نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
تصمیم مهم هافبک لیگ برتری برای پیوستن به استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن جوان صنعت نفت آبادان در آستانه انتقال به استقلال قرار گرفته است.

امید حامدی‌فر بازیکن جوان صنعت نفت پس از عملکرد خوب در لیگ گذشته، مورد توجه چند تیم مختلف قرار گرفته که استقلال یکی از آنهاست. علاوه بر آبی های پایتخت، از تیم های مطرح لیگ نیز به دنبال این بازیکن هستند تا او را به خدمت خود درآورند.

اما در حال حاضر استقلال مهم‌ترین مشتری حامدی‌فر در لیگ برتر است. قهرمان فصل قبل لیگ با توجه به جای خالی‌ای که در فاز دفاعی‌اش دارد به دنبال جذب بازیکنی آینده‌دار در این پست است و به احتمال فراوان با هافبک نفت آبادان قرارداد امضا خواهد کرد.

هر چند یکی دیگر از تیم‌های استان خوزستان هم به دنبال جذب حامدی‌فر است اما این بازیکن بعد از پایان لیگ برتر پس از مشورت‌هایی که انجام داد مجاب شده است که فصل بعد را در استقلال توپ بزند.

نکته جالب درباره حامدی فر این است که علیرضا منصوریان سرمربی نفت آبادان سال گذشته در کنفرانس‌های مطبوعاتی متعدد خود از حامدی‌فر به عنوان یکی از استعدادهای ایران نام می‌برد و سبک بازی‌اش را با کریم باقری، یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران مقایسه می‌کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابوالفضل آبی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    همین رم فراری میدن حالا ببینید
  • عیسی آل کثیر IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    امید جان دادا نرو استقلال بیچاره میشه اون تیمی که میخوادت برو ولی نرو استقلال مثل سید احمد موسوی و رشید مظاهری و بور حمیدی و قایدی و شجاعیان و بابک مرادی و ریگی و صادقی و جلالی و آزادی بدبخت میشی بخدا از ما ک گفتن بود
    • seyannosh IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
      🤣🤣🤣ببین سوزش تا کجا هست که بیچاره ها به تخیل رو اوردن شجاعیان ۳ سال بازی کرد و بعداز دوبار مصدومیت سدید رفت مظاهری ۲ فصل کامل و بخاطر اینکه ذخیره شد رفت جلالب داره بازی میکنه بابک ننیخاست نیمکت نشین بشه احمد یک سال عالی بود بعدش فروختنش قائدی رو چرا گفتی خداوکیلی 😂😂😂 چرا همه چیزو رنگی میبینی شما از رضاییان و اسدی و شریفی و ..بقیه بگو
    • علیرضا IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
      لنگ فقط اسم خریده. گلممد هم با این اسمهای پوچ که خریده فقط سطح توقعات رو از خودش بالا برده و قطعا قبل از هفته پنجم از لنگ اخراج خواهد شد چون عدم نتیجه گیری لنگ در فصل آینده اظهر من الشمس است.
  • تاج IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
    آقای آجرلو از کسانی که می خوان بهت برای ریاست فدراسیون رای بدن ، برای خریدن این بازیکن اجازه بگیر.
  • کامیا IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    آیا این فوتبال چه فایده ای برای کشوردارد که ایقدربراش پول خرج می کنند آن راتعطیل کنید هیچ اتفاقی نمی افتد
  • نام IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    امید نرو استقلال نرو خودت رو بدبخت نکن
  • حقیر لنگی نباشیم IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    هودران استقلال تیم منتخب بی مصرف ها با تک ستاره جعلی خودشان و قتی متوجه شدن دیگه خبری از جام توسط با با سلطان مامان اذر خبری نیست و استقلال فصل گذشته قهرمان شد کل تلاش رو میکنند روحیه هوداران رو تنزل بدنند ولی هی خیال باصل سه بازیکن مطرح بسیار خوب بزودی قرادد بسته میشه و تیم پارسال هم هست و تیم تقویت میشه اگر رسانه ای بشه قیمت چند برابر میشه چراغ خاموش داره کار انجام میشه لنگ حفیر هم فکر میکنه با دو سه بازیکن اخراجی از لیگ های دیگه تیم بسته گل محمد خان بدون مطهری رو به اندازه عمه کتی هم بلد نیست لیگ برتر جام حذفی امسال به بهترین هودار جهان کادر فنی سدار اجرلو هدیه میده
  • علی IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    امید تو که میدونی 100ها هزار نفر از کوچک تا بزرگ ارزو پیراهن پوشیدن استقلال رو دارن بنظرم بیا استقلال اگه دوس نداری نیا
  • علی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    لنگیا برید دنبال باباتون. وراننده اسنپش.. تاسالیان سال شما حق ندارید درباره فوتبال، حمایت، داور، و... حرف بزنید. البته لنگیایی که تعصب کورکورانه نداشتند وفوتبال میفهمیدن.. خیلی هاشون به خاطر جامهای قلابی!!! خیلی ناراحت شدند وازطرفداری لنگ دست کشیدند وعاقبت به خیر شدن!!! صدتا بازیکن بگیرید.،، میلیاردها خرج کنید دیگه درست نمیشید!! چون تفکر جام قلابی سالیان سال درذهن بازیکنان خواهدماندواجازه بازی تمیز رانخواهد داد!!!؟
  • کیسه امحا کن IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بیاد کیسه نابود میشه مثل قاسمی نژاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی