نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
ملی‌پوش وزنه‌برداری: سرمربی تیم ملی هم در اردو نیست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

امیر حقوقی ملی‌پوش وزنه‌برداری کشورمان دلایل ترک اردو توسط 14 ملی پوش این رشته را تشریح کرد.

امیر حقوقی ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران به همراه ۱۴ ملی‌پوش دیگر به علت شرایط نامناسب، چندی است که اردوی تیم ملی را ترک کرده است. همه این معترضان حتی با تشکیل اردو در گرگان در تمرینات حضور پیدا نکردند و اعلام کردند تا حل مشکل به اردو برنمی‌گردند. حقوقی، وزنه‌بردار کشورمان در این خصوص می‌گوید: «علی مرادی رئیس فدراسیون، خانواده وزنه‌برداری و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را نادان نپندارد.»

او در ادامه بیان می‌کند: «رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در واکنش به احقاق حقوق ملی‌پوشان، با نادان پنداشتن مردم از اعزام وزنه‌برداران جوان و امید به جای ملی‌پوشان این رشته ورزشی به بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه خبر داده است در حالی که همگان به خوبی از این امر آگاه هستند که فهرست اولیه تیم ملی برای شرکت در این بازی‌ها در اختیار کمیته برگزارکننده قرار گرفته است و امکان تغییر فهرست اولیه نیست، ولی مرادی بدون توجه به این امر چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده که صحت ندارد.»

ملی‌پوش وزنه‌برداری همچنان تأکید دارد تا درخواست‌هایشان انجام نشود، به اردوبر نمی‌گردند: «ملی‌پوشان به حداقل‌هایی که در اردوی تیم‌های ورزشی مهیا می‌شود راضی هستند، ولی متأسفانه این حداقل‌ها هم در کمپ وزنه‌برداری وجود ندارد و تا زمانی که این مطالبات برآورده نشود در اردوی تیم ملی حاضر نمی‌شویم. هدف تمامی ما افتخارآفرینی برای کشورمان از رویدادهای مختلف است که با رفع مشکلات اردوها امکان‌پذیر است.»

حقوقی با اشاره به کنار گذاشتن محمدحسین برخواه سرمربی سابق تیم ملی در پی حمایت از مطالبات ملی‌پوشان می‌گوید: «ما با سرمربی هیچ مشکلی نداشتیم و حتی از او حمایت می‌کنیم. مشکلات ما را همه می‌دانند که به علت کمبودهایی که در اردوها وجود داشت مجبور به ترک اردو شدیم و در این میان برخواه هم از ما حمایت کرد و همین مسئله ناراحتی مرادی را در پی داشت.»

او تصریح می‌کند: «با اینکه وزنه‌برداران در اردو نیستند ولی همچنان تمریناتشان را به صورت انفرادی انجام می‌دهند. هر چند حضور در اردوی تیم ملی انگیزه آنان را مضاعف می‌کند.»

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران به انتخاب سعید علی‌حسینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و دعوت او از ۲۳ وزنه‌بردار به اردو نیز اشاره می‌کند: «به هر وسیله‌ای که شده می‌خواهند نشان بدهند که اردوی تیم ملی در گرگان تشکیل شده است، در حالی که هیچ یک از ملی‌پوشان به تمرینات نرفتند، ولی متأسفانه مشاهده می‌کنیم نام رئیس هیئت وزنه‌برداری استان گلستان را به عنوان اردونشین منعکس می‌کنند و وزنه‌برداری که چند سالی است در هیچ میدانی حاضر نشده را به اردو دعوت می‌کنند، حتی نام یکی از ملی‌پوشان که در تمرینات نیست را رسانه‌ای کردند. مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری برای اینکه نشان بدهند اردوی گرگان خالی نیست به هر کاری دست می‌زنند، حتی من شنیده‌ام که سرمربی تیم ملی نیز به گرگان نرفته است چون قراردادش را امضا نکرده است!»

وزنه‌بردار ملی‌پوش همچنین در مورد دیدار تعدادی از وزنه‌برداران با سیدمحمد پولادگر معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خبر می‌دهد: «در این دیدار ملی‌پوشان مشکلات خود را در اردوها بیان کردند و معاون وزیر قول داد که مسئله را در مدت ۴۸ ساعت حل کند. ما منتظر خواهیم بود که مشکلات رفع شود. در صورت حل مشکلات مطمئناً ملی‌پوشان به اردوی تیم ملی می‌روند و خود را برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی آماده خواهند کرد و برای موفقیت تیم ملی تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
    الان. رئیس خوشحالتر هم میشن.! قبلا ده بیست نفر ازدوستان بااستفاده از بیت المال همراه تیم ملی به اردوهای خارجی میرفتند وحتی میگن هتلشان از هتل تیم هم بهتر بوده!! الان باخیال راحت همه باهم میرن سفرخارج ومیخورن ومیخوابن ولذت میبرن؟؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی