا این لحظه که در خدمت شما هستم، گزینه خارجی اولویت دارد و ملاک مذاکرات باشگاه است.

سمیعی در پاسخ به این سوال که در صحبت هایش اینگونه برداشت می شود که او عدم جذب سرمربی داخلی را رد نکرده است، گفت: ولی خب می گویم که گزینه خارجی اولویت دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • لنگی نباشیم IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    هودران با شرف با غیرت و بی شک خاص دختران تاجی پسران ابی وضیت موجود ساختاری هست مشکل از نیورهای امنیتی بود یک اول که با نام پرافتخار گذشته تیم ابی مشکل دارند و بعد فرهاد خان قرار نبود جای بره و قرار بود تیمی بسته بشه برای قهرمانی اسیا ولی خبر دارید که صدا سیما در چه حدی فاسد هست بعد از نقد فرهاد خان و حمایت از وریا غفوری رسما به سردار اجرلو اعلام شد که مجیدی نمیتواند تو ایران باشه و در راببطه با این موضوع نباید هیچ حرفی زده بشه ولی خدا با ماست هوداران استقلال به کوری چشم لنگی های حقیر این فصل قهرمانی تکرار میشه هیچ امسال دیگه مثل پارسال لنگ رفت برگشت از شکست فرار کرد تو پنالتی صد درصد اگر گرفته شده بود لنگ رفت برگشت میشد گذشت باشه برای این فصل تر ابی نباشیم الهام چرخنده نباشیم حقیر بین ملت نباشیم پوریای ولی تختی زمانه وریا غفوری پلید زمانه تفکر های مثل ترابی بازیکن حقیر لنگ دختر ابی اسمانی امسال هم قهرمانی به روح پاک تو تقدیم میشه تاج کبیر اسیا 4444
    • امیر IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      خیلی حماسی سرودی این شعرها رو کیسه کش، جوجه ها رو اخر پاییز بیا بشمر، امسال دیگه از امتیازات معیشتی خبری نیست آره؟ ولی نگران نباشید، شواح شما که از ترس در رفت ولی قول امتیازات و پنالتی های معیشتی این فصل رو هم به سردارتون دادن که اینجوری خیالش راحته، ولی بازم کور خوندید، برید ده سال دیگه واسه قهرمانی بعدی تون برگردید، برید تو غارتون کیسه تنان
    • کیسه دوچرخه سوار IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      بعد ۱۰سال و تجمع وهوچیگری درب فدراسیون با همراهی بابا حمید وکمیته داوران وکمیته امتیازی ببخشید انظباطی و بریز وبپاش دلار برا خارجیها با ک...شعر گفتنهای فرناز که من فرزند حجازی ومکتب طو...هستم به خاطر ۲ ریال بیشتر اون جوری تر زد به قهرمانی کذایی و پرید تو بغل عربا طبق عادت دیرینه‌.این همه شعر گفتی ولی فراموش کردی که اسمتان برگرفته از دولت مدیرانتان سپاهی وبه همین دلیل صدا وسیما و مطبوعات هم همه دولتی واسق لالی وکلا دشمن نام تاریخی وکهن پرسپولیس کبیر.ولی دیگر خواب قهرمانی با این همه پشتیبانی ببینید.میرویم برای تکرار عدد۶ تاریخی و بازگشت کیسه تنان به غار برای یک دهه دیگر.
  • کامران IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    به جانه خودم خوب ملتو سره کار گذاشتین ههههههه این همه مربی خارجی اخرش رضا عنایتیرو میارن خخخخخخخخخخ
  • علی علاقبندزاده GB ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    لطفا ارسال کنید متشکرم
  • آتزوری IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    عجب پروسه ای.تو این مدت میتونستن با چاپگرای 3بعدی یه مربی درجه یک چاپ کنن.کلا دارن با شعور ملت بازی میکنن!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ادموندو IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    فکر می کنید مربی سه چرخه چی ها کی میشه،این همه حرف می‌زنند و آخرش بهترین گزینه رو میارند که جانشین فی فی جون بشه، این مربی قبلا سابقه ی مربی گری تو بارسلونا رو داشته،بهترین گزینه رضا غلاقه😂😂😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی