اتهام بزرگی که راموس به بارسلونا زد/ داوران می‌خواهند آن‌ها قهرمان شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

راموس در مکالمه نوشتاری با رئیس فدراسیون اسپانیا اتهام بزرگی را علیه بارسلونا مطرح کرده است.

مکالمه افشا شده از سرخیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید نشان می‌دهد او باشگاه بارسلونا را متهم به رشوه دادن به داوران کرده است.

در مکالماتی که از سوی نشریۀ اسپانیایی ال کونفیدنسیال منتشر شده، راموس در پیغامی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا از او انتقاد کرد به این دلیل که آنها قصد دارشته اند از قهرمانی بارسا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ مطمئن شوند.

این مکالمه راموس با رئیس فدراسیون اسپانیا به تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹ برمی‌گردد زمانی که بارسلونا با نتیجه ۳ بر یک لگانس را شکست داد و گل دوم بارسا جنجال زیادی به پا کرد.

بعد از پیروزی ۳-۱ بارسلونا مقابل لگانس در سال ۲۰۱۹، سرخیو راموس در پیامی به لوئیس روبیالس، گفت: «روبی، ما به صورت جدی نگران عملکرد VAR هستیم، مخصوصاً در قبال بارسلونا. کاری که داوران انجام می‌دهند مایه شرمساری است. روی صحنه گل دوم بارسلونا، خطای سوارس روی دروازه بان را دیدی؟ واقعا مسخره است.»

روبیالس، رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا در پاسخ به پیام راموس، سعی کرد خود را وارد این ماجرا نکند و گفت: «شب بخیر، سرخیو تو کاپیتان تیم ملی هستی و صدها بازی انجام دادی و می‌دانی بعضی وقت‌ها آراء مختلف در مورد یک صحنه به وجود می‌آید. می‌دانی که من به چنین اتفاقاتی ورود نمی‌کنم. ما برای بهبودی داوران تلاش می‌کنیم و همه امکانات را در اختیار کمیته داوران می‌گذاریم.»

راموس هم در پاسخ به این پیام به کنایه به رئیس فدراسیون اسپانیا می‌گوید: «از نظر سیاستمدارانه کاملا درست است، تبریک! منتظر نظر شخصی شما درمورد اتفاقات دیروز بازی بارسا بودم، که یک رسوایی است و انگار آنها قرار است این فصل حتما قهرمان لیگ شوند. من موقعیت تو را درک می‌کنم!»

مدافع اسپانیایی تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد رئال را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی