نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
پروژه فوق محرمانه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی ایران برای حضور موفق و به یاد ماندنی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میرشاد ماجدی در مصاحبه با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی ایران بهترین نمایش را در جام جهانی خواهد داشت.

آرتین زهرابی؛ از حرف‌های اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و توصیه‌های برخی کارشناسان همیشه حاضر در صحنه، می‌شود حدس زد که قرار نیست در تیم ملی اتفاق خارق العاده‌ای رخ بدهند و ایران با همین تیم و ترکیب فعلی، مسافر جام جهانی خواهد بود.

در این که صلاح کار خویش را خسروان دانند، هیچ شکی نیست و مدیریت فدراسیون فوتبال می‌تواند در همین مسیر بی انتها، با قدرت مانور بدهد تا سالم و سلامت به مقصد برسد؛ به شرط اینکه برنامه تیم ملی ایران برای اولین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شود.

زمین و زمان می‌دانند شرایط فنی تیم ملی ما در دو بازی نسبتا سنگین مقابل کره جنوبی و الجزایر برملا شده است؛ در اردوی دوحه هم صدای اعتراض بازیکنان از این برنامه ریزی‌ها به گوش رسید.

پروژه مخفیانه فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی ایران برای حضور موفق و به یاد ماندنی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

وقتی فدراسیون فوتبال بر انتخابش اصرار دارد و حتی بابت درخشش در جام جهانی ابراز امیدواری می‌کند، باید این سوال را مطرح کرد که روز ۳۱ آبان ماه سال جاری برای دیدار با انگلیس در جام جهانی چه برنامه‌هایی داریم که مایه امیدواری و احساس خوب مدیران ما شده است؟

آیا می‌خواهیم با همین برنامه‌های تاکتیکی و فنی که به مصاف کره جنوبی و الجزایر رفتیم با انگلیس مواجه شویم؟ برای دیدار با آمریکا، چه پروژه ای را در نظر گرفتیم؟ سرمربی تیم ملی چه برنامه‌های فنی و تاکتیکی را برای این بازی، طراحی کرده است؟ همچنین دیدار با ولز؛ با این حریف چه خواهیم کرد؟

فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی درباره دیدار با ۳ حریفی که در جام جهانی باید به مصافشان برویم، توضیح واضحات نمی‌دهند؛ آیا پروژه مخفیانه و فوق محرمانه ای در کار است که ملت از آن بی خبرند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسام IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    هیچ برنامه خاصی در کار نیست و همش الکیه
    • علی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
      این تیم هیچ نمایش فنی و تاکتیک مشخصی نداره اصن..
  • P IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    دوره قبلی برنامه کی روش تا پیش از قرعه کشی صعود از گروه بود ولی به بدترین گروه ممکن خورد اما تا اخر میخواست بجنگه این که گفت دو ماه یا بشتر بازیکنان رو در اختیار تیم ملی قرار بدید با هدف صعود بود باز هم نا امید نشده بود چون مربی بزرگی بود می خواست به اهداف عالی تر برسه ولی جرات تغییر همزمان رو هم از دست نداد استفاده از مجید حسینی و بازیکنان تازه کار در اون تورمنت خیلی مهم بود همزمان اینده نگری و جرات و جسارت هم داشت با وجود شرایط حساس و موفق هم شد نتیجه خوبی داشت ولی اسکوچیچ ابراهیمی و حاج صفی رو دعوت می کنه که دیگه اثر اتی ندارن پس نمیشه با دیدگاه بلند مدت بهش امید داشت همین جام جهانی و کنار گذاشتنش بهترین حالت تصمیم گیری مدیریت فوتباله اگه خواست میتونه سرمربی یکی از تیمای پر طرفدارش بشه ببینیم اونجا هم میتونه 20 بازی اول بدون شکست جلو بره یا نه
  • P IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    یه نظر نوشتم برا ان یکی متن خبری که گفته بود بعد کی روش برا 4 سال بعد باید برنامه ریزی می کردیم اینجا تایپش کردم اما در مورد این صحبت این خبرنگار محترم که وضعیت برنامه ریزی رو اشفته دیده اسکوچیچ مربی نیست که امید به حضور بلندمدت داشته باشه ممکنه هدفش صعود از گروه با معجزات قبلی باشه و در اون صورت حفظ قرارداد ولی خودش هم میدونه که این احتمال درصد پایینی داره پس میمونه و شرایط رو می پذیره تا بعد جام که نامش مطرح بشه ولی موضوع اینه که این دیدگاه شخصی که داره اصلا برا فوتبال ما فایده ای نداره به این صورت که عقبگرد و پسرفت فوتبال بیشتر از پیشرفتشه چون حد نهایی ارزو و امال اسکوچیچ حضور و مطرح شدن نامش تو جام جهانیه و نهایتا کارشناسان فوتبال دنیا هم با تحلیل نوع بازی ما به حد و درجه دانش اسکوچیچ پی می برن این طوری نیست که خیلی بزرگ بشه ولی فوتبال ماست که ضرر زمانی میکنه الان هیچ مدیری نمیتونه به تغییر اسکوچیچ فکر کنه چون اینقدر بزرگ شده که اگه کنارش بذارن همه میگن اگه اسکوچیچ بود قهرمان میشدیم و اگه قرمان نمیشدیم نایب قهرمانی رو داشتیم خلاصه باید این دروه بگذره
  • ارام IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    آغا من یه سوال از طرفداران اسکوچیچ دارم ؟؟ .کاری با نتایج و نوع بازی ندارم.ولی آیا یه سر مربی نباید آنقدر مقتدر باشه که تیمش رو هم داخل زمین هم داخل نیمکت جمع و جور کنه آقا تو بازی تدارکاتی رو نیمکت یکی بیاد به من بگه اون گوشیهایه مویایل چکار میکرد؟؟؟ یعنی چی قلی زاده از بازی بیرون رفته رو نیمکت همه گوشی بدست، بجایه اینکه هواسشون به بازی باشه احترام بزارن.این یعنی بی اهمیت بودن به بازی و همبازی‌اش! و بی اراده بودن درگان اسکوچیچ.
  • حسین علیدادی IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۸
    برنامه های خود ادامه دهید مردم را در شادی هایتان شرکت بدین راه و برنامه خود را ادامه دهید،خدا قوت به شما مردان قوی
  • sara IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    تیم ایران هیچ دست آوردی بجزآبروریزی نخواهدداشت منتظرهیچ سوپرایزی نباشیدفقط تعداد گلهای خورده بشمارید
    • سلمان IR ۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      حرف حق.
  • 4444 IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    از کی تا حالا آبان ماه 31 روز شده ما خبر نداریم
  • حمید IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    اقا من به این نتیجه رسیدم اقایون فقط میخوان برن جام جهانی و 9میلیون دلار رو بگیرن و بزنن به جیب. برا همین هم نمیخوان هیچ خرج اضافه بکنن. بازی با الجزایر هم از مجبوری بود که نقشه شون لو نره. تو فیفادی های بعدی هم خبرش اومد بازی تدارکاتی هم نداریم. بنظرتون درست حدس زدم؟؟
  • مهدی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    اگر میخواهیم در جام جهانی ابروی ایران و پرچم ایران را ببریم بالا فقط کارلوس کیروش مشخصه هم از انگلیس شناخت داره هم از ولز وهم از امریکا این گروه دیگه سخت از گروه ۴ سال پیش در روسیه که نیست اگر کیروش نبود باید ۴ گل از مراکش میخوردید ۵ گل اسپانیا ۴ گل هم از پرتغال کمی عاقل باشید به خاطر اهمیت بالای جام جهانی کیروش را برگردانید حیثت این مردم ی که با سیلی در این گرانی صورت خود رو سرخ نگه داشتند را نبرید. مردم را ناراحت نکنید کیروش بهترین گزینه برای برد انگلیس امریکا ولز
  • احسان حیدری IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    چیزی ک مشخصه و محرمانس اینکه اقایون مزدور میخان پول ب جیب بزنن ی مشت وطن فروش ک ب فکر جیب خودشونن ن تیم ملی راس کارن.اخرشم ی بهونه میارن سر باخت سنگین
  • یوسف IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    ھیچ پروڑہ وبرنامہ ای در کار نیست فقط واسہ تفریح میرن قطر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی