نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عادل فردوسی پور و دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهمانان درجه چندم، سر از برنامه‌های صداوسیما در می‌آورند و مجریان به جای بحث و کلنجار با کارشناسان و مربیان، پیشنهاد بازی‌های دوستانه با استقلال، پرسپولیس، فولاد و خوزستان را می‌دهند.

آرتین زهرابی؛ دیروز در فضای مجازی، تصویری از دراگان اسکوچیچ در کنار عادل فردوسی پور منتشر شد؛ عکس - خبری که حکایت از دومین گفت و گوی اختصاصی فردوسی پور، پس از برنامه به محاق رفته ۹۰ داشت.

سردمداران برنامه‌های رسمی و ورزشی صداوسیما، در شرایطی که می‌توانستند پس از اتفاقات اردوی قطر و دیدار با الجزایر، سرمربی تیم ملی را به استدیوهای خود دعوت کنند و یک مصاحبه چالشی را در دستور کار قرار دهند، ترجیح دادند با چند غر و کنایه و همچنین حمایت نامحسوس از این شرایط، کار را جلو ببرند!

فردوسی پور اما راه حل دیگری را پیدا کرد؛ هزینه کردن از اعتبار و وجاهت برای دیدار با سرمربی تیم ملی ایران... آن هم در شرایط و اوضاعی که او جایگاهی در صداوسیما ندارد و فرصتی برای نشان دادن مهارت‌های غریزی اش داده نمی‌شود.

جالب است؛ اسکوچیچ هم این دعوت را پذیرفت و مقابل دوربین عادل و دوستانش قرار گرفت. دراگان هم نشان داد که بی دلیل از کرواسی به ایران نیامده و با یک کارنامه بحث برانگیز سرمربی تیم ملی ما نشده؛ لابد او باهوش است که پله‌های ترقی را این طور کرده است...

مهمانان درجه چندم، سر از برنامه‌های صداوسیما در می‌آورند و مجریان به جای بحث و کلنجار با کارشناسان و مربیان، پیشنهاد بازیهای دوستانه با استقلال، پرسپولیس، فولاد و خوزستان را می‌دهند اما سرمربی تیم ملی که فوتبال ایران را به مهمترین تورنمنت ورزشی دنیا خواهد برد، در دایره نقادی صداوسیما قرار نمی‌گیرد. پس کجا و چه کسی بهتر از یک مصاحبه درست و حسابی با فرزند رسانه؟

اسکوچیچ، بهترین انتخاب را در شرایط فعلی کرد؛ همان طور که فردوسی پور به عنوان یک چهره شاخص رسانه ای از هوش و ذکاوت همیشگی‌اش بهره برد و سرمربی تیم ملی ایران را فارغ از چارچوب‌های رسمی صداوسیما، نزد خود فرا خواند...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • اشکان IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    درسته اسکوچیچ کارنامه بزرگی البته تا قبل از تیم ملی ایران نداشته اما در تیم ملی ایران فوق العاده کار کرد و نشون داد اگه تیمهایی که قبلنا می‌گرفت بازیکن داشتن با اونا هم میتونست در لیگ مدعی باشه. نمیشه توقع داشت اسکوچیچ با خونه به خونه قهرمان لیگ برتر شده باشه تا بگیم مربی خوبی هست! مهم تأثیرگذاری خاص خودش هس نمونه این افراد هم در فوتبال زیاد داریم مثلا مورینیو قبل از شهرت پیدا کردن اصلا آدم معروفی در فوتبال نبود و یا آریگو ساکی وقتی به میلان رفت همه به رزومه اش ایراد گرفت ولی هر دو این مربیان جز بهترین مربیان تاریخ شدن . اسکوچیچ هم الان بهترین نتایج تاریخ ایران رو تا این مرحله گرفته، آمار گویاست هیچ مربی در تیم ملی ایران، در این تعداد بازی اینقدر برد نداشته !
    • پارسا IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      بله با ساده ترین گروه ، همه مربیان بهترین نتیجه میگیرن
    • پدرام CA ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
      جتلب اینه که همون خونه به خونه پایین جدول بود توی نیم قصل اسکوچیچ اومد نه تنها قهرمان نیم فصل دوم شد به خاطر تفاضل نیومد لیگ برتر! تا فینال جام جذفی هم رفت! تو ملوان هم بهترین نتایج تاریخ ملوان رو گرفت! تو نفت هم عالی بود. تو فولاد هم خوب بود. ولی این مخالفهاش میگن چرا یک بالفزض شرکتی رو که دادیم دست کسی که تو چند شرکت کوچکتر عالی کار کرده و همینجام عالی بوده ازش نمیگیریم بدیم دست مدیری که پنج تا غول صنعتی (رئال مصر کلمبیا و...) رو چپه کرده! حتما یک دلیلی داشته که هی بهش شرکت بزرک میدن به زا بده! یکی نیست بگه بابا این کیروش ایران تازه اوج کارش به عنوان سرمربی بوده! شده بپزسین چرا کشورهای اروپایی سراغ این نمیان؟ شزم جهان سومه!
    • آبدارچی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      اینکه اسکوچیچ تیم ملی رو بی دردسر به جام جهانی رسوند درسته و ممنون هستیم ازش واقعا باید قدرشناس باشیم البته نقش فدراسیون هم نباید نادیده گرفت اما باید واقعیت رو دید و تعارف رو کنار گذاشت تیم ملی واقعا در گروه فوق العاده ای بود مطمئن هستم همین تیم با همین اسکوچیچ اگر در گروه دوم بود اوضاع فرق میکرد دوم اینکه اوضاع جام جهانی با بازیهای مقدماتی و آسیایی خیلی فرق میکنه کیروش یه مدل جهانیه فارغ از هر نتیجه ای که در فوتبال ایران گرفته باشه مدل جهانی مثل بکام مثل مورینیو مثل آنجلوتی مثل کسی که رفته اورست رو فتح کرده اسکوچیچ مثل کسیه که دماوند رو فتح کرده تجربه رفتن به قله های بالاتر رو نداشته نمیگم نمیتونه بره تجربه ش رو نداره اگر میخواهیم بهش کمک کنیم با تجربه بشه و تا قله اورست بره اون یه حرف دیگه س اما ما مسئله اصلی مون تیم ملی خودمون هست که میخواهیم در جام جهانی خودی نشون بده نه ارتقا کاری اسکوچیچ !
  • عجب IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    اسکوچ باهوش نیست،خرده دلال یست که هر چه استیل دلالوویچ بهش میگوید را اجرا میکند.همین،حرف گوش کن است و مطیع
  • امین تاجی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    تیم ملی بعد از کی‌روش دیگه جذابیت نداره با این همه بازیکن شاخص نگه داشتن شان در چهار چوب تیمی بسیار سخت است
  • امیر IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    والا این مربیان که از خارج میان با این مشکلات و امکانات کار میکنن خیلی از مربیان داخلی دلسوز تر هستن باید قدرشون را دونست البته نه همشون .اسکوچیچ تو بدترین شرایط ممکن تیم را تحویل گرفت .که مربیان داخلی جرات نداشتن اینکار را بکنن
  • هیچکس IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    والا تیم همش شده استرس برای ملت . اینجوری جام جهانی نمیرن . اگه ابرومون با خوردن گلهای زیاد بره جنابان ماجدی و غیره حاضرن جریمه بشن ...
  • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اسکوچیچ دوتامصاحبه علیه پرسپولیس بکنه ارتین زهرابی وبقیه مافیای رسانه ای ابی رنگ مثل چیا فوادی و پژمان راهبر هم میشن حامیش . درداین جماعت تیم ملی نیست اینادنبال دشمنی باپرسپولیسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی