نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
رامین رضاییان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق پرسپولیسی ها امروز در حالی عازم قطر شد که در حساس ترین روزهای نقل و انتقالات بی تیم باقی مانده و تکلیفش مشخص نیست.

یک فصل نسبتا ناموفق در پرسپولیس به موازات فصل های بی سرانجامی که در لیگ قطر برای رامین از دست رفت! یحیی گل محمدی هم برای فصل بعد، رضاییان را نخواست.

تیم ملی هم به طور کلی او را نادیده گرفت و رضاییان جام جهانی را از همین حالا به صورت قطعی از دست داده است؛ چون اسکوچیچ هیچ نظری روی او ندارد.

رویاهای بازیکنی که بدجوری رنگ باخت؛ تا جایی که ستاره سابق نقل و انتقالات، حالا بدون تیم است و امروز هم عکس‌هایی را از خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد راهی قطر شده...

نظرات خودتان را درباره وضعیت عجیب ستاره سابق پرسپولیس، در انتهای همین مطلب بنویسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فیروزی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    شاید فکر می کرد می تونه فعلا تو پرسپولیس بمونه....حالا نه پرسپولیس براش موند نه معلومه که تیم های قطری دنبالش هنوز دنبالشن!!!!!
  • علیرضا IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    یحیی اشتباه بزرگی کرد بعدا متوجه میشه که نباید رامین را از دست میداد
  • آریایی سرخ IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    رامین جون تو برو سفر سلامت.البته من اعتقاد دارم پرسپولیس الان خیلی تیم خوبی داره
  • . IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
    جدا از اینکه بازیکن خوبیه ولی متاسفانه فک میکنم این پست و استوری هایی که از خودش و زندگی لاکچری اش میزاره مربی هارو نسبت به خودش بدبین میکنه، شما اگه دقت کنید و توی صفحه طارمی برید هیچ عکسی از زندگی شخصی اش نمیبینید و هیچ وقت از زندگی خصوصی اش خونه و ماشین و یا حتی خانوده اش هیچی استوری و پست نمیکنه راز موفقیتش واقعا همینه دوری از حاشیه و تمرکز روی فوتبال امیدوارم همین طور ادامه بده و بقیه ام یاد بگیرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی