نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سردرگمی بزرگ یحیی برای انتخاب نفر دوم نیمکت پرسپولیس/ جواب نهایی مهدوی‌کیا به گل‌محمدی!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده دستخوش تغییراتی شده که مهمترینش رفتن نفر اصلی کمک به سرمربی سرخپوشان است اما هنوز جانشین قابل قبولی برای این مسئولیت پیدا نشده است.

جدایی حمید مطهری، مظاهر رحیم پور و داود فنایی از کادر فنی پرسپولیس باعث شد تا یحیی گل محمدی دیگر هیچ کدام از دستیاران مورد اعتماد خود را برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر در اختیار نداشته باشد.

«آلین دینکا» با وجود تکذیب‌های باشگاه تراکتور تبریز همچنان گزینه جانشینی فنایی برای هدایت دروازه‌بان‌های پرسپولیس محسوب می‌شود. «لوسادا» نیز بدنسازی پرسپولیس را جای رحیم پور در فصل آینده بر عهده خواهد گرفت اما همچنان تکلیف جانشین دستیار اول سرمربی پرسپولیس مشخص نیست.

مطهری پیشنهاد نساجی مازندران را بر عهده گرفت تا او همچون مجتبی حسینی که زمانی دستیار یحیی گل محمدی بود فعالیت خود را به عنوان سرمربی ادامه دهد.

جای خالی دستیار شماره یک برای گل محمدی شایعاتی درباره احتمال حضور مهدی مهدوی کیا در کنار او ایجاد کرد. سرمربی تیم فوتبال امید ایران که با این تیم نتوانست از مرحله گروهی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا صعود کند هیچ تصمیمی برای مربیگری در فوتبال باشگاهی کشور ندارد.

از این رو نه تنها پیشنهاد سرمربیگری دو تیم لیگ برتری را رد کرده بود بلکه قصدی هم برای حضور در تیمی که فوتبال خود را در آنجا رونق بخشید، ندارد.

یحیی گل محمدی هنوز اسمی را برای جانشینی مطهری در کادر فنی این تیم به مسئولان باشگاه اعلام نکرده است اما قطعا مهدوی کیا در بین آنها نخواهد بود.

‌مهدوی کیا نیز به هیچ وجه حاضر نیست در لیگ برتر فوتبال دستیاری کند و تنها در صورت فراهم شدن شرایط مورد نظر خودش به فعالیت در فوتبال باشگاهی کشور به عنوان سرمربی توجه خواهد کرد در غیر این صورت همچنان سرمربی امیدهای ایران باقی می‌ماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    بعد از ظلمی که به مهدوی کیا کرد حالا میخواد دستیارش بشه خیلی جالبه.در ضمن اگه قرار بر گزینه ایرانی بود همین مطهری از همشون بهتر بود.برادر برانکو بیارید.زلاتکو
  • محمد IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
    ایکاش پرسپولیس مهدوی کیای بزرگ با سابقه سالها بازی در آلمان و مربیگری یا فرشاد آقای گل یا آقا کریم رو سرمربی میرکرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی