نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
واکنش باشگاه استقلال به اظهارات وریا غفوری؛ مگر با چه کسی مذاکره کردیم؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان باشگاه استقلال سعی دارند سوءتفاهم پیش آمده برای وریا غفوری را برطرف کنند.

ماجرای دلخوری وریا غفوری از مسئولان استقلال از چند روز قبل وجود داشته و حالا مسئولان باشگاه در صدد هستند تا این مساله را برطرف کنند. غفوری که قراردادش با استقلال تمام شده نسبت به این موضوع که برای تمدید قرارداد با او تماسی گرفته نشده دلخور شده و این موضوع را در رسانه ها نیز مطرح کرده است.

کاپیتان استقلال اگرچه پیشنهادهایی از جمله فولاد خوزستان دارد، اما خودش مایل است در استقلال به فوتبالش ادامه بدهد و به همین خاطر با هیچ تیمی مذاکره نکرده است.

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال درباره وضعیت وریا غفوری گفت: «آقای غفوری کاپیتان ما هستند. من به ایشان می گویم که باشگاه با هیچ کس برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده است.ما به غیر از بازیکنان خارجی با هیچ کدام از نفرات داخلی که قراردادشان تمام شده مذاکره ای نکردیم. ما افرادی مثل وریا غفوری را بازیکن استقلال و فرزند این باشگاه می دانیم و انشاالله به زودی این سوءتفاهم برطرف خواهد شد.»

این در شرایطی است که گفته می شود مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال نیز قصد دارد طی روزهای آینده جلسه ای را با وریا غفوری داشته باشد و برای تمدید قرارداد با وی به توافق نهایی برسد تا کاپیتان آبی پوشان فصل جدید هم در جمع سایر بازیکنان این تیم حضور داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مرتضی ساوجبلاغی IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    یک مشت خالی بند شدن مدیران باشگاه
  • حنیف IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    واسه فوتبالی متاسف هستم استقلال با این همه پیشکسوت با سواد و تحصیل کرده باید امثال مومنی واسه این تیم بزرگ تصمیم بگیرن... پرسپولیس از قبل اتمام لیگ با بازیکنان خودش داشت تمدید میکرد تمرینات این تیم از 9تیر ماه شروع میشه این آقا با افتخار میگه ما هنوز با هیچ کس تمدید نکردیم.. واقعا که
  • عرفان US ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    همون بهتر که این نمونه استقلال
  • بنام DE ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    وریا غفوری پسر با معرفت فوتبال ایران و کاپیتان شایسته تیم رقیب باید بمونه، اگه باشگاهشون در و پیکر داشته باشه و محمد مومنی و بقیه اهالی لی لی پوت فوتبال اجازه بدن. از طرف یه پرسپولیسه 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی