نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
۰
پشت پرده دعوت نشدن دختر فوتبالیست به تیم ملی/ مشکل فنی نداشتم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سمیرا محمدی دروازه‌بان لژیونر کشورمان از حضور آزمون در تیم ملی خوشحال است و تاکید می کند حالا انتخاب ها بر اساس شایستگی خواهد بود!

سمیرا محمدی دروازه‌بان پیشین هیئت فوتبال البرز ۱۰ ماه پیش پس از توافق با تیم آتاشِهیر اسپور ترکیه راهی لیگ این کشور شد. او که در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال زنان برای صبامهر تبریز توپ می‌زد، سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های همیاری ارومیه و سپاهان اصفهان را در کارنامه دارد. آتاشهیر ترکیه جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا زنان را کسب کرده است. این دروازه‌بان در حضور نفراتی چون زهرا خواجوی و مریم یکتایی راهی به تیم ملی پیدا نکرد. اما با آمدن مریم آزمون در رأس تیم ملی فوتبال این بازیکن امیدوار است به تیم ملی راه پیدا کند. دروازه‌بان تیم بانوان آتاشهیر استانبول می‌گوید: «به شخصه از حضور مجدد خانم آزمون خیلی خوشحالم چون مطمئن هستم از این به بعد انتخاب‌ها روی توانایی و شایسته‌سالاری است.»

او در خصوص آخرین وضعیتش بعد از پایان لیگ فوتبال بانوان ترکیه نیز بیان می‌کند: «خدا را شکر امسال شرایط بسیار خوبی داشتم. تجربه‌ خیلی خوبی کسب کردم و توانستم فیکس بازی کنم. شرایط لژیونر بودن واقعاً سخت است و از اینکه توانستم به رؤیاهای خودم برسم عمیقاً خوشحالم. یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارم، ولی هدفم امسال پیوستن به تیم‌های بهتر یا حتی رفتن به لیگ‌های اروپایی است. در حال حاضر تمام تمرکزم روی تمرین و آماده‌سازی‌ام برای فصل آینده است چرا که می‌خواهم در فصل آتی با کیفیت بالاتر از گذشته ظاهر شوم.»

بازیکن تیم آتاشهیر استانبول پیرامون عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران بیان می‌کند: «این سؤال را خیلی‌ها از من پرسیدند. برای همه عجیب بود که چطور دروازه‌بان لژیونر فیکس حتی یک‌ بار هم به تیم ملی دعوت نشد! همبازی‌هایم در جریان هستند که من مشکل فنی نداشتم. به هر حال تلاش خودم را انجام دادم و بدون حمایت کسی لژیونر شدم پس شکی در توانایی من نیست، به سلیقه مربی تیم ملی باید احترام گذاشت.»

لژیونر کشورمان در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال می‌گوید: «خانم آزمون یکی از بهترین‌هایی هستند که قبلاً در تیم ملی با ایشان کار کردم. واقعاً توانایی زیادی دارند و همراه با تیم ملی جوانان نتیجه خوبی کسب کردند. این موضوع نشان‌دهنده قدرت فنی اوست، به شخصه از حضور مجدد خانم آزمون خیلی خوشحالم. به عنوان یک لژیونر تمام تلاشم را می‌کنم که اگر دعوت شوم در ترکیب تیم ملی مثمر ثمر باشم.»

پشت پرده دعوت نشدن دختر فوتبالیست به تیم ملی/ مشکل فنی نداشتم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی