نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
هافبک پرسپولیس در انتظار تغییر تصمیم یحیی/ سرمربی پرسپولیس فرصت دوباره می‌دهد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا اسدی هافبک پرسپولیس هنوز با هیچ تیمی برای فصل آینده قرارداد نبسته است.

رضا اسدی هافبک دفاعی پرسپولیس که در تابستان گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس آمد، در این فصل آن بازیکنی که هواداران این تییم انتظار داشتند، نبود و همین موضوع باعث شد تا انتقادات از این بازیکن بسیار زیاد شود. طی چند هفته گذشته، خبری مبنی بر پیشنهاد یک میلیون و هشتصد هزار دلاری تیم بویرام تایلند برای دو فصل به اسدی منتشر شد و نزدیکان این بازیکن هم رسیدن این پیشنهاد را تایید کردند.

رضا که در پایان این فصل قراردادش با پرسپولیس تمام شد، پیشنهاد تمدید قرارداد دریافت نکرده و به نظر می رسد این بازیکن یکی از جدا شده های سرخ پوشان خواهد بود. اسدی در این مدت به هیچکدام از پیشنهاداتش پاسخ مثبت نداد و دلیل این کار هم این بود که رضا دوست داشت فصل آینده هم در پرسپولیس باقی بماند.

در واقع اسدی منتظر پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی پرسپولیس بود ولی خبری از این پیشنهاد نشد و یحیی علاقه ای به تمدید با این بازیکن ندارد. پرسپولیس در صورت تمدید با سرلک و جذب رفیعی و همچنین ماندن کامیابی نیا، نیازی به اسدی نخواهد داشت و این بازیکن بعد از یک فصل حضور در پرسپولیس جدا خواهد شد. اسدی که به نوعی جانشین نوراللهی در پرسپولیس شد و شماره ۸ را هم بر تن کرد، نتوانست آنطور که باید خودش را نشان دهد و در بسیاری از بازی های فصل قبل پرسپولیس نیمکت نشین بود.

هرچند هرچه از فصل گذشت و به پایان لیگ نزدیک شدیم، نمایش های اسدی بهتر شد، ولی رضا آن هافبکی که کادرفنی و هواداران پرسپولیس انتظار داشتند، نبود. با وجود اینکه شانس ماندن اسدی در پرسپولیس کم است و این بازیکن حتی چند پیشنهاد خوب هم از سایر تیم ها دریافت کرده، با این حال شنیدیم رضا نمی خواهد در انتخاب تیم جدیدش عجله کند. اسدی بعد از مشورت با نزدیکانش قصد دارد باز هم برای پرسپولیس صبر کند و نمی خواهد به همین زودی با تیم دیگری قرارداد ببندد. بعضی ها به اسدی توصیه کردند، با توجه به منتفی شدن حضور خدابنده لو در پرسپولیس و نبود گزینه خوب داخلی در بازار، این احتمال وجود دارد تا نظر گل محمدی نسبت به اسدی عوض شود و باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس زلزله IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    آقا یحیی چرا مانو اذیت میکنی به اندازه کافی هافبک داریم توروخدا اینو رد کن بره هم حاشیه داره هم امتحان خودشو تو پرسپولیس پس داده لطفا خواهشا ردش کن
  • ۶۶۶۶۶۶ IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    بهتره بره کیسه.خخخخ
  • امید قرمزی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    چرا اسدی بمونه فصل قبل کم زجر کشیدیم ازش اسدی درحد همون تراکتوره و باشگاههای تایلند
  • علی بیدسیتی IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
    با احترام به همه دوستان اقای اسدی بازیکن خوبیه سال گدشته هم دچار حاشیه شد باور کنید این بازیکن پتانسیل این را دارد که حتی برای تیم ملی با دیگر رقبا بجنگددرصورتی که وارد حاشیه نشود پس اقا یحیی به خرید خودت فرصت بده ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی