نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یک پرسپولیسی برای استقلال یارگیری می‌کند/ مجیدی که رفت نخ تسبیح پاره شد!/ استقلال مثل بچه یتیم شده است/ این مربی پرتغالی را چه کسی آورده؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: کاملا مشخص است چه کسی در حال تصمیم گیری برای استقلال است که وضعیت یارگیری برای تیم قهرمان فصل پیش به این شکل تغییر کرده است.

مهدی فنونی زاده بازیکن اسبق استقلال، درباره شرایط این روزهای استقلال و اوضاع نقل و انتقالات، با خبرورزشی مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

وضعیت تیم استقلال در آستانه شروع تمرینات پیش فصل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

متاسفانه تیم ما مثل بچه یتیم شده است! ۲ هفته پیش سرمربی خارجی اش را آوردند یک نظر به مردم نشان دادند و دوباره سوار هواپیمایش کردند و رفت! الان هم ده روز است خبری از او نداریم. سایر تیمها تمرینات شان را شروع کرده‌اند ولی استقلال هنوز هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد. با این شرایط چطور می‌توان نسبت به وضعیت تیم نگران نبود.

نگرانی شما بیشتر بابت نبودن سرمربی است یا به بحث نقل و انتقالات هم انتقاد دارید؟

کلاً از بعد از بازی آخر، وضعیت تیم رو هواست. مجیدی که رفت انگار نخ تسبیح پاره شد. بازیکن‌ها یکی بعد از دیگری رفتند، مدیریت کار تمدید بازیکنان را به امان خدا رها کرد و حالا هم که یک سرمربی پیدا شده که کسی از آن خبر ندارد. طرف نیامده قول ۴ قهرمانی داد و گذاشت و رفت! آقای ساپینتو فکر کرده با حرف زدن می‌توان تیمداری کرد. از آن طرف افرادی را دور و بر استقلال می‌بینیم که سوابق شان نشان می‌دهد علاقه شدیدی به پرسپولیس داشته اند. همین‌ها باعث شده اوضاع تیم رو به راه نباشد.

از چه نظر؟

وقتی به خط دفاعی استقلال نگاه می‌کنید می‌بینید هیچ حرکتی برای برگرداندن سیاوش یزدانی و مرادمند انجام نشده که هیچ، محمد دانشگر و سیلوا هم رفتند! دانشگر بازیکن خوبی بود اما سیلوا یک دفاع خیلی خوب بود که می‌توانست در فصل جدید به استقلال کمک کند. نباید می‌گذاشتند سیلوا جدا شود. تمدید قرارداد وریا غفوری هم که همه هواداران را دق داده است.

یک پرسپولیسی برای استقلال یارگیری می‌کند/ مجیدی که رفت نخ تسبیح پاره شد!/ استقلال مثل بچه یتیم شده است/ این مربی پرتغالی را چه کسی آورده؟

ظاهراً شما خبر دارید چه کسی برای استقلال یارگیری می‌کند؟

هیچکس نمی‌داند. متاسفانه باشگاه استقلال با این همه پیشکسوت صاحبنام و کاربلد، یک کمیته فنی سه نفره ندارد که حداقل آنها برایش تصمیم گیری کنند. سجاد شهباززاده آمده که خوب است ولی سایر بازیکنانی که آمده اند از چه تیمی‌آمده اند؟ چه جایگاهی داشته اند؟ استقلال جای بازیکن بزرگ است. همانطور که گفتم متاسفانه خبر می‌رسد که یک پرسپولیسی در حال تیم بستن برای استقلال است.

منظورتان از یک پرسپولیسی کیست؟

آقای آجورلو و نزدیکانش در باشگاه متوجه منظورم می‌شوند. آنهایی که علاقمند به کار در تیم‌های قرمز هستند و در گذشته علاقمندی شان را به دوستان نزدیکشان بارها ابراز کرده اند حالا برای استقلال سرمربی می‌آورند و برایش یارگیری هم می‌کنند. معلوم است وقتی یارگیری استقلال را به یک پرسپولیسی بسپارند بهتر از این نمی‌شود!

با این شرایط آینده استقلال را چطور می‌بینید؟

اگر قرار باشد با این وضعیت جلو برویم هیچ امیدی به تکرار قهرمانی نیست. ما به عنوان پیشکسوت باید جوابگوی هواداران باشیم. آنها هر کجا ما را می‌بینند ابراز ناراحتی می‌کنند و معتقدند تیم شان شرایط خوبی ندارد. دروغ هم نمی‌گویند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۹
  • شمسعلی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    وزیر که عوض نشده ! خب کسی دوست داره بیاد کیسه ، مگه زوره؟ همه بازیکنای جوون و آینده دار دیدن کیسه هم بازیکن خراب کنه و هم بزور پنالتی هفتگی ده سالی یه بار جام می‌بره، پس برای چی بیان کیسه؟!
    • فرزاد ملقب به فری IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      بزار یکبار برای همیشه فرق کیسه و لنگ رو برا شمسعلی و بقیه لنگیا مشخص کنم،کیسه رو میکشن سر و کله آدم اما لنگو میبندن ته آدم ،حالا ببین کدوم بده 😁😁😁
    • آجرلو متشکریم IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      دنیای عجیب و غریبی شده برخی میگن سردار آجرلو هوادار پرسپولیس بوده حالا هوادار معمولی بوده یا سرسخت یا همینطوری دستگرمی ! نمیدونیم ولی هر چه که بوده و هست مرد و مردانه در فصلی که گذشت یک چیز را بخوبی به کل هواداران فوتبال بلکه کل مردم ایران نشان داد اینکه قهرمانی متوالی ۵ فصل پرسپولیس فقط کار بابا مسعود و شرکا بوده و اصلا فوتبالی نبوده پایه و اساس و رشته کار پرسپولیس رو قشنگ ریخت روی داریه !!!!!
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      خطاب به اجرلومتشکریم دوست اث‌دق‌لالیه عزیز دقت کن! فصلی که دراون به همت الطاف لایزال فدراسیون عزیزی خادم کیسه+ماجدیه کیسه‌دوست و وزارت دونده عابی قهرمانی‌پاک کیسه رقم خورد پرسپولیس۶۳امتیاز کسب کرد و از حدنصاب قهرمانی عبور کرد وبدیهی‌ست به‌مانند شش‌هفت فصل گذشته قهرمان بلامنازع کشور پرسپولیس است اما اینکه برای تحقق مصاحبه ابتدای فصل وزیرِ دونده‌عابی(پرسپولیس ۵سال قهرمان شده وقرار نیست هرسال پرسپولیس قهرمان بشه) با سهمیه‌پنالتیه هفتگی وامتیاز معیشتی وبستن پنجره رقیب و... بهتون یه قهرمانی دادن....!! بعله اینم درسته. پ‌ن۱:تاکید شا فراد وتکرارمکرر اصطلاح قهرمانی_پاک درجراید پ‌ن۲:استعفای شتابزده سرمربیه تیم قهرمان و فرار شرم اور به امارات بدلیل وقوف بر بسیج تمام ظرفیتهای حکومت جهت کسب قهرمانی_پاک. نیز از دیگر دلایلی‌ست که بر کذاب بودن قهرمان دلالت دارد. شرم
    • حسین IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      درودبر شرفت جاج مهدی فنونی زاده اگر تیم با اصالت استقلال را به پیشکسوتانی مانند محمد نوری مهدی فنونی زاده، علی چینی ،مراغه چیان ،عباس سرخاب ،بدهند مطمئن باشید که همیشه قهرمان است چون واقعا این عزیزان مثل یک مادر دلسوز که موفقیت بچه اش را می خواهد وخود را به آب وآتش می زند تا بچه اش به سربلندی وموفقیت برسد ای کاش این دوستان مسولین استقلال بودند البته سردار آجرلو پارسال واقعا خوب حمایت کرد وحتی با آن میکروفن قرمز هم حساسیت داشتند ولی امسال نمی دانیم چه خبر شده که با هواداران حرف نمی زند یا به قولی اهمیت نمی دهد ایشان پارسال لقب سردار دلها را از هواداران گرفتند وهمچنان هم قابل احترام است فقط دلخوری هواداران استقلال این است که متعصب هایی مثل ارسلان و وریا حفظ شوند حتی اگر وریا نیمکت نشین هم شود حداقل انتظار هواداران این است که امسال بماند ودر یک فرصت خوب حالا نیم فصل ویا هر زمان دیگه مراسم خداحافظی برای ایشان ترتیب داده شود انشاالله که سردار یکبار دیگه به خواسته هواداران آبی دل لبیک گفته تا نه هواداران رنجور شوند ونه باشگاه ضرر کند انشاالله که خداوند متعال پشت وپناه همه استقلالیها باشد
    • خطاب به فرزاد ملقب به فری: IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      وقتی کیسه رو میکشن رو سرت یعنی میخوان آبروتو ببرن ولی وقتی لنگ رو میبندن تهت یعنی میخوان آبروتو حفظ کنن.
  • کیسه بکش کیسه کش IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    به‌به. جناب گوریل حالت چطوره. پارسال که بواسطه همکاری ارگانهای فدارسیون ازکمیته داوران وپنالتیهای سفارش شده وامتیازهای معشیتی. وکرونای مصلحتی. وهمکاری همه جانبه. به همت جناب اجرلو وبخاطر جلوگیری ازاغتشاش تماشاگران کسیه راقهرمان کردن.. بخوان کیسه راقهرمان کردند واجرلو مدیرعامل کاردان. کاربلد بود به گفته کیسه کشا.. حالا شد پرسپولیسی.. گرچه شایدم پرسپولیسی بوده که کیسه راقهرمان کرده. گرچه خودشون عرضه قهرمانی ندارند. خدا درستشون کرده که هرسال هم که بواسطه عوامل فدارسیون ومقامهای بالا دستی فقط یه سهمیه اسیایی تقدیمشون کنن وگرنه هیچ خاصیتی غیر ازدومی. وسومی هم ازشون ساخته نیست... پاکترین مقام کیسه سومی مرفاویست وجایگاه اصلی همون دسته سه. ومقام دومیش
    • آنتی لنگ منفور حکومتی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      خخخخ تازه دومیتونم مدیون دست پاکدل و سهمیه ۳ امتیاز ثابت معیشتی تقدیمی کمیته انضباطی و سید علی هستید که اون پنالتی تابلو رو تو دربی از ترس هوچیگری های یحیی دلال تو دقیقه ۸۷ نگرفت !! فقط برید خدا رو هزار بار شکر کنید که VAR فصل بعدم نیست وگرنه با نبود VAR با خوش شانسی از چنگ پنالتی واضح و حذف جلوی السد قبل از نیمه نهایی لیگ قهرمانان جستید و با بودن VAR تو فینال جلوی اولسان فقط با حسرت تونستید جام رو نگاه کنید !!
    • آنتی لنگ منفور حکومتی IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      هر ترفند و کار ناجوانمردانه ای که تونستید توسط عواملتون و بازوهای رسانه ای تون انجام دادید، ولی بازم نتونستید جلوی استقلال رو بگیرید !! یادمون نرفته کل کشور رو توسط عوامل مافیایی تون بسیج کرده بودید و یکباره همه گرفتاری های مردم و مشکلات کشور فراموش شده بود و دغدغه کل کشور شده بود سربازی یزدانی و مرادمند !! تا دو تا ستون اصلی دفاع تیم رو که نقطه قوت تیم بود رو بفرستن سربازی تا با این روش کثیف به خیال خامشون ترمز تاج رو بکشن و تیم رو به حاشیه ببرن !! هرچند که در ظاهر موفق شدید ولی زهی خیال باطل !! بازم نتونستید جلوی آمار و رکوردهای تاج افسانه ای رو بگیرید !! بازم تیرتون به سنگ خورد !! فقط یک بار مجیدی تیم رو خودش بست و از اول فصل کنار تیم بود، ببین چه رکوردهای خارق العاده ای از خودش به جا گذاشت که حالا حالاها تو خواب هم نمیتونید ببینید !!!
    • یه ایرانی IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      بنظرت اگه وی ای آر بود کدوم نیم بیشتر ضرر میکرد؟ همون تیمی که بیشتر گلاش پنالتیه!!! آره همون که گلزنش نزدیک بود با پنالتی آقای گل هم بشه! این حجم از رو رو سنگ پای قزوین هم نداره ...
    • آنتی لنگ منفور حکومتی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      در جواب یه ایرانی ؛ اختیار دارید سنگ پا از روی شما شرمساره !! همون دو تا پنالتی واضح استقلال تو دو تا دربی آخر که بلا استثنا تمام کارشناسهای داوری داخلی و حتی کارشناس مزدک میرزایی هم تاییدش کردن، گواه وقاحت شماست !! بعدشم کدوم یکی از ۹ تا پنالتی که برای استقلال گرفتن اشتباه بود ؟؟؟!!! حتما باید بازیکن رو تو هیجده قدم بکشن تا به زعم شما پنالتی بگیرن ؟؟؟ حتما از دید شما وقتی VAR تو ایران بیاد دیگه پنالتی نمیگیرن ؟؟؟!!! نکنه فینال جلوی اولسان یادتون رفته که همون VAR پنالتی هاتونو لو داد !!!! نکنه تو ۱۸ قدم با دست گل زدن هم جزو قانون جدید فوتبال شده ؟؟؟!!! راستی نظرت راجع به اون فصلی که تیم برانکو ۱۵ تا پنالتی واسش گرفتن و با همون پنالتی ها قهرمان شد چیه ؟؟؟ هنوز حالا حالاها مونده تا تیمی به رکورد ۱۵ تا پنالتی لنگ تو دوره بابا مسعود نزدیک بشه !!!!
    • یه ایرانی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      اولا که هیچوقت ۱۵ تا پنالتی واسه برانکو نگرفتن دروغ چرا؟ احتمالا تیم ملی رو هم روش حساب کردی! ودوم همونی که میگی پنالتی تونو تایید کرده ظاهرا گفته که مربی شما دست کم ۶ ماه باید محروم میشد البته چون اون فرد رو قبول داری میگم که اون گفته! و بعد اگه با بازو گل زدیم که تشخیصش با وی ای آر هم سخت بوده با دست گل خوردیم که هم در مسیر دید داور بوده و هم بازیکن خودش اعتراف کرده با دست گل زده، کدومش تابلو تره؟! اگه به ضایع شدن حقه کدوم رو میشه گفت حقش ضایع شده؟!! ولی شما داور پنالتی نمیگیره مربی تون میره وسط زمین و از اونورم کمک داور بهش میگه که گمونم پنالتی بود؟!!!! اظهارات مشعشع بزرگواران موجوده، خلاصه مربیتون با یه پنالتی برمیگرده، خوب کجای دنیا اینجوریه؟!!!
    • آنتی لنگ منفور حکومتی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      در جواب یه ایرانی ؛ والا تو زمین با چشم غیر مسلح که همه دیدن با دست گل زد ! تو تلوزیون هم که تابلو بود هندش !! ، نمی دونم چه جوری میگی تشخیصش با VAR هم مشکل بود و با بازوش زده !! والا خدا عالمه !! اون چیزی که همه دیدن و همه کارشناسا گفتن هند بود، حتی خودشم باورش نمیشد که داور گل رو قبول کنه و اولش مکث کرد و خوشحالی نکرد ! پس برو یه بار دیگه فیلمو ببین ! بعدشم اگه مجیدی وایه اعتراض باید ۶ ماه محروم میشد، پس تکلیف یحیی که داور و ناظر داوری رو هل داد و مثل لاتها و جاهلای قدیم میخواست بره همه رو بزنه و هیچکی نمیتونست بگیرتش چیه ؟؟؟!!! حتما باید مادام العمر محروم میشد دیگه !! جالبه جنتلمن ترین مربی لیگ !! فقط ۶ جلسه که اونم ۴ جلسه ش هم تعلیقی بود محروم شد !! چقدر هم متنبه شد و این تنببه موثر واقع شد و دیگه تکرار نکرد !! در صورتی که همین حرکت رو ساکت الهامی انجام داد و با ۶ ماه محرومیت مواجه شد !! درضمن آقای محترم دایوهای طارمی و پنالتی هایی که داد همه بازیکنا و تیمای مقابل رو درآورده بود رو یادتون رفته ؟؟؟!!! ۱۵ تا پنالتی مال اون زمان بود !!
    • متوهمان پیروزی قهرمان باشگاهای آسیا در رویا و فضا IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      اره تو راس میگی،استقلالی یک باخت و زدن کل رکوردها،قشنگ پنج قهرمانی و جام اسنپی لنگ رو زد نابود کرد و ثابت کرد ک لنگ قهرمانیش با کی بوده.الانم باز همونجور شده،یکی اومده دم کلفتر از بابانسعود و وزیر ورزش ک قشنگ و تابلو داره استقلالو نتبود نیکنه و بازیکناشو فراری میده،تا بتونه لنگو قهرمان کنه و ببنده واسه آسیا،ولی نمیدونه ک مال ای غلطا نیستن لنگیا🤣🤣🤣حالا اصن تیم ملی رو نود درصدشو ببره لنگ واسه آسیا،بازم ته هنرشون حمالی جام و لمس جام آسیاس و ها یک دقیقه هم قهرمانش بشن😄🤣😂
  • کیسه الحقیر العربی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    تیمی که اسطوره اش مکیدی باشه و تو هم پیشکسوتش باشی تکلیفش معلومه. اصلا نگران نباشید شما احتیاج به تمرین ندارید که. سه روز تمرین پنالتی کنید دوباره قهرمان میشین. اونی هم که قبلا پرسپولیس بوده برای تخریب پرسپولیس فرستاده شده بود. تو که کلا احتیاج به معرفی نداری و جنس خوب نمیزنی و همیشه تو توهم بسر میبری
  • استقلالی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    حق با فنونی زاده است درست میگه چرا مدیر رسانه ای ونوشاد بهزادی ووریا ودانشگر یعنی استقلالی های اصیل دارند فراری میدهند سرنوشت جلالی وصادفی هم به خاطر فرستادن جلالی به پرسپولیس به این روز انداختند محبی .عزت الهی.کاوه رصایی .قایدی کو چرا دارمد تیم مابود میکنند چرا مجیدی فت دستی پشت پرده است اقای سجادی به داد استقلال برس درویش بیار استقلال اجرلو بده پرسپولیس ان دو جایشان عوض شده ولی درویش با وجدان تر است
  • تاج کبیر IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آجرلو یک لنگی هست و اگه هم استقلال قهرمان شد به خاطر شاه فرهاد بوده.باعث رفتن شاه فرهاد هم آجرلو بوده.این را همه میدانند.
  • هوادار قدیمی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    یک آدم جاه طلب تیم را به نابودی کشانده. نقل و انتقالات را به دست برادرزاده پرسپولیسیش داده و از سوی دیگر اجازه ورود افرادی چون (محمد . م ---- محمد .ن.ف----- محمد.ح.ز ) را به بدنه مدیریتی باشگاه داده تا از استقلال چیزی نماند.
  • حامد US ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    سعید فتاحی
  • میتی یگنفم ! IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    همین یه جام رو هم که بعد از یک دهه گریه و زاری و تجمع بهتون کادو دادن صدقه سر همون پرسپولیسی هست که ازش حرف میزنید.اگه اون نبود هنوز دنبال تجمع این گوشه و اون گوشه ی تهران بودید.بازم به همون پرسپولیسی که جور شما کیسه کشا رو کشید تا بیش از این حقارت رو تحمل نکنید.
  • سیاوش DE ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    استقلال چون ۵۰ سال پیش تاج بوده است تا ابد باید زجر بکشد و تاوان پس دهد اینو تاریخ میگه
    • دنیای امروز IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      باعرض ادب واحترام بزرگوارچرااین حرف رامیزنی اندازه بنده سن نداری ونمیدونی همین تاج باعث بوجودآمدن تیم پاس شدبخاطرمشکلی که بین ژاندارمری وشهربانی پیش آمد.تیم دارایی نابودشدایران جوان چه شدمیدونی،نه فکرنکنم.. سال۵۲شانزدهم شهریورمیدونی چیشد،بهانه کشتی جهانی تهران شد بهانه ودوربین های ورزشگاه آریامهر(آزادی)رفت جایی که هنوزبحث ها فراوان هست... بروبیاهای شاهانه تاج هم یادت هست یاخیر؟ سریع درهمه ابعادرشته های ورزشی نام تاج راقراردادندیادتان هست؟ کسی نمیداندباکدام بودجه وباچه فرآیندی چنین اتفاقی صورت گرفت اگه شمابزرگوارمیدونی برای من هم توضیح بده البته اگه سنت ازمن کوچیکترنیستی...
  • Ali IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آقای مهدی فنونی زاده خیلی خیلی پیشرفت کرده اید منتها ورچوپه یا برعکس ،از وزیر پرسپولیسی رسیده ای به یک نفر بی نام ونشان که مارک پرسپولیسی به او می چسبانید تا بوده همین بوده وبا نگرش شما همین خواهدبود.!!!! مگر همین فرد که اورا نخ تسبیح می خوانی با آب وتاب و نشان دادن نشست آقای آجورلو و نخ تسبیح ،و همه کاره وهمه فن حریف قراردادسه ساله امضا نکردند و نکردید وتصویر آنرا در مطبوعات و فضای مجازی که به طنز بهش فضای مجیدی می گفتند چاپ ونمایش ندادند و ندادید ؟؟؟پس چه شد تا با استقلال برایش کارنامه ویا به قول خودتان رزومه ساختندو ساختید در رفت که رفت .چه شد آنهمه استقلال استقلال کردن و دیگر ادعاهای صد من یک غاز .؟؟؟؟حالاهم دست مره وبهانه همیشگی را تکرار کنید و سلطانیفر را باعثش معرفی کنید کی به کیه ؟؟!!!
  • حمید IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    چطور فصل پیش آقای آجورلو پرسپولیسی نبود؟ هروقت چیزی به سود شما نیست همه پرسپولیسی میشن؟ لابد پرسپولیسی بودن سلطانی فر هم همین طور بوده
  • محمدطاها IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    حرکت لاک پشتی مدیران باشگاه در جذب بازیکن و سیاست سکوت و عدم پاسخگویی به انتقادات نسبت به روند نقل و انتقالات ضعیف باعث ناراحتی و سردرگمی هواداران شده، فصل قبل آجرلو تمام خواسته های فرهاد مجیدی اعم از حمایت معنوی، خرید بازیکن با کیفیت، تهیه زمین تمرین فراهم کرد الان چه اتفاقی افتاده که مدیریت اینقدر منفعل شده؟!🤔🤨
  • Ali IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    کاربر با نام سیاوش : سیاوش جان تماشاگران وطرفداران تیم محبوبت هم سکوت کردندو حتی یک بار ویک مرتبه نام تاج را در استادیوم ها نگفتندو سر ندادند.اما تماشاگران پرسپولیس حتی زمانی که نام دو تیم را با استقلال وپیروزی عوض کرده بودند در استادیوم ها فقط نام پرسپولیس را فریاد می زدند و سر می دادند.بعد هم به خاطر نام ،نه کسی را به عرش برده ونه به فرش می رسانند.
  • فرهادبافراری فرارکرد IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    آجورلو عنوان ی پرسپولیسی اومدبهتون نشون دادک شما خودتون اینکاره نیستین وگرنه وزیرووکیل بهونه تون بود
  • منوچهر IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    اولاً اگر شهامت داری بگو یک پرسپولیسی کیه که برای شما بازیکن جذب می‌کنه پس استقلال خیلی ضعیفه بهت قول میدم استقلال این فصل چهارم یا پنجم میشه مبارکتون باشه
  • آنتی لنگ منفور حکومتی IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    ببین یک سال بابا مسعودتون نبودا !! حتی یک هفته هم رنگ صدر جدول رو ندیدید و حسرت صدر نشینی موقت هم به دلتون موند !! فرض محال که محال نیست گیریم که اون همه رکورد و جام طلایی و کمترین گل خورده تاریخ لیگ برتر و بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر همه و همه با لطف فدراسیون بوده !!!! خوب سوپر جام رو چرا بدون بابا مسعود نتونستید بگیرید ؟؟؟!!! جام حذفی رو هم که با خوش شانسی جلوی آلومینیوم ۴ تایی نشدید اونم فدراسیون و ارکان فدراسیون باعثش بودن ؟؟؟!!! خدا هیج خونه ای رو بی بابا نکنه !! پارسالم از دستشون در رفت و فکر نمیکردن استقلال با یه مشت جوون و دو تا بازیکن خارجی از لیگ دانمارک و یونان بتونه با اون رکوردهای خارق العاده و مقتدرانه قهرمان لیگ بشه وگرنه اصلا نمیذاشتن مجیدی مربی بشه و اگه فشار هوادارا نبود، یکی مثل فکری یا مظلومی رو می آوردن !! بخاطر همین سجادی از ناراحتی ش حتی تو مراسم اهدا جام به قهرمان لیگ برتر هم حاضر نشد !! درست بر عکس بابا مسعود که حتی تو اوج کرونا تو قطر هم به امید اهدای جام قهرمانی آسیا تنهاتون نذاشت !! هرچند که مثل فینال آزادی جلوی کاشیما باز هم حسرت به دل موند !!
    • نسرین IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      تو چه آدم بیکار و بی معنی هستی که یک موبایل گرفتی دستت به همه هم بی احترامی میکنی .برو خدا شفات بده
    • آنتی لنگ منفور حکومتی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
      در جواب نسرین خانم ؛ خانم محترم من به کسی بی احترامی نکردم، برو بالا نگاه کن فقط جواب بی احترامی یکی که همفکر و هم مسلکه توئه رو دادم ! اون چیزی رو هم که گفتم فقط حقیقت محض بود و بس ! هرچند که حقیقت همیشه تلخه !! در ضمن خیلی کم کامنتا رو میخونم، ولی وقتی میبینم یه آدمی که حتی اسم کاربریش هم نشون از عقده های درونی خودش و شخصیتشه، داره میاد و یه کامنتی پر از دروغ و توهین و افترا با ادبیات و الفاظ زشت میذاره، آدم مجبوره که جوابشو بده، هرچند در لول و فرهنگ و شخصیت مکتب ما تاجیا نیست که با این جور آدما دهن به دهن بزاریم خانم محترم !
    • منطق اث‌دق‌لالی IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
      خطاب به کاربر انتی لنگ و... دوست عزیز جوابت توسط یکی ازدوستان باسواد مستدل ومستند وموثق داده شد. اما شاه سخن سعدی در رابطه با امثال شما می‌فرمایند : نه طبع تو را که مدح عالی‌ت کنم نه ذوق تورا که شعر حالی‌ت کنم نه ریش تورا که ریشخندت سازم نه ...تورا که ووو..الخ
  • 6 IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    به مافنگ! توهمات کیسه تنان تمومی نداره. خوبش مال خودشونه و بدش از دشمن خخخخ
  • علی IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    دیگه حرفا و اتهاماتتون نخ نما شده اینقدر خودتون رو ضایع نکنید ..حتما مجیدی تیم رو رها کرد و رفت رو میخواید بگید یه پرسپولیسی فراریش داد! اینقدر به شعور طرفدارها توهین نکنید.
  • دنیای امروز IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    باعرض ادب واحترام جناب فنونی زاده این زشته که شمابقولی یکی ازبزرگان تیم بزرگ استقلال باشی چنین حرفهایی بزنی.شمااندازه بنده سن نداریدوحرفهایی میزنیدکه دیگران راتحریک کند..واقعامتاسفم برای بزرگی کردن شمابزرگوار...آن موقع که فتح الله زاده بودتیم پرسپولیس همین شرایط استقلال راداشت یادتان رفته... بزاربه قدیم بروم شایدچیزی رابدانی،میدانی پرویزخسروانی موسس دوچرخه سواران که بعدهابه تاج تبدیل شدیادتان هست تیم شهاب ونادرمیدانیدچه شد؟میدانیدتیم پاس چطورواردمیدان فوتبال شد؟میدانید چرافوتبال دوقطبی شد؟ خواهشاحرفهای نسنجیده نزنید باتشکر
  • لنگ سوراخ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    حرفم به اون شمسعلی لنگ پاره پاره ست لنگی جون اگر دست پاکدل امتیازمعیشتی پنالتی اهدایی واگر ویرا بود شما جز چهار تیم هم نبودید لنگی سوراخی
  • دنیای امروز IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    امیدوارم کسانی که الان میگویندحکومتی وازاین قبیل یادشان نرود دهه نودچطوربازی که چیزی ازش باقی نمانده بودبه سوداستقلال۳برصفر رای صادرشدوفرشادپیوس چطورمحروم شدنمیدانم واقعااگرهمین شرایط برای خودتیم استقلال بوددیگرچه میگفتنداین طرفدارانی که به نظرم طرفدارواقعی نیستمدوحاشیه سازهستندوتحلیل هواداری حرفه ای صورت نمیدهندوحرف ازباشگاه های بزرگ دنیامیزنند..بنده اززمان قدیم تابه حال رشدفوتبال دنیارادیدم وامادرایران فقط توهین کردن به هم وجودداردوهواداری واقعی وحرفه ای کم ترموجودمیباشد... کمی بیاییدهوادارحرفه ای بودن رایادبگیریم وبه هم احترام بگذاریم
  • فاطمه معصومیان DE ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۱
    دورود به شرفت آقا فنونی زاده چقدر دلم برا سوتهایه از راه دورت تنگ شده مخصوصاً به عربستان و دلم برا آقا جواد زرینچه و بیانی فقط به عشق بازی شماها تاجی شدم
  • Ali IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    فرزاد ملقب به فری: اول اینکه رنگ لنگ هیچ نسبت و هیچ سنخیتی با رنگ قرمز ندارد .اما در عوض لجن با رنگ آب هم سنخ و نسبت هستند چرا که آب چند وقتی با ماندن در جایی به ماده بد بو یی به نام لجن تبدیل می شود پس جناب لجنی حرف معقول و با ادب بزن تا همانرا بشنوی. درمورد لنگ ناخواسته خوبی آنرا آشکار کردی چه به فرمایش خودت اگر لنگ نبود آن جایی که نباید دیده می شد دیده می شود و شما از دیده شدنش ابا دارید و باید ممنون و سپاسگزار لنگ باشید
  • مجتبی رجائی "کاشان" IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    تا امثالِ آجرلو راسِ ورزش کشورمون، خاصّه فوتبالِ باشن آش همین آشهُ کاسه هم همون کاسه؛ این بی لیاقتای تندرو معیارِ سنجششون توو هر مسئله ای فقطُ فقط سیاستهُ بس!! وگرنَه روو کدوم حسابُ کتاب سرمربی موفقی که چندفصل دیگه با تیم قرارداد داره رضایت نامشو دستش میده بِرِه!؟!؟ بر چه اصلی کاپیتان محبوب خوش تکنیک و مُدّبری که تمومِ هوادارا عاشقُ پشتیبانشن رو تمدیدِ قرارداد نمیکنه!؟ روو کدوم مبنا توو یارگیری واسه باشگاه انقدر ضعیفُ کُند و از دست دادنِ مهره های اصلیُ تاثیرگذارِ تیم، اینقدر قویُ سریع عمل میکنه!؟!؟ جز اینکه سیاستُ مذهبِ افراطی رو قاطیه ورزش کرده و کمر به قلعُ قمعِ تاجِ کلیر بسته!؟؟ با تمومِ تین اوصاف: این نیز بگذرد ولی: جز نفرتُ سیاهی، خاطرهُ یادی از خودش در ذهنِ هوادارای محبوبِ آبی بر جا نمیذاره
  • محمد IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    همه میدونیم شما استقلالیها هم میدونید که استقلال امسال چجوری وبا چه پشتیبانیهایی که ازطرف وزیرمحترم وبه دستوراو چگونه فدراسیون ،کمیته های محترم داوران وانضباطی به استقلال کمک های به ناحق کردند وعلنی روی اعصاب بازیکن هاوسرمربی پرسپولیس رژه میرفتندوباایجادحاشیه پرسپولیس رو به چالش میکشوندن تا بلاخره بعداز۹ سال جام را به ناحق به اسنقلال هدبه کردن،پس خواهشا اینقدر دم از جام پاک نزنیدکه بوی لجنش همه جارو گرفته،اگ پرسپولیس به فینال اسیا صعود کرده به هردو جام اسیایی استقلال میارزد ،چون پاک وبی غش،غل ودرحضورهمه قدرتهای اسیا بوده نه مثل جام چهارجانبه امجدیه ،.والسلام.
  • حسین IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    سلام خدمت هموطنان. من پرسپولیسیم و هیچ وقتم تا حالا کامنت نذاشتم در مورد تیمم. اول اینکه امیدوارم رقابت بین رقیبان اصلی که ما و استقلال هست، سالم و بی حاشیه باشه تا تیمهای تازه بدوران رسیده با اسم رمز، خارج کردن فوتبال از حالا دوقطبی، اسمون شاخ نشن، اونم با پول مفت بیت المال و نداشتن تماشاگر. دوم اینکه دو تیم اصلی باید هم هزینه کنند چون میلیونها تماشاگر دارند و در تمام مناسابت اجتماعی و.. نقش بسزایی دارند.به تیم رقیبم که استقلال هست احترام میزازم، چون یک رقیب قدیمی و ریشه داره و کل اصلی ما با اوناست. یه نکته دیگه در مورد این مصاحبه پیشکسوتها اینکه، اقایون عزیز نمیدوتم چرا اینقدر ادا دارین هواداران نگرانیشون بشما میگن!!! و شما باید پاسخگو باشین!! نهایتا 3ـ4تا هوادار شمارو ببینند و گله ای کنند دلیل نمیشه میلیونها هوادار تیم هم این کار بکنند. لطفا توهم بزارین کنار و درد شما سمت گرفتن و مفت بری کردن هست. یا حق
  • عاطمه IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    سلام دوستان خوبیت نداره به همدیگر فوش بدین ...لطفا فقط نطر خودتون وبگین راجب تیم محبوبتون .باهمدیگ جنگ نداریم ک این اینجوری فلانی اینجوری همه تیم ها مشکلن کارن .واقعا ما ک میخوایم پیشرفت کنیم بازیهای تیم های خارجی وببینید..ماکجا اونا کجا طرفدار بل کلی نظام وادب میاد تیمش وتشفویق میکنه.حته اگ چهار هیچ ببلزن بازم تشفوبق میکنن. به نظرم پرسپلیس .تیم قابل احترامی همیشه هم خوب بازی کرده ..من خودم ک استقلالیم عاشق تیمم هستم ..متاسفانه تاتیم بخواد جون بگیره رو فورم باشه همه چی وخراب میکنن حالا تیم داره بهترین باریکنای فصل گذشته از دست میده ...وریا حسین زاده وانشگر سیلوا شاکله تیم وخراب کردن حالا ارسلان هم میره اخه چ کاریه
  • مردونه بیایید جلو IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    دوست بزرگوار من یه پرسپولیسی قدیمی هستم ( بچه امجدیه رو و دیدن بزرگ مردانی مثل حجازی و علامحسین مظلومی و نجات دهنده استقلال بعد انقلاب ( پورحیدری بزرگ ) در کنار بزرگانی از تیم سرخ مثل مهندس کلانی ،ایرانپاک و بهزادی و جعفر کاشانی و ...... هیچوقت این بازیکنان خارج از مستطیل سبز به هم حتی تو هم نمی گفتند و روز و شب شون با هم بود و بقول کلانی ، حتی حموم نمره و عمومی هم با هم می رفتند نه مثل شما دو تا داداش و اون ذوب‌آهنی که با یه سال بازی تو پرسپولیس خودش رو پیشکسوت میدونه نه داداش قدیمی های سرخابی هر کجا کار کنند با تموم وجدان شون کار می کنند تا نون حلال سر سفره خانواده ببرن اما راجع به تیم استقلال به گواه تمام کارشناسان خیلی به تغییر احتیاج نداره و بر عکس تیم من ، داره نیروی جون به تیم تزریق می کنه اون هم با قرادادهای دو ساله و به بالا نه مثل پرسپولیس یک ساله که از نیم فصل ما هوادارها توی استرس موندن و نموندن بازیکن بمونیم خدایش خوشم اومد از چینی که خیلی عالی جواب همه شما مثلا پیشکسوت و هوادار رو داد یا حق
  • پناهندگان ترکیه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
    نکنه بابا حمید تون پرسپولیسی شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی