رونمایی از جانشین احتمالی وریا غفوری/ سرمربی استقلال تصمیم نهایی را می گیرد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ممکن است استقلال از جذب مدافع راست منصرف شود و رضا میرزایی در کنار صالح حردانی دو مدافع راست این تیم را تشکیل بدهند.

با قطعی شدن جدایی وریا غفوری از استقلال بحث حضور یک مدافع راست جدید در این تیم داغ شده است. استقلال در پست دفاع راست حالا فقط صالح حردانی را به عنوان بازیکن تخصصی در اختیار دارد و طی روزهای گذشته اخباری درباره احتمال جذب یک بازیکن دیگر در این پست شنیده می شود.

در این خصوص مدیران استقلال فیلم بازی های ۳ مدافع راست لیگ برتری را نیز در اختیار ریکاردو ساپینتو قرار دادند تا او در صورت نیاز به جذب آنها به باشگاه اعلام رسمی داشته باشد.

با همه این مسائل اما رضا میرزایی وینگر فصل گذشته سپاهان که یکی از خریدهای استقلال محسوب می شود، توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد. میرزایی از امروز در تمرینات استقلال حضور پیدا می کند و به ساپینتو معرفی می شود. قرار است سرمربی پرتغالی استقلال با دیدن سبک بازی میرزایی از نزدیک درباره اینکه او امسال در پست دفاع راست به میدان برود، تصمیم بگیرد.

در صورتی که ساپینتو تایید کند میرزایی توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد، آبی ها دیگر از جذب مدافع راست جدید منصرف می شوند و او به همراه صالح حردانی مدافعان کناری استقلال را تشکیل خواهند داد.

این در حالی است که کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال نیز توانایی بازی در دفاع راست را دارد اما با توجه به عملکرد خوب او در پست وینگر در فصل گذشته ساپینتو قصد ندارد از او در عقب زمین استقلال استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    شما از کجا فهمیدین که ساپینتو قصد ندا ره از یامگا در این پست استفاده کنه؟! از خودش پرسیدین؟ از نشر اخبار دروغ و چرت و پرت به کجا قراره برسید؟ تا دیروز که یامگا جدا شده بود؟ برای خبرورزشی متاسفم که درباره استقلال فقط اخبار دروغ و مصاحبه های جهت دار منتشر می کنه و کاملاً مشخصه که تعمداً مدیریت باشگاه رو زیر سوال می بره و قصدی جز تضعیف باشگاه و مدیریت اون نداره! وگرنه مگه میشه اینقدر اخبار کذب منتشرِ کرد و هر خبر دروغی را در سایتها و فضای مجازی دنبال کنی ، منشاء خبر این سایت و روزنامه هستش!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی