نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱
آخرین شانس برای جذب ستاره پرسپولیسی!/ تصمیم مهم بازیکن محبوب سرخ‌ها قبل از جام جهانی
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نظر سرمربی هافبک ملی‌پوش می‌تواند شانس بازگشت بازیکن محبوب سرخ‌ها را به پرسپولیس افزایش دهد.

هواداران پرسپولیس همچنان در انتظار بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس هستند اما علاقه بیش از حد این بازیکن به ادامه فوتبالش در امارات، مانع انتقال این هافبک ملی‌پوش به جمع سرخ‌پوشان شده است.

نوراللهی فصل قبل با امضای قراردادی یک ساله به باشگاه شباب الاهلی پیوست و شاید همین زمان قرارداد یک ساله باعث شد دوست داران پرسپولیس همچنان منتظر او باشند.

مدیربرنامه نوراللهی که در کانادا حضور دارد، در پی تماس چند باره مدیران باشگاه پرسپولیس به آنها تاکید کرده بود سرمربی جدید شباب الاهلی تمایل به حفظ نوراللهی دارد. در ادامه ژاردیم به عنوان سرمربی جدید شباب الاهلی معرفی شد و شایعات در مورد تمایل نداشتن او به ادامه همکاری با نوراللهی به اوج برسد.

آخرین خبرها حکایت از آن دارد که ژاردیم، نوراللهی را می‌خواهد و قرار است بند تمدید قرارداد سال دوم این بازیکن فعال شود. جالب اینجاست نوراللهی همچنان تمایل به تمدید قرارداد یک ساله دارد و اگرچه به شدت خواهان ادامه فعالیت در فوتبال امارات است و دوست ندارد به پرسپولیس برگردد اما باز هم تاکید دارد با باشگاه اماراتی یک ساله تمدید کند تا در صورت درخشش در بازی‌های جام جهانی مانعی برای انتقال به تیم‌های جدید نداشته باشد.

به هرحال آن چه که مشخص و قطعی به نظر می‌رسد این است که نوراللهی قطعا در شباب الاهلی ماندنی است و شایعات بازگشت او در نقل و انتقالات تابستانی صحت ندارد. مگر این که در ادامه راه سرمربی جدید شباب الاهلی از او ناراضی باشد و او چاره‌ای نداشته باشد جز بازگشت به پرسپولیس، آن هم در نیم فصل.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه ایرانی IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۵
    بهتره میگفتید آخرین شانس نورالهی! هرگز دیگه خواب پرسپولیسو ببینه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی