امیر عابدینی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

امیر عابدینی رئیس سابق فدراسیون فوتبال می‌گوید این فدراسیون نماینده فوتبال است و باید با دولت صحبت کند، نه بازیکنان.

امیر عابدینی درباره حواشی روزهای اخیر تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: گاهی اختلافات سطحی است و می‌شود سریع آن را حل کرد اما گاهی شکاف در پیکره تیم ملی عمیق است که این زنگ خطری برای حضور ما در جام‌جهانی خواهد بود. دوستان ما فراموش کردند که ما یک آوردگاه بزرگ را در پیش داریم. در این آوردگاه هر کشوری توفیق حضور ندارد. ما با تلاش بازیکان و زحمتی که متحمل شدند الان در آستانه ورود به جام‌جهانی هستیم. چرا این را تخریب و خراب می‌کنند؟

وی ادامه داد: بضاعت سرپرست تیم ملی کم است و اگر بضاعت کافی و مدیریت توانمند بود، نباید اجازه می‌داد کار به اینجا بکشد. نماینده بازیکنان و تیم ملی فدراسیون فوتبال است، نه بازیکن، نه نویسنده و نه هیچ کس دیگری نماینده تیم ملی نیست. ما تشکیلاتی به نام فدراسیون داریم که پاسخگو است.

او افزود: اگر دولت محترم دوست دارد مطالبی را بشنود و حمایت کند باید از زبان آقای ماجدی بشنود، نه اینکه فرد دیگری برود و حرف بزند. اینکه بازیکنی احساس خطر کند و بر علیه سرمربی تیم قیام کند، معنا و مفهوم دارد. دوستان ما باید این موضوع را جمع کند و آقای ماجدی باید با دلسوزان فوتبال و احتمالا آقای مخبر به نمایندگی دولت صحبت کند. آقای مخبر هم باید بداند وزارت ورزش نمی‌تواند دراین کار تخصصی دخالت کند. وزارت ورزش در کار عمومی ورزش می‌تواند دخالت کند و فدراسیون‌ها کار تکنیکالی و تخصصی تیم را دنبال می‌کنند. تعجب می‌کنم چرا آقای ماجدی این موضوع را جمع نمی‌کند. او باید به رسانه‌ها قاطع بگویید که آقای اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است.

عابدینی در ادامه درباره احتمال حضور کی‌روش در تیم ملی فوتبال هم گفت: چرا باید کی‌روش برگردد؟ آقایان تجربیات تلخ کی‌روش را فراموش کرده‌اند؟ نمی‌دانم چه دستی در کار است که می‌خواهد تجربه تلخ گذشته را دوباره تجربه کنند. روزی آقای کی‌روش آمد موفقیت‌هایی رقم زد، اما به چه قیمتی و چه شرایطی؟ با چه قهر آشتی‌هایی؟ با چه لجبازی‌هایی؟ حالا فردی با آرامش کار می‌کند و موفقیت‌های رقم زده و تیمش را برای جام‌جهانی آماده کرده است. می‌توانیم به جای رفتن دنبال کی‌روش، هزینه آن را برای بازی با تیم‌های بزرگ هزینه کنیم. همه پیشکسوتان فوتبال فریاد می‌زنند اجازه بدهید اسکوچیچ بماند، اما می‌گویند حتما باید برود. نمی‌دانم این لجبازی برای چه هست؟

حمله تند مدیرعامل سابق پرسپولیس به کی روش و جهانبخش/ یادتان رفته این آقا با فوتبال ایران چه کرد؟/ آقای جهانبخش؛ فورا این ماجرا را تمام کن!

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره نقش میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال در این حواشی هم گفت: آقای ماجدی تجربه اول مدیریتش در سطح کلان را پشت سر می‌گذارند. نباید توقع داشته باشیم او معجزه کند. او رای مجمع را دارد و باید از او حمایت شود تا تمام بار روی دوش یک آدم نباشد. متاسفانه هیات‌رئیسه با مشکل روبه‌رو است و متاسفانه دو دستگی وجود دارد و همین دو دستگی به تیم ملی رسیده است. درخواست من از پیشکسوتان مدیریت این است که آقای ماجدی را تنها نگذارند و اجازه ندهیم فوتبال زمین بخورد. اگر فوتبال زمین بخورد هنجار زیبایی را از بین برده‌ایم.

عابدینی در ادامه درباره اینکه بازیکنان تیم ملی باید چه رفتاری داشته باشند هم گفت: به بازیکنان می‌گویم که بدانید همیشه در تیم ملی نخواهید بود و تاریخ درباره شما قضاوت خواهد کرد. وجدان جامعه بیدار است و کاری نکنید که جامعه به شما با چشم خوب نگاه نکند. فوتبال به اندازه کافی بدخواه دارد اما مردمی که پشت فوتبال هستند تمام ناهنجاری‌ها را فراموش می‌کنند و برای تیم ملی فریاد می‌زنند و هورا می‌کشند. چون یک موفقیت در تیم ملی، پرستیژ جامعه ما است. وظیفه فوتبالیست این نیست که بگوییند چه کسی سرمربی باشد، وظیفه فوتبالیست این است که از سرمربی اطاعت کند.

حمله تند مدیرعامل سابق پرسپولیس به کی روش و جهانبخش/ یادتان رفته این آقا با فوتبال ایران چه کرد؟/ آقای جهانبخش؛ فورا این ماجرا را تمام کن!

او در ادامه درباره نقش بازیکنان باتجربه تیم در حل دو دستگی تیم ملی هم گفت: از علیرضا جهانبخش تعجب می‌کنم. او بازیکن با خردی است و تعجب می‌کنم از او که دستخوش این بازی شده است. جهانبخش باید این داستان را جمع کند. از جهانبخش می‌خواهم فورا با بازیکنان جلسه بگذارند و وفاق خود را اعلام کنند. گناه است ما روی زخم مردم نمک بپاشیم. حافظه تاریخی مردم این روزها را فراموش نخواهد کرد.

او هم‌چنین گفت: اصلا درست نیست که وزارت ورزش به کار فنی ورود کند. وزارت ورزش باید به اقای ماجدی کمک کند و بگوید چه نیاز دارید؟ و هر کسی هم خارج از فدراسیون به آنها رجوع کرد، او را به فدراسیون ارجاع بدهند. این چارچوب مدیریت است. نمی‌شود هرکسی فدراسیون فوتبال را دور بزند و با مقام بالادستی صحبت کند و از بالادستی دستور بگیرند و بیاورند به سیستم تحویل بدهند. چهارچوب کار باید کامل در اختیار فدراسیون فوتبال باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۷
  • تاجی اصیل IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کی روش پدیده عجیبی در فوتبال هست ، شما نگاه کنید چه بساطی در فوتبال مصر درست کرد همه رو انداخت به جون هم . در پرتغال با رونالدوی افسانه ای هم درگیر شد و در ایران که از همه بدتر زمانی که بود تخم نفاق و دودستگی در ایران کاشت که هنوز داره ثمر میده!! بود و نبودش باعث دودستگی شده کاش هیچ وقت به ایران نیومده بود قدیما هوادارای تاج و پرسپولیس فقط برای باشگاه خودشون کری می‌خوندن ولی الان کشیده شده به تیم ملی و دودش داره به چشم همه اهالی فوتبال میره
    • غضنفر IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      وزیر ورزش داره دست به کارهایی میزنه که سال ۲۰۰۶ اون یکی وزیر ورزش زده و تیم را با دو دستگی و حواشی عجیب و غریب راهی جام جهانی کرده!
    • عرفان DE ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      در مورد یک آدم فضایی صحبت میکنی دوست من؟ برای اینکه کیروش رو بهتر بشناسی بجای خیال بافی، کتاب خاطرات فرگوسن رو مطالعه کن
    • احمدی نژاد مموتی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      جناب عابدینی مگه تو قیم مردمی ! به جهانبخش دستور میدی، از۱۰۰درصد یک دهم محبوبیت جهانبخش رانداری توچکاره مملکتی آخرین بارت باشه به جای هواداران تیم ملی به بازیکنان محبوب مردم حکم بکنی
    • انصاف کجاست ؟ IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      استاد امیر عابدینی پدربزرگ سرخها در زمان وزارت بابا مسعود چطور از این تزهای زیبا و قشنگ نمی دادند و دخالت وزیر سرخها را در همه امور مباح میدانستند و مخالفتی نداشتند ؟
    • علی تاجی IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      کیروش آدم کاملی نبود اما از روی خودخواهی بود یا مطالبه گری به فوتبال ما سر و سامان داد، کمپ ملی را به یک کمپ مجهز و به روز تبدیل کرد، دست دلال های ریز و درشت رو از تیم ملی کوتاه کرد. تیم ملی را از بازیکن سالاری نجات داد و تیم را صاحب سبک کرد. تنها در زمان کیروش موقع بازی دلمون نمی لزرید حتی زمان بازی با آرژانتین و پرتقال. تنها عیبش تاکید زیادش به سبک دفاع و ضد حمله بود و اخلاق تند و یک دندگیش. امیدوارم همگی واقع بین باشیم و دنیا رو سیاه و سفید نبینیم.
    • پوریا TR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آقای عابدینی چرا کلی گویی میکنی ! کیروش چه بلایی را سر فوتبال کشورمان آورد !! ما یادمان نرفته که کیروش برای ارتقا فوتبال ملی می جنگید و آسایش خودش را فدا میکرد وگرنه مثل اسکوچیچ پا روی پا می انداخت و فقط پولش را میگرفت. کسی که نمیتواند قبل از رفتن به اردو در مورد شرایط کشور قطر کمی تحقیق کند و زحمت به خود بدهد امکانات را برسی کند لیاقت تیم ملی را ندارد. ما درد امثال شماها را میدانیم شماها یک بله قربانگو میخواهید مثل اسکوچیچ چرا ؟ چون باید راحت مدیریتتان را کنید ! ولی با وجود کیروش آسایش ندارید و بیسوادیتان بر همه آشکار میشود
    • آنالیزور DE ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      چرا هر چی دلال و آدم فاسد ، با سابقه کثیف تو فوتبال بوده با اومدن کیروش مخالفه ؟
  • رامین IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقای عابدینی کی رش به اندازه ویلیموتس بی خاصیت به ایران ضرر زد؟ کی رش 8 سال در فوتبال ایران حضور داشت وچه بازیکنانی را به تیم ملی معرفی کرد؟کمی انصاف داشته باشید.
    • حسین پهلوان باقر IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      مگر قبل از دلال موزامبیکی بازیکن بزرگ نداشتیم ؟ یعنی اگر در این 8 سال دلال موزامبیکی و مافیایش نبود بازیکنی به تیم ملی معرفی نمیشد؟
    • کیارش US ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      پهلوان باقر پهلوان تهمت نمیزنه حتی اگه اسم فامیلیش باشه شما یه مورد از دلالیشو بگو فوتبال به فنا رفته توسط این اقایون توی ۴۰ ساله گذشته رو نگاه کن یه دلیلی داره که بعد از این همه مساله بیشتر از ۶۰٪ مردم خواهان بازگشت کی روش هستن چون این مرد سوای هر نتیجه ای زحمت خودشرو مسکشه و کار خودشو انجام‌میده
    • گل گلی IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      اقای عابدینی تو به تنهایی برای ورزش یک کشور تصمیم گیری نمیکنی اصلا حق نداری بعدم همین الانم حرفات بوی دو دستگی شدید میده پس لطفا نظر درست بده کی روش خیلی از سرمربیهایی که شما طرفداری ان را میکنی بهتر پس کشور بیدار است و مردم
    • ضدمافیا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      بزرگان مافیای سرخ فوتبال یکی یکی داره پیداشون میشه راستی از محلوجی چه خبر دیگه پولی نیست که توی حلقوم پرسپولیس کنید ؟
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      به کسایی که تیم ملی کنونی رو میراث کیروش میدونن باید گفت نصف بازیکنای اصلی اسکوچیچ اصلا تو تیم کیروش نبودن یا بازی نمیکردن که بگیم میراث کیروشن. بنابراین این تیم تیم اسکوچیچه نه کیروش. میراث کیروش همونایی بودن که واسه ویلموتس بازی کردن و فرستادنمون ته جدول. اونا که میراث کیروش بودن پس چرا تو دوره ویلموتس تر زدن به رنک ایران!! نمیخوام بگم اسکوچیچ نقش صددرصدی تو صعود ما داشته ولی حداقل تونسته تیم داغون و منهزم ما رو جمع کنه. مسئله اینه که بازیکنا اگه نخوان بازی کنن برای هیچ مربی‌ای بازی نمیکنن و خیلی راحت میتونن با کم‌کاری اون رو کله کنن. ما الان چند تا بازیکن ناراضی مثل حاج‌صفی و انصاریفر و قایدی داریم که دو تای اولی آخرای فوتبالشونه و سومی جایی تو ترکیب نداره. اون دو تای اولی رو که کلا باید انداخت بیرون و سومی رو هم زد تو گوشش که تو مگه تو تیم باشگاهیت بازی میکنی که دنبال فیکس بودنی!! ترابی که بازیکن فیکس پرسپولیسه جایی تو ترکیب نداره اون وقت قایدی نیمکت‌نشین استوری دوپهلو میذاره و شدیدا دنبال نبردبون میگرده که بره بالای برج.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      همونطور که کم‌کاری یه عده باعث شد ویلموتس نتیجه نگیره پرکاری کل تیم باعث شد اسکوچیچ بهترین نتایج ممکن رو بگیره. حکایت حکایت بشین و بفرما و بتمرگه. بشین ویلموتس و بفرمای اسکوچیچ و بتمرگ کیروش تا یه جایی جواب میده و بعد از اون دیگه جواب نمیده. همه اینا برمیگرده به رفتار مربی با بازیکنا که دوستش داشته باشن یا نه. کافیه یه بازیکن توی تیم کم‌کاری کنه و به حریف پاس گل بده، اون وقته که به کره و الجزایر و مالدیو و... ببازیم و روزگار مربی سیاه بشه. اسکوچیچ اگه حالیش باشه به طارمی و امیری و شجاع و کنعانی میگه بفرما و به حاج صفی و انصاریفر و قایدی میگه بتمرگ.
    • حسین پهلوان باقر IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آقای کیارش برای یاد آوری دلالی ایشون فقط به یک مورد اشاره میکنم یادتان هست با کمپانی لیاس آل اشپورت مشکل داشت و نمیپوشید وقتی 100 هزار دلار حق دلالیشو گرفت لباس این کمپانی را پوشید؟
    • کیارش US ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      اقا پهلوان یه سوال دارم هرچند برای حرفت مدرکی رو نکردی و فقط یه ادعا مطرح کردی سوالم اینه جز قراردادش بود یا نه اگه بوده کار خلافی نکرده اگه نبوده پس چرا همین اقایون دائم المصاحبه چیزی نگفتن؟ حرفای دژاگه بازیکن تیم ملی در اون مقطع شنیدنیه که گفت تو اتریش راه افتاده بودیم دنبال یکی میگشتیم که این شماره هارو بزنه پشت پیراهن(به همین ارشیو خبر ورزشی)بعد نماینده وقت شرکت ال اشپورت فرمود که من نبودم لباس فیک دادن به تیم‌ملی از انبار ما و کسی نگفت که چرا تو که نماینده رسمی هستی لباس فیک داری یا قبل از اون بازیکنا به توپ های ال اشپرت اعتراض کردن فدراسیون فرمود کسی حق اعتراض نداره همه لال شدن اینارو چرا فراموش کردیم؟؟؟؟
  • حسین IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اتفاقا کیروش فوتبال ایران رو درست کرد، بساط چاپلوسی و دلال بازی رو ریخت بهم ، این فوتبال سال ها دست امثال تو بود آقای عابدینی، معلومه ک باید ای محبوبیت کیروش بسوزید, دم جهانبخش و طارمی گرم،
    • رضا ریحانی PL ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      اون دلال بی سواد بی خاصیت هیچ چی به این فوتبال اضافه نکردونمی کنه و نخواهد کرد.الانم از سر بیکاری میخواد قبول میکنه و اینکه میدونه هیچ جای دنیا مثل ایران نمیتونه باج و سواری بگیره.ایران بهشت امثال کیروشه.یه جای بی در و پیکر و بدون مدیریت درست
    • کیارش US ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      محض اطلاعت بگم همین مصر بشدت دنبالشه و عراق هم بهش پیشنهاد رسمی داده همینطور افریقای جنوبی ما بهتره ببینیم اگه این نخاد بیاد چکار باید بکنیم
    • اس اس سوبله چوبله IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      دلالهای لنگپوش یکی یکی سرو صداشون داره میاد صدای اعتراض صدای سهم خواهی خبرناهاران ورسانه ها و شخصیتهاشون (اونم چه شخصیتهایی ) !!!!! همه و همه دارن میریزن توی همه سایتها و مصاحبه و ...چون فهمیدن عرصه داره براشون تنگتر میشه خدایا انحلال پیروزی رو زودتر رقم بزن خیال همه راحت بشه ...................
  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    جالبه هرچی پرسپولیسی مخالف کیروشون از طرف همه حرف نزن که میگی همه پیشکسوتا موافق اسکوچین شما بحث فتی اسکوچیچ نمبینی اتفاقا کیروش نسل طلایی ساخته بیشتر مردم ایران موافق اومدنشنه
    • بهرام IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      مشتی فکر کردی کیروش مجانی میاد؟ یخورده فکر کنید... اگه هزینه ایکه برای کیروش میخوان بدن خرج خود تیم کنن بهتر نتیجه میگیریم. تازه تواین مدت کم چیکارمیخواد بکنه؟ بعدش هم اون بیاد توقع دارین انگلیس رو ببرین؟ زهی خیال باطل...
    • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آخه کی‌روش اتوبوسی چه گلی به تیم ملی زد که الان بزنه تیمی که با دفاع کردن ۱۱ نفره از جام جهانی حذف بشه همون بهتره که حذف بشه ژاپن هم حذف شد زمان کی روش ما هم حذف شدیم ولی بازی ژاپن ببینین بازی ایران هم ببینین از کدوم لذت میبرین ژاپن ۳ دو از بلژیک میبازه بعد ما میایم ۳ هیچ میبازیم اونم با دفاع کردن اتوبوسی کی روش در حد پرسپولیس استقلال هم نیست چه برسه تیم ملی کی روش خوب بود خود پرتغال ازش استفاده می‌کرد من خودم پرسپولیسی هستم ولی طارمی و جهانبخش حق اعتراض ندارند اتفاقا طارمی نباید می‌بخشید جهانبخش هم همینطور تا اینجوری تو تیم ملی جولون ندند ما همین بی وفایی ها تیم ملیمون خراب کرد زمان ویرا یادتون رفته
    • کیارش US ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      والو من بیشتر از ۳۰ ساله پرسپولیسی هستم و از وقتی خودمو شناختم پرسپولیسیم حتی اگه از هر تیمی ۵ تا بخوریم بازم کی روش شرف داره به هزارتای مربیایی که اقایون معرفی کنن خیلی برام جالبه این ادم اصلا مقیم مجارستانه و یکباره چند تا خبر گزاری باهاش مصاحبه میکنن یا خداداد عزیزی هم بهمچنین بخدا این دیگه فساد اشکاره سازمان بازرسی هم‌که خواب معلوم نیست اینا اصلا اسم کی روش چی رو براشون بخطر انداخته که هر روز دارن مصاحبه میکنن دهنتو ببند اقای عابدینی اوناییکه باید بشناسنت میشناسنت خدا کنه خبر ورزشی هم بجای محافظه کاری اسنادی رو که داره و بهتر از ما میدونه چخبره منتشر کنه
    • عادل IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      در پاسخ به بهرام : اينكه از نظر توجيهه اقتصادي و زمان كوتاه تا جام جهاني كيروش براي ايران مفيد هست يا خير يكطرفه كه كاملا هم جاي بحث و بررسي داره و اينكه كلا آقايان بصورت مغرضانه راجع به كيروش صحبت مي كنند و تمام ضعف خودشان و فوتبال ايران را به گردن كيروش بياندازند و زحمات وخدمات ٨ ساله اورا به فوتبال ايران ناديده بگيرند بحث ديگه ايي است . اگر حتي كيروش به ايران نياد ولي روش كاري و برنامه ريزي و سبك مديريت و سخت كوشي و پايبندي او به اصولش بايد مورد تقدير قرار بگيره . چرا اين تجربه ٨ ساله حضور كيروش كه همراه با هزينه زيادي هم بود بايد باافكار پوپوليستي اين جماعت نابود بشه . كيروش به ما ياد داد كه براي موفقيت بايد جنگيد و نشان داد كه حتي مي توان جلوي وزير و رئيس فدراسيون و بزرگترين باشگاه و طرفدارنش مي توان ايستاد . چون اهداف و موفقيت مهمتر از هر چيزي است .3
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آقای عادل خان شما که میگی بعضیا مغرضانه راجع به كيروش صحبت ميكنن خودت که مغرضانه‌تر راجع به اسکوچیچ صحبت میکنی!! خدمات هشت ساله کیروش چی بود؟ یه فوتبال دفاعی صرف جلوی قویترین و ضعیفترین تیمای دنیا، گرفتن پنج امتیاز تو جام جهانی از تیمهایی که حداقل تو اون مقطع زمانی قوی نبودن، انواع و اقسام بداخلاقیها و بددهنیها به مسئولین ورزش کشور و قهرمان لیگ و طرفداراش و لجبازی با افراد مختلف توی این کشور، تحمیل کلی هزینه بابت اردوهای مختلف و تعطیلی لیگ در مقاطع مختلف و قرارداد نامتعارف با آپشنهای نامتعارفتر بدون یک مقام آسیایی. حالا خدمات یک ساله اسکوچیچ چی بوده؟ بردن تیم ته جدولی و ناامید ایران به صدر جدول گروه و صعود راحت به جام جهانی بدون هیچگونه بازی تدارکاتی و اردوی بلندمدت داخلی و خارجی با کمترین هزینه سرمربیگری و کادر فنی. از نظر جنابعالی ظاهرا تاریخ به قبل از کیروش و بعد از کیروش تقسیم میشه. یعنی قبل کیروش و بعد از کیروش ما سختکوش نبودیم و نیستیم و با او سختکوش بودیم!! قبل از او و بعد از او ما جام جهانی نرفتیم ولی با او رفتیم!! اینطور نیست برادر من.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      من در جایی گفتم کافیه یه مربی دفاعی به تیم اضافه بشه تا روی ساختار دفاعی تیم کار کنه و بازی دفاعی رو یاد بگیریم. همچنین گفتم خونه شما اگه پشت بومش آب بده که نباید بری کلشو خراب کنی از نو بسازیش. باید بری همون تیکه رو ترمیم کنی. شما در جواب من گفتی: "درست كردن خط دفاعی با زدن يک دكمه درست نميشه. دفاع خوب كردن يک سبک فوتباليه كه بعضی از مربيا روی اون اشراف دارن. انتخاب بازيكن، روش تمرينی براساس آناليز تيمهای حريف، انجام تمرينات روحی روانی و ايجاد انگيزه، انتخاب حريف تداركاتی و مرور دستورات تاکتیکی و... ". آقای عادل خان شما ظاهرا فوتبالو با آپولوسازی اشتباه گرفتی. ابزار کار مربی بازیکنه. مربی وقتی بهترین بازیکنای مورد نظرشو پیدا کرد سیستمشو براساس ضعف و قدرت حریفاش انتخاب میکنه و با تمرین بهش میرسه. نکته بعد اینکه بازیکن اگه بازیکن باشه چشم بسته دستورات تاکتیکی مربی رو اجرا میکنه و این طور نیست که سالها وقت بخواد تا مثلا دفاع کردنو یاد بگیره. اونی که وقت میخواد حرفه‌ای نیست، یه آماتوره که انگار تازه از نونهالی در اومده.
    • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      شما ظاهرا توی صد سال پیش گیر کردی و فکر کردی بازیکن باهوش بعده مثلا دو سال دوزاریش می‌افته که چیکار کنه و چیکار نکنه. بازیکنی که با تغییر سیستم بخوای دوباره تکل و شوت و اوت و کرنر و... رو بهش یاد بدی ببخشید یه احمقه نه بازیکن. همونطور که کیروش طول کشید تا سیستمشو پیاده کنه اسکوچیچم طول میکشه سیستمشو پیاده کنه. ظاهرا طبق نظر شما اگه دوباره کیروش بشه سرمربی ما حتما وقت نمیخواد که دفاع اتوبوسیشو به امثال غلامی و قایدی و دیگرونی که اون موقع نبودن یاد بده. نه برادر من همونطور که کیروش وقت میخواد اسکوچیچم وقت میخواد. مدیر صفحه کامنت سوم رو هم لطف کن تایید کن. ممنون
  • عادل IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقاي عابديني ! با زبان بي زباني داري مي گي كه فدراسيون عرضه نداره ! وقتي فدراسيون عرضه نداره و مربي هم منفعله پس كي بايد حرف بزنه و مشكلات را حل كنه ! كشور همان كشوره بازيكنان هم كه اكثرأ همان بازيكنان ٤ سال پيش هستند ،بازيكنان دارند مي بينيند ( بر خلاف ) شما كه كيروش چطور براي بازيكنان جنگيد و تيم را براي جام جهاني آماده كرد كه البته برخلاف مردم فهيم شما و خيلي از پرسپوليسي ها كه يك طرف دعوا بوديد به مزاق شما خوش نيامد . الان حرف از كدام تيم مي زنيد كه اسكوچيچ آماده كرد ؟ اگر همه چيز سرجاي خودش بود و مديريت مي شد بازيكنان بيل تو سرشون نخورده بود كه شرايط را بهم بزنند ؟ مردم مقايسه مي كنند و مي بينند كه هيچ مربي مثل كيروش براي منافع تيم ملي در برابر زمين و زمان نجنگيد و براي همينه كه بهش لغب فرمانده دادند و فكر مي كنند تنها اوست كه مي تواند در شرايط حاضر ناجي تيم ملي باشد . نه افرادي مثل شما كه در آسمانها سير مي كنيد و هميشه تئوري هاي مديريت و سيستم سازي و ايده ال ها را براي عوام بازگو مي كنيد .15
    • پدرام CA ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      شما کلمه تفسیر به رای رو شنیدی؟ شما اعلامیه 8 تا بازیکن رو نمیبینی ولی اعلامیه 4 تا بازیکن رو اعلامیه تیم ملی میدونی؟ همه دلایلتون همین شکلیه از بالا تا پایین نتایچ کیروش رو نمیخواید ببینید سابقه فساد مالی و خاشیه و دوپینگش رو نمیخواهید ببینید کلا میگید مو دلم کارلوس میخواد کمبزه با .چلو میخواد.
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      فوتبال ما یه رئیس فدراسیون مثل عابدینی و دادکان میخواد که به وزیر ورزش و نماینده‌های مجلس تو کارای فنی و نرم‌افزاری اجازه دخالت نده و بهشون بگه شما فقط بودجه ما رو بدید و به بقیه کارا کاری نداشته باشید. همونطور که کسی که پزشک نیست حق نداره بره اتاق عمل و چاقو دستش بگیره و جراحی کنه وزیر ورزش و... هم حق ندارن دخالت کنن. بنابراین اگه روسای فدراسیونهای مختلف ما واقعا مدیر بودن اولا طوری کار میکردن که کارشون به اما و اگر نکشه تا هر ننه قمری به خودش اجازه بده تو ورزش_ که دخالت دولتها توش قدغنه_ دخالت کنه ثانیا مثل عابدینی می‌اومدن میگفتن که: "اصلا درست نیست وزارت ورزش به کار فنی ورود کند. وزارت ورزش باید به آقای ماجدی کمک کند و بگوید چه نیاز دارید و هر کسی هم خارج از فدراسیون به آنها رجوع کرد، او را به فدراسیون ارجاع دهد. این چارچوب مدیریت است. نمیشود هر کسی فدراسیون فوتبال را دور بزند و با مقام بالادستی صحبت کند و از او دستور بگیرد و بیاورد به سیستم تحویل دهد. چارچوب کار باید کامل در اختیار فدراسیون فوتبال باشد".
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      مدیر یعنی دادکان و عابدینی نه امثال ماجدی و تاج و درویش و مددی و سعادتمند و... که هیچ اختیاری از خودشون ندارن و بله‌قربانگویی بیش نیستن. آجورلو هم خدایی بد نیست و دنبال حق و حقوق باشگاهش رفته هرچند سوء استفاده‌هایی هم تو قضیه یزدانی و مرادمند داشته.
  • سامان IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    خطاب به طرفداران دلالیزم یادمون نرفته کیروش چه کرد با فوتبال ما کیروش تیمی متوسط که ارزوی صعود به جام جهانی داشت ب تیمی تبدیل کرد که جلو بهترینای جهان بجنگه کیروش بهترین تاریخ فوتبال ما بود اقایی که دنبال جادوگر میگشتی تیمت نیفته
    • پدرام CA ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      وقتی میگم همه نتیجه گبری هاتون براساس پیش فرضهای غلطه این یک نمومه اش هست. تیم کیروش که یک امتیاز گرفت در 2014 پنج تا بازیکن شاغل در یوندسبلگا و لالیگا ولیگ برتر انگلیس داشت! (شجاعی اندو نگونام پوچی و دژاگه! بعد شما میگی تیم متوسط؟ باید بگی تیمی که از صدقه سر کیروش متوسط شد وناپلئونی به جام چهانی رسید!
    • کیارش US ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      دوست عزیز اقا پدرام‌تیم با چه تدارکی رفت جام جهانی؟؟؟ گوچی و دژاگه تو تیماشون چه وضعی داشتن؟؟ اندو تو فوتبال انگلیس چقدر دوام‌اورد اگه میخای مقایسه کنی بهتره با تیم ۲۰۰۶ مقایسه کنی که علی کریمی رو داشتیم که تو بوندس لیگا و در بایرن مونیخ یه هافبک ثابت بود هرچند به اخرش نرسید هاشمیان مهاجم با استعدادی که لقب هلیکوپتر گرفت و مهدوی کیایی که بهترین پاسور بوندس لیگا بود و رحمان رضایی که سابقه بازی تو پروجا و ایتالیای اون زمانو داشت اگه اون تیم ۲۰۱۴ بخاطر کی روش ضعیف شد میشه بپرسم ۴ سال قبلش اون‌تیم‌به کجا رسید؟ میشه بپرسم چرا با اون همه ستاره ای که شما میگین (البته گوچی و دژاگه رو خود کی روش اورد) چرا از عالم‌و ادم خورد و اساسا فدراسیون چرا رفت سراغ کی روش؟؟؟ نمیخاست احیانا پشت اسم‌قایم‌بشه وگرنه یادمه اسم‌اریکسون و هاجسون هم‌مطرح بود
  • عادل IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    مخالفين كيروش : خداداد عزيزي - بيژن ذرالفقار نسب - محمد مايلي كهن - عابديني -حميد درخشان - پرويز مظلومي . باحضور كيروش در ايران ضعف اين عزيزان بيشتر به چشم مردم مياد و مردم بيشتر متوجه ناكارآمدي و پوچي صحبت هاي اين قوم مي شوند . اصولا آدم هاي ضعيف از كاركردن با افراد قوي و باهوش وحشت دارند و بيشتر تمايل به جمع كردن افراد بله قربان گو و متملق به دور خود دارند ….. وقتي به سابقه اين افراد نگاه مي كنيم بهتر متوجه حب و بغض آنها به كيروش مي شويم .
    • ایمان IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      دمت گرم عادل
  • blue IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    سردار آزمون و بقیه بازیکنان پکیجی لنگی چی؟ اونا اول شروع نکردند؟
    • هوتن IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      عقده پرسپولیس چشم شما کیسه کشا رو کور کرده
  • کیارش US ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اینبار من میخام‌این سوالو بپرسم این اقا با فوتبال ایران چه کرد؟؟؟ شما با فوتبال ایران چه کردین؟؟؟ هنوز مناظره شما به اتفاق فتح الله زاده با جناب خادم رو فراموش نکردیم که اموال باشگاه هارو به نام‌خودتان زدین وقاحت هم‌حدی داره کی از این فوتبال سیر میشین بس کنین شرم و حیا هم‌خوب چیزیه
  • 4444 IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آوردن کیروش یعنی بی اختیاری وبی آبرویی کل فوتبال ومسولین ایران .کیروش چه مقامی ارزشمندی در طول مربیگریش برای ایران آورده
    • مسعود IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      این میاد که فقط به عراق ببازیم😂
    • کیارش US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      اخه دیدیم وقتی که اختیار داشتن چه گل درشتی به سر فوتبال ما زدن؟دهه ۷۰ حذف از جام جهانی ۹۴ دهه ۶۰ حذف از جام جهانی ۹۰ (به بهانه جنگی که ۲ سال بود تمام شد۶ بود) اینا تا زمانس که صفایی فرهانی رییس نشده بود عرضه نداشتن یه اجر روی اجر و یه ساختمان برای این فدراسیون تهیه کنن بسه تورو خدا حمایت از این وامانده ها تا کی؟
  • کیارش US ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    یه نکته مهم که فراموش کردم بگم اونیکه داره رو زخم‌نردم‌نمک میپاشه ادمایی مثل شماها هستن بس کنین این دلخوشی کوچیکو بدای مردم‌نگه دارین
  • بهنام IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    چقدر بی معرفت و نامرد شدیم ک چه راحت اخلاقیات رو راحت زیر پا می‌گذاریم مربی بدون ادعا اومده تیم آخر جدول رو که هیچکس جرات نمی‌کرده تحویل بگیره، سرمربی شده وبا حداکثر امتیاز بعنوان تیم اول بالا آورده حالا میخوایم کسی را جاش بیاوریم که هیچ مقامی برای ما کسب نکرد و فقط فوتبال ما و فدراسیون و بازیکنان رو تحقیر کرد شما بینید این کروش با تیم‌های کلمبیا و مصر چه کرد شما بگین بازیکن چکارس که بلند شه بره نهاد ریاست چمهوری راجع به مربی نظر بده ما هیچوقت هیچی نمیشیم چون اخلاقیات برامون پشیزی ارزش نداره و فقط به منافع فردی فکر می‌کنیم و موافعملی برامون ارزشی نداره
    • کیارش US ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      بسه بابا مربی بدون ادعا!!؟؟و دم از اخلاقیات زدن اخلاقیات تو فوتبال وقتی نابود شد که اوناییکه دهداری رو به اون وضع انداختن الانم تو این فوتبال دارن کار میکنن اخلاقیات وقتی نابود شد که مدام تهمت زدیم به کسی که ۸ سال تو فوتبال ایران به قول همین ازمونی که شده دشمنش الان بعضا روزی ۲۰ ساعت کار میکرد اخلاقیات وقتی نابود شد که اقایون هر کاری که خودشون کردنو دارن به دیگران نسبت میدن این فوتبالو تبدیل به لجن و تهوع کردن اسکوچیچ یه مهره است فقط که از کنارش گردن خیلیا کلفت تر بشه اگه کی روش سالیانه 2.5میلیون یورو میگیره بگیریم با هزینه جانبیش هم 1.5میلیون میشه روی هم4تا نه اینکه بعدا گندش دربیاد جریانی شبه جریان ویلموتس درست شده
  • بی نام ۷ IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    چرا اکثر مخالفین کیروش پرسپولیسی هستن،آقای عابدینی دوره مدیریت شما در فدراسیون را هم دیده ایم ،خودت با رانت و باند بازی اومدی رئیس فدراسیون شدی چکار کردی برای فوتبال ،موقع مدیریت پرسپولیس هم که خودت اعتراف کردی برای قهرمانی لابی کردی و...،خود شما یکی از عوامل تفرقه و نفاق و فساد در فوتبال این کشور بودی حالا دایه مهربانتر از مادر شده ای،آمدن کیروش در شرایط فعلی شاید مفید نباشد،اما دلال کروات باید اخراج شود و افتخار سر مربیگری در جام جهانی به یک مربی ایرانی برسد.
  • عجب IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    عجیبه اعضای مافیای فوتبال از جوان تا پیر و باز نشسته برای حفظ وضعیت نابسامان موجود و ماندن این فوتبال نحیف و رنجور در چمبره ی دلالیسم شأن یکی یکی از سوراخ بیرون می آیند.اصلا بحث کی‌روش نیست،بحث آبرو و نجات فوتبال ملی از دست دلال ها و مافیاست،آقای مدیر عامل پیروزی ❗
    • Ali IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      کاربر محترم با نام عجب: نظر شما هم مانند نام کاربریتان عجب دارد و عجیب است .آنکه شما بیان کرده اید امروز بوجود نیامده سنگ بنای این موجود عجیب الخلقه ازروزی گذاشته شد وبه قول جوانان امروزی ازهنگامی استارت خورد که جناب فتح اله زاده بدون مشورت با حتی دلسوزان تیم استقلال ( استخوان خوردکرده های تیم استقلال حالا به جای خود) با مبلغ صد میلیون تومان آنروز مهدی هاشمی نسب را به استقلال برد که چه شود؟؟؟ که استقلال در دربی دیگر شکست نخورد بلکه پیروز هم شود اما حاصلش چه شد ؟؟؟ درهمان اولین دربی هم نتوانست پیروز شود !!!فقط یک مساوی گرفت .اما تبعات و صدمات آن انتقال بی مورد که برای استقلال آب نداشت اما برای دیگران که دلال می گوییم نان دا شت یک جوی باریک ایجاد کرد که در بستر خاکی فوتبال ایران هر روز ژرفتر می گردد تا به فاجعه ای که امروز ختم شده است.وسنگی راکه یک دیوانه ی شهرت به چاه انداخت صدها عاقل نتوانند بیرون بیاورند.ودر پایان تیم پرسپولیس اگر پیروزی هم گفته شود هردونام ایرانی است و حتی موقع برد تیمت وخوشحالی تو نیز باید همین نام یعنی پیروزی رابشنوی ،اما فکر نام تیم خودت باش که ایرانی است؟
  • لرستاني تيغ IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    جداي از هر گونه علاقه و تعصبي صف موافقان و مخالفان كيروش رو بررسي كنيد! در يك جمله مخالفان سرشناس اين جريان داراي سوابق عجيب ( رانتي، لابي گري، دلالي، توطئه، بدخواهي، سهم خواهي و غرض ورزي) هستند. مهمترين دليلي كه روي مطرح كردنش رو ندارن اينه كه اندازه اسكوچيچ به شدت متناسب با قد و وزن و سواد و تخصص اينهاست و كيروش چنان بزرگست كه كوتوله بودن اينان رو به خودشون و اطرافيانشون يادآوري ميكند! يادمون نرفته آقا از ترس تشر كيروش دور و بر فدراسيون آفتابي نميشد و هنوز هم احتمالاً شبها از كابوس اين مرد "از وحشت مرگ از جگر برميكشد فرياد!!!"
  • shakib GB ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    بهتره مسببین این وضع دهنشونو ببندن! واقعاً باید خجالت بکشین، کیروش بهترین گزینه س وقتی مردم بیچاره می خوانش و شما سواره ها نمی خواینش
  • اسی IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کی‌روش هیچ نیست تیم مصر و کلمبیارو حذف کرد.
  • Ali IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    درود بر کاربر محترم جناب تاجی اصیل : نظر شما نه احساسی و رنگی و یک جانبه بلکه کاملا منطقی واز عقل وخرد شما برآمده است .باشد که دیگر عزیزان هوادار و طرفدارتمامی تیم ها نیز برای پیشرفت فوتبال و آرامش تیم ملی ایران ودرنهایت آرامش جامعه ایرانی از دادن نظرات فقط وفقط به سود تیم مورد علاقه ی خویش پرهیز نمایند.
  • سعیدی سوق IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    چقدر بی انصاف ، شما مدیر ارشد فدراسیون بودید،استاندار عزیزترین استان بودید ،مدیر باشگاه و قطبی بودید با قریب به نصف جامعه، چرا از آزمون انتقاد نکردید؟طارمی و جهانبخش را با کی مقایسه کنیم ؟ نگاه رنگی از شما بعید بود، آیا چون کادر فنی ۱۰۰٪ مرکب از کادر فنی باشگاه و بازیکنان اسبق پرسپولیس است ،شما این گونه قضاوت می کنید؟ به گواه همه فوتبال شناسان موفق ترین و بهترین دوره در جام جهانی ،۲۰۱۸ و ۲۰۱۴ بود با توجه به رقبا،
  • فرشیدسقا IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیروش مربی خوبی و اسکوچیچ اصلا درحد تیم ملی نیست
  • حقگو IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    نام کی‌روش چنان اب در لانه مورچگان مکتب بی خاصیتی که عابدینی یکی از منسوبان آن است می ریزد که همه از ترس ( چه پیشکسوتانی وچه بازیکنانش ) به دست و پا زدن افتاده اند کی‌روش دست امثال تو و فرشینه،استیلی و درخشان مظلومی وخداداد را از تیم ملی کوتاه می کند و جایی برای دلالی و بیزینس شماها با پیشینه مشخص تان در پوشش فوتبال باقی نمی گذارد هرچند شما از سفره فوتبال کشور سیرمونی ندارید
  • ع م IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیروش جز خدمت کار دیگری نکرد. اون دست امثال شما رو از دخالت های ناصواب کوتاه کرد و اجازه نداد احدی بدون دلیل موجه به حریم تیم ملی نزدیک بشه. صداتم بیار پایین اون دوران هم گذشت که با تحکم و درشتی و قلدری قائله رو ختم میکردید.
    • محمدی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      آره باخت ۳ هیچ به ژاپن تو تاریخ ایران میمونه کی روش متخصص باختهای عجیب
    • ع م IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      اون باخت همه ما رو شوکه کرد اما اوج بدشانسی بود. ژاپن تیم منسجمی بود و از روی یک اشتباه احمقانه به گل رسید و بعدش اون پنالتی اجازه نداد تیم ملی بتونه به بازی برگرده. اگر دقت کنید ما داریم در مورد یک بازی حرف میزنیم که اگر بارها تکرار میشد هرگز چنین نتیجه ای بدست نمیومد. همه اینا باعث نمیشه زحمات کی روش رو فراموش کنیم. از نظر من برای شرایط فعلی کی روش بهترینه.
  • کامبیز AT ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    به نظرم همین که موضوع بازگشت کیروش باعث شد که باند دلال ها و پکیجی ها مجبور بشن رو بازی کنن و از تمام نیروهای پیدا و پنهان خودشون استفاده کنند تا به خیال خودشون با مصاحبه هاشون فضا رو به نفع خودشون تغییر بدن، خودش یک موهبته. اولا که اکثر این افراد خودشون کارنامه ی افتضاحی از رانت و فساد و دلالی دارند. کافیه فقط یک نگاه کوتاه به سابقه شون بندازیم. البته تقصیری هم ندارند. این ها سال ها عادت داشتن به مربی لیست بدن و امر و نهی کنن، بساطی که با اومدن کیروش برای هشت سال جمع شد. دوما، برای زدن کیروش شروع کردن به قرار دادنش در مقابل پرسپولیس. من خودم پرسپولیسی ام و کامل درک می کنم که مربی تیم ملی برای موفقیت خودش هم که شده دوست داره تک تک تیم های باشگاهی موفق باشند. در مورد کیروش و پرسپولیس هم همین طور بود کما اینکه خیلی از بازیکنان تیم ملی در زمان کیروش از پرسپولیس بود. سوما این ها دائما بهانه می کنند که کیروش چند تا قهرمانی داشته. مگه کیروش مربی لیگ برتر ایران بوده که ده تا قهرمانی داشته باشه؟! کافیه یه نگاه به خلاصه بازی های ایران تو جام های جهانی قبل بندازیم تا یادمون بیاد کیروش چه کرد؟!
  • کامبیز AT ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    ادامه کامنت قبل: چهارم، مخالفین کیروش استدلال می کنند ببینید کیروش با کلمبیا و مصر چه کرد؟! واقعا چه کرد؟! کافیه به آمار نگاه کنیم. آیا نتایج مربی بعدی کلمبیا با همون تیم از کی‌روش بهتر بود؟! قطعا نه؟! آیا نمی بینیم که همون تیم مصر که با کیروش نایب قهرمان آفریقا شد، اونم تو پنالتی به چه روز افتاده؟! واقعیت اینه که شخصیت کی‌روش و دانشش اونقدر بود که روی ضعف ها و نداشته های تیم هاش پوشش می داد. حالا که بالای ۶۳ در صد مردم تو نظر سنجی خبر ورزشی و فوتبال ۳۶۰ میگن که میخوان کیروش برگرده، چرا این دایه های مهربان تر از مادر دارن خودشون رو به آب و آتیش میزنن؟! آیا غیر از اینه که واسه این ها منافع شخصی بالاتر از منافع ملی هست؟! واقعا که کیروش از خیلی از این ها ایرانی تر و متعصب تره به نام ایران.
  • حبیب US ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    مردم، تو رو خدا ببینید چه کسانی مخالف کی روش هستند؟ کسانی که خودشون تا خرخره فدراسیون فوتبال رو به لجن کشیدند و دلال بازیاشون هنوز از یادها نرفته. کی روش همشون رو به چالش کشیده، حق دارن مخالف اومدنش باشن ولی کور خوندن😏
  • هوادار IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    همتون دلالی این تیم با این کادر و بازیکنا بره جام جهانی با یه کامیون گل برمیگرده آبروی ایران که براتون مهم نیست فقط بفکر جیب خودتونید شما جیبتون پر پول شه دل میلیون ها ایرانی براتون مهم نیست خیلیا میدونن تو تیم ملی چه خبره مرداب دلالها
  • فقط تیم ملی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    1فوتبال ابزار سیاست است.بازی با انگلیس و امریکا و بازیهای درخشان با کیروش منهای بازی با بوسنی در جام های جهانی باعث تردیدها در بازگرداندن کیروش علی رغم رفتارهای سابق می شود2من خودم به عنوان یک فرد به اسکوچیچ بسیار علاقه مندم و ایشان را محق برای حضور در جام جهانی می دانم.ولی وقتی به توانایی کیروش در ساختن تیم دفاعی و علاقه بازیکنان به وی فکر می کنم به این نتیجه می رسم کیروش در این مقطع برای تیم ملی بهتر است3همان نگاه سیاسی به موضوع و علاقه به حفظ جایگاه باعث ضعف فدراسیون و عدم توانایی در حمایت قاطع از اسکوچیچ است.این سردرگمی فعلی برای میلیونیم بار ضعف مدیریت فوتبال ما را نشان می دهد4به عمرم مربی قاطع تر از معلم اخلاق مرحوم پرویز دهداری ندیدم که یکباره ریشه همه بازیکن سالاران را زد و تیمی از جوانان گم نام ساخت که با خودش سوم آسیا و بعدا اول بازیهای آسیایی شدند.بعدا فجایع علی پروین در حذف ایران در دور اول جام ملتها و مقدماتی جام جهانی نشان داد پرویز دهداری که بود و چه کرد
  • اسکوچیچ بی تجربه FR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اسکوچیچ بی تجربه
  • عشق فوتبال IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیروش بی جام، تو کل زندگیش ی جام با هیچ کشوری نداره،،، فقط ادعا،،، یک دونه جام برامون نگرفت،،، فقط پولهای فوق هنگفت گرفت
  • مهران IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقای عابدینی شما چه گلی به سر این فوتبال طی بیش از ۳۰ سال مدیریتتون زدید ؟ بجز اینکه فکر منافع خودتون باشید کمی بفکر ملت باشید اگر دلسوز بودید آن موقع که ویلتموس رو داشتند می‌آوردند نباید اجازه می دادید و صداتون بالا می بردید. این همه دلالی شد سکوت کردید چون ذینفع بودید یا .... الان حتما منافع شما بخطر میوفته با آمدن کیروش
  • علی AM ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    تاریخ مربیگری کیروش تموم شده، از کلمبیا برکنارش کردند در مصر برکنارش کردند، چه اصراری برای اوردنش هست!!!!
  • 4444همیشه ابی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    هر کسی از اسکوچیچ طرفداری می‌کنه میگه راحت صعود کردیم ولی ما در مقابل تنها حریف جدیمون یعنی کره کلا ۱ امتیاز گرفتیم در مقابل امارات خیلی خوش شانس بودیم بجای ۱۰ نفره شدن ۰-۱ بردیم در برابر لبنان تا دقیقه ۱+۹۰ باخته بودیم اگه لبنان عربی بازی میکرد و بازی رو می‌خوابوند قطعا ۳ امتیاز مال لبنان بود و در بازی اول مقابل سوریه در تهران با ضربه جهانبخش که توی چارچوب نبود و به یار حریف خورد به گل رسیدیم و توی اون بازی به شدت کار گره خورده بود و عملا موقعیتی نتونستیم ایجاد کنیم در دو بازی رفت و برگشت با امارات و بازی برگشت کره هم همینجوری بودیم و میشه گفت توی نصف بازیها اصلا موقعیتی نداشتیم ضمنا سیستم بازیمون(۲-۴-۴) برای جام جهانی بسیار نامناسبه و سرمربیمون توی ماجرای خط زدن طارمی نشون داد مدیریتش زیر صفره کریمی و خداداد و بقیه کسایی که میگن دراگان باشه فقط روی حساب لجبازی با کی‌روش این حرفارو میزنن در اینکه اسکوچیچ اینکاره نیست ذره ای نباید شک کرد به نظرم اگه کی‌روش بیاد با تفاضل ۲- یا ۳- و با یکی دو امتیاز حذف میشیم و با اسکوچیچ حداکثر با یک امتیاز و تفاضل گل بدتر از ۴- حذف میشیم!
    • حرف حق US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
      حق!
  • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اتفاقا کی‌روش می‌تونه شخصیت به تیم بده و جلو این دلال بازی ها بگیره
  • آرش IN ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    شما تا حالا دیدید حمید استیلی جایی باشه و زیرآب نزنه؟ عمرا پیدا کنید
  • شاهرخ خان: (۳) IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    شما ظاهرا توی صد سال پیش گیر کردی و فکر کردی بازیکن باهوش بعده مثلا دو سال دوزاریش می‌افته که چیکار کنه و چیکار نکنه. بازیکنی که با تغییر سیستم بخوای دوباره تکل و شوت و اوت و کرنر و... رو بهش یاد بدی ببخشید یه احمقه نه بازیکن. همونطور که کیروش طول کشید تا سیستمشو پیاده کنه اسکوچیچم طول میکشه سیستمشو پیاده کنه. ظاهرا طبق نظر شما اگه دوباره کیروش بشه سرمربی ما حتما وقت نمیخواد که دفاع اتوبوسیشو به امثال غلامی و قایدی و دیگرونی که اون موقع نبودن یاد بده. نه برادر من همونطور که کیروش وقت میخواد اسکوچیچم وقت میخواد.
  • بهروز IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقای عابدینی دست از سر این فوتبال بردار
  • 4519882427 IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کیروش مربی نیست انسان آشوبگر وکلاش وبی سوادوبی تاکتیکی هست که فقط دنبال پول هستش،هیچ تیمی بااین مرتیکه موفق نشده،آزموده راآزمودن خطاست.
  • حسن IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    کی روش کسی بودکه اولش تمام بازیکنای دورگه روآوردوبیشتربه تیم ایران شخصیت دادهمین کره که راحت تیم مارابرد.تواین چندسال آرزوی مساوی باماراداشت.الان علی دایی هم صدمرتبه ازایس اسکوچیچ بهتره.چون الان تیم ملی تبدیل شده به بنگاه پرسپولیس .وبی نظمی موج میزنه دراین تیم.
  • سیداسحق علوی IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    جالبه اکثر موافقان اسکوچیچ قرمزها هستند مافیای سرخ چه میکنه
  • فرهنگ IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    اوه اوه اوه، سروکله گادفادر پیداش شد. همین روزهاست که هدایتی هم بیاد بگه ما هواداران تنها دلخوشیمون فوتباله. کی روش را نیارید که پولکیه🤣
  • دانیال هوشمند IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    دوستان، بحث نکنید. شما از اصل ماجرا بی خبرید؛ ایران فقط میخواهد جلوی آمریکا و انگلیس، آبکش نشود. چون اینها بازیهای حیثیتی هستند. و وقتی حساب و کتاب کرده اند، متوجه شدند تنها کسی که قطعا آبکش نخواهدشد کیروشه(بخاطر تاکتیک دفاعی فوق العاده) بغیر از کیروش هر مربی دیگری بیاید احتمال آبکش شدنش ۵۰ درصده.
    • پدرام CA ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      کلمبیا 6بازی بود که یک مساوی به اکوادور نداده بود تا این اقا اومد و انتقام 6 تا بازی رو در ی ک بازی پس داد و تیم کیروش 6 تا خورد. چند روز قبلش کبمبیا در خانه 3 تا از رقیب دیرینه خورد پس این حرف شما راجع به امروز نیست کیروش چون عادت به مغلطه داره سیستمش رو خاضر نیست عوض کنه و ما رو با کیروش له خواهند کرد.
  • محسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    آقای عابدینی شما ۳ هزار دستگاه پژو پارس که دریافت کردید و بعد از پرداخت دو الی سه قسط ، دیگر اقساط آن را پرداخت نکردید چه کردید بگویید این مطلب را عباس پالیزدار در دانشگاه بوعلی همدان افشاگری کرد کی‌روش دو بار تیم ملی را به جام جهانی برد و در بازی با بزرگان اروپا و آرژانتین و مراکش برای ایران افتخار آفرین شد شما چی پول ملتو بالا کشیدید
  • علیرضا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    بازیکن که پاش رو از گلیمش درازتر میکنه تا آخر عمر باید از تیم‌ملی خط بخوره
  • دلال لنگی هستم IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
    جنابعابدینی کمترگازبگیرترس شماازاینه پای لنگیهای بدردنخورازتیم ملی کنده بشه بخاطردلالیتون؟ وقتی به یکی قول تیم ملی میدیدتابیادتیمتون معلومه ازچه نژادی هستید
  • احمد رضا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    عابدینی مال دوران گذشته است و طبعا حرفهاش رو نباید زیاد جدی گرفت. اگه الان بهش بگن خوب کی رو سرمربی کنیم بلادرنگ میگه علی پروین.
    • ... IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      اتفاقا اولین کسی که با پروین به مشکل خورد عابدینی بود. عابدینی به قول خودش با هیشکی عهد اخوت نبسته.
  • علی اصغر کرمی IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    مدیر فقط عابدینی ، دمت گرم
  • hmmoheb IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    سلام صحبت از تیم ملی هست ..... جایی که رنگ معن نداره و باید همه یکرنگ و سفید باشیم ..... حالا چرا بحث را به رنگ میکشیم بحثش چیز دیگری هست ...... ولی کلیت کار حال تیم ملی خوب نیست . بزرگان تیم مربی را قبول ندارند . مربی تا حالا این شرایط را درک نکرده . منفعل عمل میکنه یک مدیریت واحد ازش حمایت قاطع نمیکنه حرف و حدیث زیاده ..... تیم ملی الان یک روح واحد نیست و اگر این وضعیت ادامه پیدا کنه کیروش که سهله گواردیولا هم کاری از دستش بر نمیاد .
  • لنگی IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    چرا از امدن کی روش همه لنگی ها جبهه گرفتند ؟با بودن کی روش بازیکن پکیچی و سفارشی دیگه به تیم میلی ورود نمیکند ؟ حالا بند قرارداد بازیکنای جدید لنگ صادقی و اسماعیلی فر (تا اکنون افشا شده بقیه هم به مرور زمان )که با لنگ باش و به تیم میلی وارد شو با امدن کی روش چی میشود این اقایون کسی رو میخواهند که غلام حلقه به گوش باشد نه اینکه با تصمیمات خود باعث بروز حواشی برای لنگ شود
  • ایرانی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    دوستان کیسه کش همش میگن آقای عابدینی چه گلی به سراین فوتبال زده ؟ پاسخ وصحبت دراین خصوص زیاده .فقط یادآور شوم که وقتی احمد عابدزاده و مجید نامجومطلق دو بازیکن تراز اول ملی کشور واستقلال مصدوم شدند متاسفانه سران باشگاه استقلال و آقایون فدراسیون نشین با بی مهری با این موضوع برخورد کردند و صرفا تماشاچی بودند. اما عابدینی مرد میدان بود وباعرضه .اونا رو به آلمان فرستاد باخرج باشگاه پرسپولیس معالجه شدند و برای فوتبال کشور افتخارآفرین شدند وحماسه ملبورن اتفاق افتاد.
  • ساسان IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
    با فوتبال ایران چرا؟ بگویید در زمان مربی گریش به هیچکس اجازه دخالت نداد همین فوتبال ایران را که منزلت بخشید و فوتبالیست ایرانی را هم به اروپا فرستاد دیگر چه باید می‌کرد جز اینکه به امثال شماها اجازه دخالت نداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی