اتفاق رؤیایی برای تیم سابق رونالدو/ امیدواری به بازگشت نماد باشگاه
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برونو کاروالیو، مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ، ابراز امیدواری کرد که کریستیانو رونالدو قبل از بازنشستگی به این باشگاه بازگردد.

حدود دو دهه قبل بود که دوران درخشش کریستیانو رونالدوی جوان در لباس اسپورتینگ لیسبون آغاز شد و در نهایت این سرالکس فرگوسن بود که در میان پیشنهادات مختلف، موفق شد زمینه انتقال این ستاره گلزن به استادیوم اولدترافورد را فراهم کند. حالا و بعد از بیست سال، کریستیانو رونالدو بی تردید به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شده و به افتخارات بی‌شماری دست یافته است.

مهاجم ۳۷ ساله منچستریونایتد در فصل تابستان امسال مورد توجه اسپورتینگ قرار گرفته و اخباری در مورد احتمال بازگشت او به لیگ پرتغال در سال‌های اخیر منتشر شده است. برونو کاروالیو، مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ از شنیدن این خبر به‌شدت استقبال کرده و ابراز امیدواری کرد رونالدو با لباس این باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

برونو کاروالیو به نشریه مارکا گفت: «بی‌تردید دوست دارم کریستیانو به دوران حرفه‌ای خود در خانه پایان دهد و اگر این اتفاق بیافتد برای ما یک رویای بزرگ تحقق پیدا خواهد کرد. کریستیانو رونالدو نماد چیزهای بزرگی برای این باشگاه محسوب می‌شود و اگر این بازیکن بتواند دوران فوتبال خود را باشگاه اسپورتنگ لیسبون به پایان برساند، اتفاقی فوق‌العاده و زیبا برای ما رقم خواهد خورد. رونالدو یک سفیر فوتبالی در کل جهان است که همیشه از باشگاه ما به نیکی یاد کرده و نشان می‌دهد که از موفقیت اسپورتینگ چقدر خوشحال می‌شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    رامین رضاییان اشتباه کرد که تمام مسایل باشگاه پرسپولیس به تلویزیون کشید ولی ای کاش درویش این مسله رو باید جمع وحورش میکرد وبا یک جلسه بین سر مربی و بازیکن همه چیز بر طرف وحلش میکرد چون رامین تجربه ملی. قوی تری داره پدر بازی های آسیایی نسبت به اسماعیلی فر وبقیه بهتر وعالی تر بود چون پرسپولیس تو آسیا باید قهرمان بشه ستاره های زیادی جذب کرده گل محمدی از اولین بازی باید با برد وصدر جدول بشین تکون نخور نه اینکه بگه هنوز هماهنگ نیستیم تیم بکش به نابودی این تیم با این ستاره ها اگه تا هفته 6صدر جدول نباش یعنی گل محمدی قافیه رو باخته و همیشه هم دنبال بهانه و خدا حافظ واشتعفاه
  • کوهمره_جروق IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
    هر چه زودتر بره به نفع منچستر هست.
  • محمدامین حاجی آبادی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    رونالدو بایدباپیراهن رئال مادریدبازنشسته بشه نه اسپورتینگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی