نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آینده این استقلالی مثل هندوانه سر بسته است/ خسرو تجربه مربیگری ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال عملکرد این تیم با مربی پرتغالی را مبهم می‌داند و اعتقاد دارد آینده این تیم مثل هندوانه سر بسته است.

پیروز قربانی، سرمربی جدید تیم شهرداری آستارا درباره هدایت این تیم شمالی اظهار کرد: من همیشه عادت دارم جایی بروم که من را بخواهند. در صحبت‌های مدیران باشگاه شهرداری فعل خواستن و صعود به لیگ برتر را دیدم به همین دلیل با مذاکره با آنها قرارداد امضا کردم . امیدوارم روزهای خوبی را با شهرداری آستارا داشته باشم.

وی افزود : رقابت در لیگ دسته اول بسیار سخت است چرا که هیچ وقت عدالت در آن اجرا نمی‌شود و چند تا تیم که به جایی وصل هستند، شرایط مطلوبی دارند. مثلا ما با هر مهاجمی که مذاکره می‌کنیم، می‌گوید فلان تیم مرا می‌خواهد و چنین مبلغی هم می‌پردازد. جالب است بدانید ما با ۸ مهاجم صحبت کردیم هر ۸ نفر گفتند فلان تیم ما را می‌خواهد، مگر می‌شود یک تیم ۸ مهاجم بخواهد. به هر حال فعلا منتظر ماندیم تا این تیم‌های پولدار بازیکن بخرند و اگر چیزی در بازار مانده باشد ما به سراغ انها برویم.

مدافع سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور ساپینتو پرتغالی روی نیمکت آبی پوشان عنوان کرد : سبک این مربی با مجیدی کاملا فرق دارد ولی تعجب من این است که چرا قبل از حضور این مربی، باشگاه بازیکن جذب کرده است! باید صبر می‌کردند این مربی با شناخت از تیمش، اقدام به خرید بازیکن می‌کردند.

وی در ادامه درباره مربیگری خسرو حیدری به عنوان دستیار ساپینتو در استقلال گفت : خسرو یکی از دوستان من و بسیار با اخلاق است ولی سطح فنی او را نمی‌دانم و تجربه مربیگری نداشته است، به همین دلیل اعتقاد دارم نمی‌شود عملکرد ساپینتو و استقلال را پیش بینی کرد و فعلا مبهم است، در واقع باید گفت آینده استقلال مثل یک هندوانه سر بسته است . فعلا باید زمان داد و از هواداران تیم هم می‌خواهم آستانه تحمل خود را بالا ببرند تا ساپینتو موفق شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • محمد IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    کاملا درست گفته این همه مربی چرا خسرو حیدری که سابقه ندارد باید دستیار ساپینتو شود.
  • حسین IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    خود استقلالی ها هم میدونن امسال با این تیم موفق نمیشن، فقط پرسپولیس قهرمانه
  • امیر IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    چند هفته صبر کنید استقلال ساپینتو با قدرت از عنوان قهرمانی دفاع می کند . خواهید دید
  • محمود IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    مطلب جذاب و خواندنی. البته حیدری باید بالاخره از یک جایی شروع کنه.
  • بهزاد ایمن IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    ما پای استقلال حتی تو اینهمه سال ناکامی وایستادیم اما تواستقلال یه اتفاق ای عجیبی میفته که دیگه نمیشه پاش وایستاد زمانی که با اسم استقلال حرکت غیر ورزشی انجام میشه و بر خلاف نظر هوادار و مخصوصا پیشکسوتان که قطعا فوتبال را بهتر از ما هواداران میفهمن برخلاف وعده ها حرکتهایی عجیب تو استقلال اتفاق بیفته تا هم تیم تضعیف بشه هم اعتبارش خدشه دار بشه وایستادن پای چی آخه؟بایستیم که هر کاری دلشون می خواد با استقلال بکنن وهیچ توضیحی به هیچکس هم نمیدن حتی تلاش نمیکنن هوادار و آروم کنن پای چی وایستیم ۳۵ سال به بالا هواداری این تیم و کردیم الان سر سوزن به خواسته ما اهمیت میدن؟؟؟؟؟؟متاسفم واسه ورزش که اینجوری آلودست😑😑😑تا کی باید تحمل کنیم مسائل پشت پرده رو وباند بازیها ودلالیها..ووو تا کی ؟؟؟فوتبال با این شرایط چقدر ارزش داره؟؟؟
  • وحید IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    استقلال با چند تا بازیکن خارجی خوب و این مربی قهرمان می‌شود.
  • اسماغیل IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    اصلا مسی و رونالدو را استقلال بخره . این پرسپولیسه که قهرمان میشه . خیلی دوست دارم لیگ شروع بشه و پرسپولیس زلزله را ببینه این مربی پرتغالی
  • الهام IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
    قطعا پرسپولیس قهرمان بوده و خواهد بود
  • سعید IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    حق با قربانی هست و خسرو حیدری زود بود برای مربیگری در استقلال
  • فرزاد IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۵
    صبر کنید قهرمانی استقلال را خواهید دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی