نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شاه ماهی نقل و انتقالات استقلالی بوده است؟/ خانواده‌ام پرسپولیسی هستند؛ من هم به رویایم رسیدم/ هیچ حاشیه‌ای از طرف من وجود نداشت
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سعید صادقی خرید جدید پرسپولیس می‌گوید کل خانواده اش پرسپولیسی هستند و بازی برای پرسپولیس رویایی بود که به واقعیت پیوست.

بدون شک سعید صادقی یکی از بهترین‌های فصل گذشته لیگ برتر بوده است. وینگر تکنیکی گل گهر در این فصل بهترین بازیکن تیمش بود و آمار ۷ گل و ۱۴ پاس گل را از خودش به ثبت رساند. سعید در تابستان گذشته مورد توجه تیم‌های مطرحی چون پرسپولیس و استقلال قرار داشت و حتی چند بار با استقلالی‌ها مذاکره کرد، اما در نهایت با پیشنهاد مالی بهتر از سوی گل گهری‌ها مواجه شد و در این تیم ماند.

صادقی که در پایان فصل بازیکن آزاد شد با پیشنهادات مختلفی مواجه شد و هر دو تیم پرسپولیس و استقلال به دنبال خرید این بازیکن بودند. موضوعی که حواشی مختلفی ایجاد کرد و حتی مدیران استقلال طی روزهای گذشته و بعد از اینکه متوجه شدند سعید پرسپولیسی خواهد شد، علیه این بازیکن ملی پوش مصاحبه کردند و او را یک بازیکن معمولی خواندند.

صادقی که قبلا شاگرد یحیی گل محمدی بوده است به شدت برای فصل آینده مورد توجه پرسپولیس قرار داشت و بعد از بازگشت صادقی از اردوی تیم ملی مذاکرات جدی هم بین طرفین انجام شد.

در نهایت هم پرسپولیس موفق شد ستاره نقل و انتقالات را جذب کند.

سعید بالاخره بعد از انجام مذاکرات نهایی در خارج از باشگاه پرسپولیس، راهی ساختمان باشگاه شد و قراردادش را امضا کرد. بعد از پرسپولیسی شدن صادقی با این بازیکن تماس گرفتیم تا در خصوص حواشی اخیر و البته عقد قرارداد با تیم جدیدش گفت و گویی انجام دهیم. گفت‌وگوی خبرورزشی با شاه ماهی نقل و انتقالات را در زیر بخوانید:

بی صبرانه منتظر بازی برای پرسپولیس هستم

صادقی در خصوص بستن قرارداد با پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به تیمی ملحق شوم که دوستش دارم. امیدوارم همه در کنار هم فصل فوق العاده‌ای را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم و بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. بی صبرانه منتظر بازی برای پرسپولیس آن هم مقابل هواداران هستم و امیدوارم بتوانم مهره مفیدی برای تیم بزرگ پرسپولیس باشم.

از طرف من هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت

صادقی در خصوص اینکه چرا روند مذاکرات با پرسپولیس طول کشید گفت: بعد از اتمام لیگ من راهی اردوی تیم ملی شدم و با تیم به قطر رفتم. بعد از آن هم چند روزی را کنار خانواده ام بودم و بعد قراردادم را با پرسپولیس امضا کردم. فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت وجود داشته باشد.

صادقی در خصوص ادعای چند روز اخیر مدیران استقلال هم گفت: من به این مسائل حاشیه‌ای کاری ندارم و نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها بشوم. از طرف من هیچ حاشیه‌ای وجود نداشت و کارها طبق روال عادی پیش می‌رفت.

خیلی چیزها از گل محمدی یاد گرفتم

صادقی در خصوص کار کردن دوباره با گل محمدی در فصل آینده گفت: آقا یحیی استاد من بودند و افتخار شاگردی ایشان را قبلا داشتم. چیزهای زیادی از او یاد گرفتم و خیلی خوشحالم دوباره با هم کار می‌کنیم. امیدورام در کنار هم سال موفقی داشته باشیم و بتوانیم قهرمانی را در پایان فصل با هوادارانمان جشن بگیریم.

هدفم قهرمانی با پرسپولیس است

صادقی در مورد اهدافش از آمدن به پرسپولیس نیز گفت: خب بازی برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس افتخار بزرگی است و من خیلی خوشحالم عضوی از خانواده بزرگ پرسپولیس هستم. همه بازیکنان دوست دارند در این تیم بازی کنند و من از اینکه پرسپولیسی شدم، حس خیلی خوبی دارم. همه تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم در کنار همه پرسپولیسی‌ها فصل خوبی داشته باشم تا در کنار کسب موفقیت با پرسپولیس، بتوانم عضوی از تیم ملی در جام جهانی باشم.

کل خانواده ام پرسپولیسی هستند

سعید در خصوص اینکه گفته می‌شد استقلالی است و به این تیم خواهد رفت گفت: ما خانوادگی پرسپولیسی هستیم و بازی برای پرسپولیس رویایی بود که به واقعیت تبدیل شد.

از اعتماد پرسپولیسی‌ها تشکر می‌کنم

خرید جدید پرسپولیس در پایان گفت: از همه هواداران پرسپولیس و اعضای باشگاه و کادرفنی تشکر می‌کنم که من را حمایت کردند و به من لطف داشتند. امیدوارم در کنار هم فصل فوق العاده‌ای داشته باشیم و برای سربلندی پرسپولیس بزرگ بجنگیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۶
  • محمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    18 ملیارد تومان ناقابل ؟
    • بهزاد ایمن IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      این ورق خیلی زود برمیگرده آقای صادقی که الان خانوادگی پرسپولیسی هستی🤗🤗🤗آینده همیشه نامعلومه چرا تا قبل از بستن قرارداد خانوادگی پرسپولیسی نبودی الان میگی...؟؟؟!!!آینده در کمینه 🙂🙂🙂
    • تاج تهران IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بزرگترین باشگاه اسیا جای بزرگانه نه امثال شما روزگاری امثال زندی جباری نکونام ساموئل کرارجاسم طارق همام چپارف اندو و دیگران در اون پست بودند خیلی برای ان پست کوچیکی کیف کردم استقلال از خریدت پشیمون شد
    • محمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      شاه مهره استقلال سعید عزت اللهی و دژاگه هست این که اصلا در حد استقلال نیست
    • ادریس IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      نه داداش رقم از دوبل اینم‌بالاتره
    • کیسه الحقیر العربی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      آقای کاج تهران. مطمئنی حالت خوبه؟ چی زدی داداش؟ این اسامی که گفتی مثل جباری و کرارجاسم و فلان. میشه بگی اینا دقیقا چت بزرگی داشتن؟ البته حق دارین تیمی که اسطوره نداره بایدهم کرار جاسم بشه جز بزرگانش. واقعا بدبختین
    • آنتی کیسه IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      تا قبل قرارداد شب و روز تو پیج شخصی اش در حال التماس بودید و آرزوتون دیدن صادقی با لباس کیسه بود عکسها و تعریف و تمجیدها از صادقی در پیجهای منتصب به کیسه اسکرین شاتش موجود حالا بد و معمولی شد اینها از سوزش زیاد درست مثل قمار باز که اگه بعد باخت همه چیز رو عادی جلوه نده دق می‌کنه خخخخخ
  • کیسه ی مظلوم و منفور. IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بعنوان یه کیسه کش اعلام میکنم پیف بو میداد!خخخ خخخ البته یکم هم معمولی بود.والا بیشتر جر میخوردیم برای کیسه کش کردنش.خخخ خخخ
    • وحدانی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بازیکن معمولی هست اصلا در حد ستارگان استقال نیست افرین اجرلو خوب جذبش نکردی چون معمولیه
  • عیسی آل کثیر IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    سعید جان داداش اومدی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
  • بهنام IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    والا به هر کسی بیست میلیارد بدهند هر رنگی میشه اینایی که ایشون میگه کشکه
    • بازیکن IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      افرین دقیقا ... بابا بگو دنیا فوتبال حرفه ای شده منم اومدم به این تیم نیاز نیست دروغ بگین بگی کل خاندانم طرفدار فلال تیمه دو روز دیگه جواب ندادی تو اون تیم میری تیم رقیب بعد میگی من اون مصاحبه نکردن از اول تاجی بودم عاشق این تیم ...
  • ناشناس IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    چقدر شبیه علی علیپور
    • میترا IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      آره خیلی
  • جعفر IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    پس بیخود کرد اومد با استقلال صحبت کرد .همه اول اینو میگن اگه 2میلیون استقلال بیشتر میداد بعد استقلالی میشد
  • لنگی های کیسه کش IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    تو رو خدا ما منتظر بودیم بگی استقلالی بودی! خلایق هر چه لایق
    • عشق فوتبال IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بله ، واقعا ی همچین بازیکن سرعتی وگرزپایی باید بیاد تو تیمی که بزرگانی چون جادوگر دایی کیا باقری پروین طارمی و... توش بازی کردن،واقعا خلایق هرچی لایق!!!
  • مرتضی IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    کسی که به تیمش تعصب داشته باشه، کل تیمهای لیگ رو برای آفر ۱۸ میلیاردی تور راه نمیندازه!!!! مستقیم بدون شرط میره تیم محبوبش. مبارک تیم پیروزی و هوادارانش!!!!
  • منصور IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    آفتاب پرست آفتاب پرست که میگن همین آقاست. عجب رویی داره. رو نیست سنگ پا قزوینه. رو نیست لاستیک عقب تراکتوره. تا دیروز میگفت کل خادان من استقلالی هستن. میکفت در کنار باشگاه استقلال به دنیا امده ام. حالا میگه لنگی ام
    • محمدمصطفی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      میخواسته سربه سرشماکیسه کشابذاره🤣
  • ن IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    مبارک یایا این فصل صادقی را می بینیم
  • فاتح قلبها ***پرسپولیس قهرمان IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اینجا ببین چه سوزشی راه افتاده ..از کامنتا مشخصه ....بسوزید بسوزید ...خخخخخخخخ
  • امان از ریا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    نزدیکانت که میگفتن استقلالی هستی جناب آفتاب پرست!
    • افروشه IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      حالا تو بیا ما استقلالی خوب ازت حمایت می‌کنیم آفتاب پرست
  • بختیار DE ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    هوادارای تاج خیلی افتخارمیدن که واسه همچین خبرایی نظرمیذارن وگرنه هوادارای لنگ حتی ارزش جواب دادن ندارن اونایی که ازمکتب باشگاه لنگ وپیشکسوتاش خبردارن میدونن این باشگاه یابهتربگیم طویله همه پیشکسوتاش دقیقامثل این اقایی هستن که الان ادعای یه متعصبوبه رخ میکشه مگه لنگ ازعلی دایی وعلی کریمی بزرگترداره شماببینیداین دوتابازیکن توی رزومه فوتبالیشون چندباررفتن باشگاهای دیگه واسه پول الان خودشونومتعصب پیراهن لنگ میدونن بحث کردن بااین جماعت مثل اب توی هاون کوبیدنه بعدشم امروزروبخاطربسپاریددقیقاسال بعدهمین موقع اوضاع واحوال این اقاروجویامیشیم ببینیم هنوزم توی لنگ روی نیمکت چسپیده یاداره به پیشنهادهای تیمایی مثل شهرخودرووسایپای لیگ یکی فکرمیکنه اونوقت میگه من به عشق امام رضارفتم پدیده یاازکودکی فقط ماشینای شرکت سایپاروسوارمیشدم
    • حمید IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      آخه مگه عقلش کمه بره توباشگاه کیسه این فقط اسکولتون کرده بود ههههههههههه کیسه کیسه کیسه نگوتاج بگوکیسه خیلی بهتون میادوقتی میگی تاج انگارخودتونودلقک کردین ههههه ههههه هههه
    • پرسپولیسی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      بختیار و حمید هر دو خجالت بکشید. ادب ندارید و بلد نیستین حرف بزنید لا اقل ساکت بشید. من یک پرسپولیسی متعصب هستم اما توهین به طرفداران هیچ تیمی را قبول ندارم. اونایی که توهین میکنن به نظرم مشکل دارن چه طرفداران استقلال باشن یا پرسپولیس یا تراکتور تبریز و یا سپاهان. زیبایی قوتبال در ذات ورزشی بودنشه نه حاشیه های متعصبانه که کینه ایجاد میکنه.
    • {……..} DE ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      اگه پرسپولیس پول داشت به محمد نادری رو نگه میداشت. پرسپولیس ۴ میلیارد پول نداشت بهش بده اما چستقلال با ۷ میلیارد خریدش. استقلال مستقیم از پرسپولیس بازیکن خرید اشکالی نداره. اما اگه پرسپولیس از تیمهای شهرستانی بازیکن بخره اون بازیکن پول پرسته؟
    • محمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      طویله جایی هست که توش بزرگ شدی
  • علی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اینم مثل اسدی میشه دیپورت میشه
  • Samad IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    متاسفم برات صادقی حالا بازی ها شروع بشه خواهی دید کی ضرر کرده
  • امانی امیدیه IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    ازاین ادبیات هاخجالت نمیکشین؟ یه بازیکن هرکجا احساس بهترین ازنظرروحی وهم ازنظرمالی داشته باشه می‌ره. این پیامهای مفت چیه؟؟؟
  • {……..} IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    تیم ما در حد این بازیکن بزرگ نبود.طبیعی هم بود که به تیم ما نیاد.
    • آبادان IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      خب اومد به تیمتون دیگه چی میخواین . صادقی در باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست همون بهتر که نیمد
    • زرگر IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      همچین میگی تیم ما، انگار نصف سهام کیسه کشا و دلاک خونه ها رو خریدی. اول مربی پیدا کنید بعد تیم ما ، تیم ما کنید . فعلا تیم رو هواست.
  • لنگ IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    هواداری کجا بود این بخاطر اون ۱۸ میلیارد اومد لنگ خخخخخ هر تیمی بیشترشم میداد میرفت ولی اونقدرا هم قیمت نداشت البته لنگ ک براش فرقی نداره بیشتر از اونم داده چون تیم حکومتی گونی گونی پول گیرشون میاد ۵۲ میلیارد یایا اون یکی ۳۰ میلیارد یکی دیگش ۲۰ میلیارد پول مفت لنگ
    • پترس IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      ۱۸میلیارد؟۲۴میلیارد
  • ناشناس IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اگه استقلال میرفتی چی میگفتی؟؟
    • علی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      میگفت خودم و کل خاندانم استقلالی هستیم😏😄
  • تاج IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    البته پارسال استقلالی بود امسال پول اونو پیروزی کرد اما تاجی بودن افتخارات استقلال تاج آسیا
  • Capitan IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بابا یادتون رفت پارسال قاسمی نژاد را از چنگ پرسپولیس کشیدیم بیرون اونا اینهمه سروصدا بپا کردن یک کمی تحمل داشته باشید،💙💙
  • عشق فوتبال IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    تعصبو صادقی جان از گنده کیسه کشا( مجیدی) یاد بگیر که بخاطر پول ولشون کرد رفت...تاصبح خنده
  • کامران IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    صادقی یه بازیکن خیلی معمولیه که به درد باشگاه بزرگی مثل استقلال نمی‌خورد. استقلال بزرگ بازیکن بزرگ میخواد نه بازیکنی در حد سعید صادقی . به نظر من ایشان بدزد پرسپولیس میخوره و در این تیم میتونه موفق بشه
  • مکتب هوچی گری IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    نون شما در این تیترهای چیپ است ، چه اهمیتی دارد که در فوتبال حرفه ای که پول حرف اول و آخر را میزنه ، خانواده بازیکن طرفدار چه تیمی هستند ؟ این شخص به هر حال انتخابش را کرده و امیدوارم فقط به فکر پولش نباشه و سعی خودش را بکنه تا بهترین کیفیتش را ارائه بده . دست از این خاله زنک بازی‌ها بر دارید لطفا .
  • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    این کجاش شاه ماهیه!؟ ماهی گلی هم نیست
  • پدرام IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    این بازیکنا استقلالم مثل قائدی حسین زاده وخیلیا پرسپولیسی هستند ولی جون پرسپولیس نخواستشون مجبور شدن کیسه کش بشن بابا تو ایران یا پرسپولیسی یا اصلا فوتبالی نیستن
  • مرتضی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    لنگیا میخان امسال بااین ریختوپاش فشارقهرمانی تاجوکم کنن ولی تابابامسعودنباش خبری نیست
  • علی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    پس چرا برای اینکه از جیبِ تیمِ رویاهات، بیشتر بِکَنی، اومدی با استقلال مذاکره کردی؟ پس مسله فقط پول هست. تو هم یک آفتاب پرست و جیب پُرکُن هستی، نه چیز دیگه در ضمن ۲۹ سالت هست و تا حالا اسمی ازت نبوده وفقط به لطف مربی گل گهر و سبک بازی فقط همون تیم کمی موفق شدی من بازیت رو بارها دیدم و واقعا نهایتاً قیمتت باید به میلیون باشه، نه میلیارد. واقعا سر باشگاه پرسپولیس کلاه گذاشتی، کلاه بردار این خط و این نشان در فصل جدید خواهید دید
  • Sepahan IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    ای خدا چهره لنگیا وسط فصل نرسیده دیدن داره با بازی صادقی صبرکنید......شب درازه اسدی هم همینقدرذوق مرگ شدید ولی خوب لنگیارو دوووووشیدا نوش جونش
  • سام IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    با استقلال کلی مذاکره کرده و در نهایت بخاطر پول بیشتر رفته گلگهر و الان هم خانوادگی پرسپولیسی هستند ! سوال اینجاست که اگه استقلال دویست یا سیصد میلیون بیشتر میداد باز میامد پرسپولیس ؟ در هر صورت اومده و امیدواریم تو پرسپولیس سریع جا بیفته و حسابی بدرخشه . موفق باشی
  • مهدی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    یکی از خاصیت‌های تیم لنگ اینکه هیچ فوتبالیست به درد بخوری لنگی نیست فقط در مقابل گرفتن ۲۷ میلیارد از پول بیت المال که از راه دزدی و اختلاس به دست اینا میرسه لنگی می‌شود
  • پاوه IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    البته یادمه پارسال هم یه جا عنوان کر ه بود که خانوادگی پرسپولیسی هستند ولی الان به گلگهر فکر میکنه. در هر صورت قیافش به کیسه کش نمیخوره
  • حبیب الله کریمی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    استقلال قهرمان است هیچ لنگی جلو شاه فرهاد نیست
    • شاه نباتی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
      شاه فرهاد کیه دیگه طرفدار استقلال باشید بجای اینکه شخص پرست باشید .فرهاد کیه آخه .شماها هستید که یه روز قلعه نوعی رو و یه روز مجیدی رو متوهم میکنید که از استقلال بالاتر هستند که هر کاری دلشون میخواد با تیم میکنند
  • محمد علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    میبینم کیسه سوزی راه افتاده شاه فرهاد مثل چی فرار کرد رئیسی اومد جام داد به کیسه حالا که یه بازیکن ما خریدیم حسادت زده بالا باو بچسبید به تیم خودتون دوست داشت اومد دلش خواست اصلا دروغ بگه به شما چه ربطی داره حسادت هم حدی داره بازیکن هم می‌خریم باید جواب به این کیسه ها بدیم مهم اینکه امسال استقلال تو خواب هم جام نمیبینه چه برسه بگیره بشینید باو کیسه ها
  • مرتضی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اینم مثل اسدی بعد از کلی بازارگرمی وقتی کلی پول گرفت یکدفعه پرسپولیسی شد بابا تو از اول قرارداد مینوشتی انقدر پیروزی رو ادیت نمی‌کردی
  • سورنا IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    آقای صادقی با خودت هم صادق باش اگه استقلال چند میلیارد بیشتر داده بود تو و خانواده ات الان همه از نوزادی استقلالی بودین و شبها خواب استقلال را می دیدین اینقدر تو فضای مجازی شلوغ کردی که همه فکر می کنندسوپرمن آمده پرسپولیس بنده خدا احسان پهلوان را فراری دادی خدا کنه سر پرسپولیس کلاه نرفته باشه با خرید تو همه چیز تو بازی ها مشخص میشه اینجا پرسپولیس است نه گل گهر
  • امید IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    پول چه کارها که نمی کنه /اینا پول اب معدنی نداشتند ؟؟؟؟
  • نقش جهان IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    پول نفت مسجدسلیمان گچساران آبادان چراغ خاموش میره توجیب لنگ نون سالم خوردن هنرمیخواد
  • اکبر IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    لنگ، تیم حکومتیست، ولخرجی های آقایون با پول مردم بدبخت،پولی باید صرف زیر ساخت ورزش بشه میره تو جیب امثال صادقی، دنیا خیلی کوچکه صادقی
  • رضا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    صادقی تا قبل اینکه بره تو تیم لنگِ کیسه کش همه خبرگزاریا میگفتن ۱۳ تا پاس گل داده حالا که رفت تو تیمِ حکومتیِ لنگِ کیسه کش میگن ۱۴ تا پاس داده پارسال تا نیم فصل که خیلی علاقه داشتی بیای تاج حالا جد وابادت هم شدن لنگیِ کیسه کش بسوزه پدر پول که چه کارها نمیکنه
  • Reza IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    این اگر کسی مثل قلعه نویی نباشه بازیکن نیست مربی میخواد تا بدرخشه که مومصنوعی نداره
  • لنگی بمان IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    اول همه یا لنگی هستند یا سرورشون تاج کبیر،این هم معلوم میشه چیز ماهی خخخخ،در ضمن تازه میشد استیل آذین،البته خیلیا سن و سالی ندارند میخوام اسم در کننداون عکس هایی که با لباس اس اس آن انداختی را میخوای چکار کنی،بمب هسته ایی خخخخ
  • محمد IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    خودت را آماده کن برای نیمکت نشینی به امید خدا
  • فاطی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    کیسه کشا دارن پاره میکنن خودشونو حالا که دوتیم خصوصی شدن پول دراختیاردارن دگه کیسه کشا چرت چرامیگین پارسال دولت نگذاشت پرسپولیس بازیکن بگیره اول فصل اگه گذاشته بود بقران قهرمانی شیشم هم گرفته بودیم البته ..یکم مقصریحیی هم بود
  • ! IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    بازیکنای سن بالا معمولی یحیی فقط میخره ببینه چی میشه
  • . IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    کیسه کشا قاسمی نژاد گرفتن گفتن دربی نقل و انتقالات بردیم، الان بازیکن معمولیه صادقی؟ حتما شهباززاده سوپر استاره 😂 تا دیروز که بهترین بازیکن ترانسفر بود الان شد معمولی؟ گربه دستش به گوشت نمیرسه میگی پیف پیف بو میده
  • محمد IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    واویلا بوی سوز میاد اونم چه سوزی ....درویش پرز مگه بذاره کیسه بمب بترکونه ، مگه ترقه بزنن
  • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    امیدوارم جواب این جو منفی که برات راه افتاده رو تو زمین به همشون بدی .‌.این خودش یه محرکه...
  • آرمان CA ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
    ذات ورزش رقابت، رشد،بزرگ منشی و مردانگی است.متاسفانه مثل سایر موارد فرهنگی ،در این زمینه هم سیر نزولی طی کرده ایم.توهین و هتاکی و افترا به سایرین و ...از جانب هواداران،تیترهای زرد و پوشالی از جانب رسانه ها و دروغ و هوچی گری از جانب مدیران متاسفانه هر روز فضای ورزش و بالاخص فوتبال را آلوده و آلوده تر می کند.در فوتبال حرفه ای ،در شرایط افسار گسیخته تورمی، اقتصاد ویران کشور و بی اهمیتی باشگاه‌ها به بازیکنان ،ورزشکار حق دارد برای معاش خانواده و آینده خود به فکر در آمد بالاتر باشد.دیگر امثال ناصر خان حجازی،منصور پور حیدری، پروین و ...دیگر در فوتبال آشفته ما ظهور نمی کنند.متاسفانه استقلال و پرسپولیس به جای اصلاح اساسی ساختار مدیریت، تمرکز و تقویت تیمهای پایه که سرمایه اصلی هر باشگاهی در تمام دنیاست ، با پرداخت پول بیشتر سعی در جلب رضایت هوادار و جذب بازیکن دارد .اما این یک مسکن موضعی است که نه تنها درد اصلی را درمان نمی کند بلکه باعث کهنه شدن زخمها و دردهایی می کند که یک روز سر باز می کند.به امید بازیهای خوب از تمامی تیمها و داشتن یک لیگ جذاب.به امید موفقیت استقلال و تکرار قهرمانی.
  • گلگهرگیت_طفلان باباحمید _ پنالتی معیشتی NL ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    خوب اتیش زده/کیسه های غارنشین رو چند سال اخیر که سلطانیفر تمام مارکت رو برای کیسه نگون بخت جارو میکرد و بهترین های داخلی و خارجی رو به کیسه منحوس میبرد و حتی هر مهره ی اگه از پرسپولیس لازم داشتن مثله ممدنادری و... براشون جذب میکرد...حالا ک باباحمید با جام معیشتی تابلو ک همراه رسوایی گلگهرگیت و پانزده پنالتی معیشتی بود.فعلا دست نگهداشته... باز هوچیگری کیسه های غارنشین شروع شد😂❌🔥🔥🔥 ــــــــــــــــــــ تاج منحل شده رو اسم نبرید غارنشینان عزیز یک نفر یک نفر فقط یک مدرک بیاره ک کیسه حقیر ادامه کاج منحل شده است من دیگه بحثی نمیکنم و هرچی بگید انجام میدم. کما اینکه کاج کهیر هم حقیر تر از کیسه حکومتی بود.. ــــــــــــــــــــ #کیسه_بدون_باباحمید_صفر_قهرمانی_لیگ #گلات_سوزان_لیگ_برتر #پوکر_سوزان_سوپر_لیگ
  • آب معدنی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    خدا رو شکر که دیگه فقیر نستین و پول آب معدنی دارن هر چی بازیکن به درد بخور بوده همه رو با قیمتهای نجومی بردن تو تیم حکومت ببینم میتونین تو زمین حرفی واسه گفتن داشته باشین یا باز باید امثال سلطانی فر تو جدول بکشونتتون بالا
  • ماجد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
    این آقا شاه ملخ هم نیست دیگه چه برسه به ماهی 🐟 حیف این پول که خرج یه بازیکن درجه چهارم بشه ،فقط میاد برای نیمکت نشینی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی