نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
بیژن ذوالفقارنسب
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران و مشاور وزیر ورزش گفت: از لژیونرهای تیم ملی انتظار بیشتری می رفت و این موضوع شدیدا به ضرر فوتبال ایران است.

بیژن ذوالفقارنسب درباره حواشی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان و دو دستگی ملی پوشان گفت: از بازیکنان تیم ملی که اکثرا لژیونر هستند انتظارات بیشتری می رود که حرفه ای تصمیم گیری کنند. اعتقاد دارم چنین مسائلی به شدت به ضرر فوتبال ایران خواهد بود. بازیکن نباید به خودش جرات دهد در مورد نیمکت تیم ملی صحبت کند، این موضوع فقط به خاطر عدم مدیریت قوی در تیم ملی کشورمان است.

وی افزود: البته فدراسیون فوتبال کشورمان چند وقتی است که اقتدار لازم را ندارد و به همین دلیل بازیکنان هم در مورد سرمربی تیم ملی نظر می دهند. به نظر من باید مدیریت در تیم ملی قوی تر شود چراکه جام جهانی نزدیک است و نباید فرصت را از دست بدهیم.

مشاور وزیر ورزش درباره اینکه آیا لازم به تغییر در کادر فنی تیم ملی ایران قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، پاسخ داد: به هیچ عنوان تغییر سر مربی را در شرایط فعلی را صلاح نمی‌دانم. به نظرم فرصت اندکی تا بازی‌های جام جهانی داریم. هر تغییری می‌تواند به ضررمان باشد. اسکوچیچ مربی انعطاف پذیری است و اگر چند مشاور خوب کنارش داشت، چنین حواشی به وجود نمی آمد. بهرحال این چند وقتی است که این مربی زحمت کشیده و تیم را به جام جهانی برده است و نباید او را برکنار کنیم. در زمان فعلی بهترین گزینه اسکوچیچ است.

ذوالفقار نسب درباره شایعه بازگشت کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان توضیح داد: من کاملا مخالف حضور کارلوس کی روش هستم چرا که او به شخصیت های ورزشی کشورمان بی احترامی می کرد. به نظر من ایشان شخصیت اجتماعی ندارند و یک خارجی نباید در خاک این کشور اینچنین بی احترامی کند. البته آقای کی روش زحمات زیادی برای فوتبال ملی کشید اما اگر قرار بود کاری کند در همان هشت سال از عهده‌اش بر می‌آمد.

مربی اسبق تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه درباره اظهارت حسن عباسی در خصوص بازیکنان فوتبال و خانواده‌های آنان نیز گفت: ایشان به هیچ وجه صلاحیت چنین گفتاری را در مورد خانواده فوتبال ندارد. ورزش یک پدیده بسیار مناسب برای گسترش تمدن است. بازی ایران و آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه یکی از بازی های پربیننده جهان شد که همه اخلاق و رفتار ملی پوشان ایرانی را ستودند و انعکاس بسیار خوبی در عرصه بین مللی داشت. به نظر من عباسی با این صحبت های به جامعه فوتبال بی احترامی کرد و به نوعی منفور شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    احسنت حرف حق هرکجا رفته بد اخلاقی هاشو نشون داده مربی بدی نیست ولی اخلاق از همه چی بهتره برانکو و قلعه نویی در این مقطع بهترین گزینه هستن اگه قرار به تعویض باشه که به نظرم اصلا تعویض مربی به صلاح نیست
  • Amir perspolisi RS ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اگر مسوولین ورزش و کلا دولت تدبیر داشته باشن و اگه قرار باشه در موضوعات مهم کشور بهشون اعتماد بشه در همین مسئله کی روش میشه فهمید، اگه تدبیر داشته باشن به هیچ عنوان کی روش رو برنمیگردونن (اصلا کاری به بحث فنی کی روش نداریم) حتی اگر اسکوچیچ رو برکنار کنن، چون میدونن در صورت برگردوندن کی روش کاملا دو دستگی و دشمنی بین هوادارا ایجاد میشه و حتی بدتر از مقطع اول که کی روش سرمربی بود، خودمونیم من موندم اونایی که میگن سرمربی تغییر کنه فازشون چیه؟؟؟ ینی حتی اگه بزرگتر از کی روش (مثلا گواردیولا) سرمربی تیم ملی بشه ایا انتظار دارن تیم ملی مقابل انگلیس برنده بشه؟؟؟ یا آمریکا رو ببره؟؟؟ نهایتا هر کسی سرمربی بشه در خوشبینانه ترین حالت دو مساوی و یک باخت برامون رقم میخوره حالا چه کی روش چه اسکوچیچ چه گواردیولا و چه من سرمربی باشیم، اونایی که هی میگن کی روش بیاد کی روش بیاد بخدا بفکر تیم ملی نیستن بلکه چون میبینن شاکله اصلی تیم ملی پرسپولیسه ناراحتن همین
  • حمید IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اسکوچیچ مربی بزرگی نیست و این حواشی تیم ملی همچنان ادامه دارد ، صدای پای کی روش شنیده میشه 😄👌
  • محمود IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    حتما اسکوچیچ خیییییییییلی شخصیت اجتماعی دارد
  • علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    اقای مشاور، الان مگه زمان شما هست که بازیکن نباید جرعت کند راجعبه سرمربی خودش اظهار نظر کند، الان 2022 هستیم قواعد دنیا عوض شده، اتفاقا بازیکنان نظرشون بسیار مهمه، چون اونها هستن که شب و روز با سرمربی باید باشن و تاکتیک هاو افکار اون رو اجرا کنن ، مگه میشه بازیکنی مربی ای رو قبول نداشته باشه تو دلش بعد بخواد باجان و دل بازی کنه کارهاشو اجرا کنه. نخیر نمیشه. بازیکن حق داره اظهار نظر کنه، الان قدیم نیست دادا
  • عاقل باشیم IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
    این حرف از آقای ذوالفقار نسب واقعا بعید بود اگر به منافع فوتبال به منافع و آبروی کشور به اندازه نوک سوزن هم اعتقاد و ایمان داشته باشیم بخوبی میتوانیم متوجه باشیم به غیر از کیروش طی این مدت تا جام جهانی هیچ مربی چه داخلی و چه خارجی از پس این تیم ملی با تمام حواشی آن برنمی آید با شناختی که او از فوتبال ما و بازیکنان ما دارد یقیقا بهتر از هر کسی است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی