نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عکس| در پی حملات بمباران توسط روسیه/ حفره بزرگ و عجیب در ورزشگاه اوکراین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حملات روسیه به اوکراین همچنان ادامه دارد و تلفات می‌گیرد.

حملات روسیه به اهداف غیرنظامی در اوکراین ادامه دارد و در این هفته، که در آن یک مرکز خرید بمباران شد و حداقل ۱۸ کشته برجای گذاشت، موشکها یک ورزشگاه فوتبال را در شهر میکولایف هدف قرار دادند. این شهر یکی از ویران‌ترین شهرها از آغاز درگیری است زیرا در جاده اودسا در ۱۳۰ کیلومتری جنوب غربی کشور واقع شده است.

روسلان مالینوفسکی، فوتبالیست اوکراینی، اولین کسی بود که عکسی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن حفره بزرگ ناشی از انفجار یک موشک در کنار زمین بازی ورزشگاه سنترال که معمولاً مسابقات محلی در آن برگزار می‌شود، دیده می‌شود. مرکز ارتباطات راهبردی و امنیت اطلاعات وزارت فرهنگ اوکراین نیز تصاویری را به اشتراک گذاشت و گزارش داد که این حمله در ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه انجام شده است.

میکولایف یک شهر بندری و صنعتی است که قبل از جنگ حدود نیم میلیون نفر در آن زندگی می‌کردند. این شهر یکی از اهداف حملات روسیه است زیرا در مسیر اودسا، بندر اصلی اوکراین، در ۱۳۰ کیلومتری جنوب غربی واقع شده است. در اواسط ماه جاری، رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی به آنجا سفر کرد تا از شهروندان حمایت کند و خودش فاجعه ایجاد شده را ببیند.

رئیس جمهور همچنین در نشستی با مقامات محلی در جایی که شبیه یک زیرزمین است، شرکت کرد و جوایزی را به خاطر شجاعت‌شان به آنها اهدا کرد.

خوشبختانه، در این حمله به استادیوم فوتبال، بر خلاف آنچه در کرمنچوک اتفاق افتاد، هیچ کشته‌ای وجود نداشته، در شهر گرمنچوک یک مرکز خرید مورد هدف قرار گرفت که در آن دست کم ۱۸ غیرنظامی جان باختند. روسیه سعی کرد بمباران سه‌شنبه خود را با اشاره به اینکه هدف، انباری با سلاح و مهمات کشورهای آمریکایی و اروپایی بود که منفجر شد و باعث آتش سوزی در آن ساختمان الحاقی شد، توجیه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی